9 μέρες πριν εξαφάνιση.
Γ' πρόσωπο.
Ο Ντέιβιντ μπήκε φουριώζος μέσα στο σχολείο. Τεταμένα νεύρα γέμισαν τον νου και το σώμα του χωρίς όμως να ξέρει τον λόγο, και ισως να ήταν ο λόγος που έτρεμε ολόκληρος.;
Το ξημέρωμα τον βρήκε να χτυπά με φοβερό μένος τον κατά κόκκινο σάκο που έχει κρεμασμένο στο μικρό του δωμάτιο. Το φιλί που αντάλλαξαν με την Ρουθ το προηγούμενο βράδυ τον στοιχειώνει και δεν έπαβε να κάνει κύκλους γύρο από το μυαλό του. Μούσκεμα στον ιδρώτα βγήκε έξω περπατώντας λίγα μετά πιο πέρα.
Τα φώτα του δωματίου της ήταν κλειστά.
Κοίταξε το παράθυρο της, προσπαθώντας να καταλάβει πιο είναι το επόμενο πράγμα που πρέπει να κάνει..
Αντάλλαξαν ένα φιλί, όμως είναι αυτό κάτι που πρέπει να ξεπεράσει για μπορέσει να την βοηθήσει;
Σίγουρα αυτή η στιγμή αδυναμίας δεν θα τον ανάγκαζε να κάνει πίσω. Ο Ντέιβιντ ήταν καλά εκπαιδευμένος να ξέχνα πράγματα και καταστάσεις, έτσι πίστευε πως προστάτευε τον εαυτό του.
Ξεκίνησε να τρέχει το ξημέρωμα, έκανε κύκλους για να βγάλει από μέσα του εκείνο το ανεξήγητο άγχος και το βάρος στο στήθος του. Που να σε πάρει! Σκέφτηκε καθώς προσπαθούσε να ρυθμίσει την αναπνοή του στα φυσιολογικά επίπεδα, και πήρε το δρόμο της επιστροφής.
Στη είσοδο του σχολείου είδε την Αμέλια με τον Χένρι να γελάνε και να κάνουν νοήματα ο ένας με τον άλλον. Τα νεύρα του τώρα πήραν νέα τροπή.
Άρπαξε τον Χένρι από τον γιακά που εξείχε από το ακριβό του πουλόβερ και άρχισε να τον χτυπά με μανία. Τα χέρια της Αμέλια τυλίχτηκαν γύρο του φωνάζοντας του να τον αφήσει όμως όχι.
Εκείνη την στιγμή ο Ντέιβιντ.. δεν έβλεπε, δεν άκουγε, δεν σκεφτόταν. Γυρνούσαν όλες οι εικόνες στο μυαλό του με τρομερή ταχύτητα, με πρώτη την Ρουθ σχεδόν γυμνόστηθη και εκείνον να γελά και ποιος ξέρει τι μπορεί να έκανε πριν ή μετά τότε στα αποδυτήρια.
Τα έβλεπε ακόμα κόκκινα.
"Φτάνει! Ρε φίλε σταματά θα τον σκοτώσεις!" άκουγε και ξανά άκουγε αλλά δεν μπορούσε να σταματήσει. Τα χέρια του γέμισαν με αίμα και μόνο τότε κατάλαβε τι είχε κάνει.
Είδε τον Σεμπαστιάν να τον κρατά με χίλια ζόρια από την μια ενώ ο Τζον από την άλλη να τον εμποδίσει όσο μπορεί μπαίνοντας μπροστά του.
YOU ARE READING
Trapped Game: Αντέχεις;
Mystery / Thriller"Κορυφώνεται η αγωνία για την ξαφνική εξαφάνιση της 17χρονης Κάθριν-Ρουθ Σάνον από την Καλιφόρνια. Γίνεται λόγος για την ανήψια του γνωστού εισαγγελέα Κρίστοφερ Κίνγκ. Τα ίχνη της, όπως αναφέρουν οι αρχές μετά από συνεχείς έρευνα, χάθηκαν μετά από έ...