3 μέρες πριν την εξαφάνιση.Ντέιβιντ.
"Δεν την βρίσκω πουθενά που να πάρει" λέω πίνοντας μονορούφι το ποτό μου και ζήτησα να μου γεμίσουν άλλη μια φορά το ποτήρι μου. Το κεφάλι μου γυρίζει σαν τρελό και το πρόσωπο της Ρουθ εμφανίζεται συνέχεια μπροστά μου. Με έχει τρελάνει αυτή η κοπέλα. Το φιλί της κάνει κύκλους στο νου μου, τα θέλω αυτά τα χείλη και θέλω και να μάθω τι σκατα της συμβαίνει και με θέλει έξω από την ζωή της. Την νοιάζομαι που να πάρει.
Τα μάτια μου βαραίνουν και για κάποιο λόγο με τρώνε οι γροθιές μου.
Καπνός, τσιγάρο, έντονη μουσική και σκοτεινή ατμόσφαιρα, όλα μοιάζουν με την παλιά μου ζωή, πίσω στο σπίτι μου. Η προκλητική κοκκινομάλλα με το κοντό σορτσάκι έφερε ξανά το ποτήρι μου γεμάτο με ουίσκι δαγκώνοντας αισθησιακά το κάτω χείλος της. Το ήπια μονορούφι και σηκώθηκα να παίξω μπιλιάρδο.
Ο Σεμπαστιάν με κοιτούσε περίεργος ενώ κρατούσε την στέκα στα χέρια του, έριξα και εγώ το βλέμμα μου πάνω του. Τελευταία φορά που κοιταχτηκαμε έτσι πλακωθηκαμε. Αν έχει όρεξη να σκοτωθούμε, δεν έχω κανένα πρόβλημα.
"Ει Ντέιβιντ, είσαι για ένα αμερικάνικο;" Ακούω τον Τζον να μου λέει καθώς χτυπά τον ώμο μου φιλικά. Τον κοιτάω και ζαλίζομαι. "Πόσο έχεις πιει ρε φίλε;" γελάει και σηκώνω το χέρι μου για να παραγγείλω ξανά "Πολύ." του λέω και πάω να κάτσω σε μια καρέκλα.
Στηρίζω τον αυχένα μου στην κορυφή της καρέκλας βρίζοντας την τύχη μου.
Γυρνάω το κεφάλι και τι να δω. Ξανά τον γυαλακια να κάθεται σε μια καρέκλα λίγο πιο δίπλα μου. Άβολος, αμήχανος και τυπικός. Απορώ τι σκατα κάνει εδώ.
"Μαρεσει." τον ακούω να μιλάει και γέρνω το κεφάλι μου προς το μέρος του. "Ε;" απαντώ.
"Λέω μου άρεσε και βρίσκομαι εδώ." ξανά λέει. Τι στο διάολο ρε φίλε, το μυαλό μου διαβάζεις; Σηκώνει τα γυαλιά του με μια κίνηση και με βλέπει. Κάτι θέλει να μου πει.
"Πες το ρε σπασίκλα!"
"Χαίρομαι που βλέπω έναν άνθρωπο να πράττει όσα πιστεύει." τον ακούω να λέει με μια ανάσα. Σηκώνομαι λίγο. Τι φάση;
"Η Ρουθ βρήκε έναν καλό φίλο." μου κάνει και ο σπασίκλας έχει κερδίσει την προσοχή μου "Γιατί εσείς δεν είστε καλοί φίλοι;" τον ρωτάω με νόημα.
"Απλός εσύ δεν έχεις τίποτα να χάσεις." ανακοίνωσε και έμεινα να τον κοιτώ καθώς έφευγε.
ESTÁS LEYENDO
Trapped Game: Αντέχεις;
Misterio / Suspenso"Κορυφώνεται η αγωνία για την ξαφνική εξαφάνιση της 17χρονης Κάθριν-Ρουθ Σάνον από την Καλιφόρνια. Γίνεται λόγος για την ανήψια του γνωστού εισαγγελέα Κρίστοφερ Κίνγκ. Τα ίχνη της, όπως αναφέρουν οι αρχές μετά από συνεχείς έρευνα, χάθηκαν μετά από έ...