Zevk

1.1K 115 84
                                    

Magnus elindeki fırçayı çevirip durmaktan sıkılmıştı.

Bugün avukatı ile konuşmuşlardı ve avukatı ona davayı kazandıklarını söylemişti.

Magnus tebrik etmek için dahi Alec'i arayamıyordu şu an.

İlk defa birisini kırdığını biliyordu ve buna üzülüyordu. Genelde insanları kırmayı önemsemezdi ama Alec'i kırmak kendisinin de bir kısmını kırmıştı.

Telefonu eline aldı ve Alec'in numarasını buldu ama tam o sırada kapısı çalınmaya başlamıştı.

Sinirle ayaklandı ve kapıya yöneldi. Kapıyı açtığında elinde içki tutan bir Alec görmeyi beklemiyordu.

"Kutlama yaparız demiştin, hala fikrin aynıysa yapabiliriz."

"Fikrim kesinlikle aynı." Deyip yana çekildi Magnus. Kesinlikle şu an fazlaca mutluydu.

"Çok güzel geçti dava, diğer tarafın avukatı savunacak bir şey bulamadı."

"Çünkü sen yüzde yüz haklısın." Deyip koltuğa oturdu Magnus. Alec de hızlıca onun yanına oturmuştu. "Gelmezsin sanmıştım Alec."

"Ben de öyle sanmıştım ama ayaklarım beni buraya getirdi istemsizce."

İkisi de içkilerini doldurup yavaş yavaş içkilerini içerken Alec Magnus'tan göz temasını kesmiyordu.

Neden bilmiyordu ama onu özlemişti. Buraya gelmeyi kendi istememişti ama ayakları onu buraya istemsizce getirmişti.

"Avukatın cidden çok iyiymiş, karşı taraf bu kadar iyi bir avukat tuttuğum için hayrete düştü. Adam ceza aldı ama tabii ki para cezasına çevrildi bu. Bir de avukatın şu iş yerlerinde çalışamama olayını da dile getirdi ve adamlar bunu yalanladı. Ama hakim inandığı için onun adına da ceza yazdı. Güzel bir gündü."

"Senin adına çok mutlu oldum Alec, ben böyle sonuçlanacağına emindim zaten."

Alec gülümseyip elinde duran içki bardağını yana bırakmıştı.

"Bence kutlama kısmının ikinci yarısına geçsek iyi olacak."

Magnus'un elinde duran bardağı alıp yana bıraktı Alec, ve ona gereğinden fazla yaklaşıp yavaşça dudağına bir öpücük bıraktı.

Magnus'un ikinci kutlamadan anladığı şey kesinlikle seksti ve buna asla hayır diyecek birisi olmamıştı.

Alec'i sakince koltuğa iterek üstüne uzandı Magnus. Son seferden itibaren onun üstünde olmayı istiyordu ve bu fırsatı bulduğu için şanslı hissetmişti.

Yavaş yavaş tüm kıyafetlerden kurtulmaya başlamışlardı. Önce tişörtler daha sonrasında da pantolonlar.

Sadece baksır ile kaldıklarında yavaşça üstüne uzandı Magnus, dudaklarını onun boynuna bastırdı. Yavaşça, tadını çıkara çıkara onu öpmeye başlamıştı.

Aklında şimdiden resimler belirmeye başlamıştı. Onu sadece öpmek bile ona ilham veriyordu. Ondan neden uzak kalmak istiyordu ki?

Ah hayır, uzak kalmak istemiyordu kesinlikle. Hatta yakın olmak istiyordu.

Çok yakın olmak istiyordu.

Baksırlar da çıktıktan sonra ikisi de tamamen çıplak kalmışlardı.

Magnus sakince Alec'in bacaklarını beline doladı. Kendisini yavaşça ona bastırırken hissettiği şey mükemmeldi.

Sakince üstünde gitgeller yaparken bir an için kendini bu şeyden fazla mahrum bıraktığı için kendine kızıyordu Magnus. Alec onun tüm bedenine hitap eden birisiydi ve onunlayken bedeni yanıyor gibi hissediyordu. Şu an olduğu gibi.

Yavaş yavaş hızını arttırırken Alec inlemeye başlamıştı. Magnus başının döndüğüne yemin edebilirdi. Başı dönüyor, bedeni titriyordu.

Alec'in sesi olaya bir müzikal havası katarken Magnus dudaklarını Alec'in dudakları üstüne kapadı ve açlıkla onun dudaklarını keşfetmeye başladı.

Daha fazlasını istiyordu ve alıyordu da.

Alec ona daha fazlasını veriyordu.

Buraya gelme amacı buydu zaten.

Magnus'la daha fazlasını yaşamak için gelmişti. Onunla tekrar sevişmeyi ve bu anın tadını çıkarmayı istiyordu.

Tadını çıkarıyordu da.

Magnus ona tarifi imkansız bir zevk veriyordu. Ama tarifi olsa kesinlikle zor bir tarif olacağına emindi.

Tekrar ve tekrar zevki doruklara çıkaran darbeler sonunda ikisi de yorgunlukla kendilerini bıraktılar.

Magnus'un küçük bedeni, ona oranla daha iri olan bedenin üstüne düşerken çıplak bedenleri birbirleri üstüne kapandı.

Birbirleri üstünde nefes alıp birbirlerinin nefes seslerini dinlemeye başlamışlardı.

Sonrasında ikisi de yorgunluğun etkisi ile uyuyakaldılar.

Magnusun ise uyumadan önce düşündüğü tek şey uyandığı zaman Alec'in birkaç resmini çizmesi gerektiğiydi.

Tabii uyandığı zaman onu yanında bulmuş olsaydı bunu yapacaktı...

...

Biraz da Magnus sürünsün o zaman.

You're artHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin