Προτού ξεκινήσετε την ανάγνωση αυτού του κεφαλαίου, παρακαλώ, διαβάστε το προηγούμενο κεφάλαιο. Ίσα ίσα να θυμηθείτε τι είχε συμβεί, ευχαριστώ 🌹
Την ίδια νύχτα.
Ντέιβιντ.
"Συγνώμη φίλε που σε έμπλεξα." είπα στον Τζον καθώς καθόταν δίπλα μου στον άβολο καναπέ του γέρου. "Έπρεπε να το κάνω."
"Φίλε.. ήταν ... Ήταν.." προσπαθούσε να βρει λέξεις "... φοβερό!" κατάφερε να πει και γέλασα. "Πρώτη φορά κάνω κάτι τόσο τρελιάρικο!" έκανε γελώντας και γέλασα ξανά μαζί του. Τον καημένο.
"Δεν βρήκες κάτι;" ρωτάει.
"Βρήκα ότι είναι το πατρικό της. Το κατάλαβα όταν ήμουν στην μικρή αποθήκη, είχε φωτογραφίες και κάδρα, πολλά δικά τους πράγματα." είπα ψέματα. "Αλλά τι δουλειά είχαν εκεί; Εννοώ γιατί τα κρατάει ακόμα εκεί και δεν τα πετάει;" αναρωτήθηκα. Αλλά αν σκεφτείς ότι ο μπατσούλης είναι όλη την ώρα έξω που να βρεθεί χρόνος για να ξεσκαρτάρει την αποθήκη.
"Είχα ακούσει ότι ο θείος της σκόπευε να το πουλήσει.. αλλά δεν ήξερα ότι το έκανε. Περίεργο. Αυτά μαθαίνονται τσακ μπαμ εδώ." του ξέφυγε και με κοίταξε ενώ έμεινε κόκαλο.
"Ήξερες ρε καθίκι ότι ήταν το πατρικό της;" Δεν μπόρεσα να ελέγξω τα χέρια μου. Τον έπιασα από το γιακά και τον κόλλησα στον τοίχο. "Γιατί ρε γελοίε τόσο θέατρο;"
"Ντέιβ ήταν επικίνδυνο!" λέει ενώ προσπαθεί να πάρει να χέρια μου από πάνω του.
"Επικίνδυνος είσαι εσύ που πήγες να με αποτρέψεις από το μάθω την αλήθεια. Θα σε ΤΣΑΚΊΣΩ!"
"ΝΤΈΙΒΙΝΤ!" άκουσα τον γέρο Εθαν να μου φωνάζει. "Άσε το παιδί να φύγει!" μου είπε και τα νεύρα μου έπαιζαν ταβάνι. ΑΣΕΜΕ το κέρατο μου να τον ΠΛΑΚΩΣΩ στο ξύλο!
"Μου είπε ψέματα." είπα νευριασμένος.
"Ντέιβ, είναι η κατοικία ενός αστυνομικού. Φοβήθηκα μωρέ!" φώναξε και με κοίταξε τρομαγμένος.
"Μην τολμήσεις να μου ξανά κρύψεις πληροφορίες, μα τον Θεό να σε τσακίσω, με κατάλαβες;" φώναξα μέχρι που ένιωσα τον λαιμό μου να με πονάει. Τον κοίταξα προδομένος, νόμιζα πως είχα έναν σύμμαχο σε αυτή την ιστορία όμως όχι.
"Φεύγω." ανακοίνωσε η κότα και έκλεισε την εξώπορτα με φόρα.
"Δειλέ." ψιθύρισα.
Το βλέμμα του γέρο Αθαν έπεσε πάνω μου.
"Ξέρεις-""Ξέρω." Απάντησα.
ESTÁS LEYENDO
Trapped Game: Αντέχεις;
Misterio / Suspenso"Κορυφώνεται η αγωνία για την ξαφνική εξαφάνιση της 17χρονης Κάθριν-Ρουθ Σάνον από την Καλιφόρνια. Γίνεται λόγος για την ανήψια του γνωστού εισαγγελέα Κρίστοφερ Κίνγκ. Τα ίχνη της, όπως αναφέρουν οι αρχές μετά από συνεχείς έρευνα, χάθηκαν μετά από έ...