"Sherlock durur musun? Beni dinle lütfen. Konuşmamız gerek."
Genç kadın seri adımlarla yürüyen adamın peşinden koşar adımlarla ilerliyor, yetişebilmeye çalışıyordu. O kadar hızlı gidiyordu ki yetişmeye çalışırken tökezlediği oluyordu.
"Konuşulacak bir şey yok."
Mackenzie sonunda adama yetişebilmiş, koluna asılarak durmasını ve kendisine bakmasını sağlamıştı.
"Sherl, lütfen. Bak ben-"
"Bana öyle seslenme." Demişti adam. Gözleri hala öfkeyle kendi gözlerine bakıyordu. Bakışları altında eziliyormuş gibi hissediyordu.
"Lütfen Sherlock. Ben çok üzgünüm. Çok, çok üzgünüm. Özür dilerim." Göz yaşları bir bir yanaklarına düşerken burnunu sesli bir şekilde çekerek ellerinin tersi ile yanağındaki yaşları kurulamıştı. Sherlock her zaman Mackenzie nin ağlamasından nefret etmişti. Bu yüzden genç kadın yaşları durdurmaya çalışıyor fakat bir türlü beceremiyordu.
"Kes ağlamayı! Kendini daha fazla küçük düşürme." Demişti genç adam gözlerini devirirken. Mackenzie başını hızla sallayarak adamın ellerini tutmuştu ki hızla geri çekmişti genç adam. Temastan nefret ederdi.
"T-Tamam. Tamam. Bir yere oturup konuşalım. Açıklama yapmama izin ver lütfen."
Sherlock Holmes kusursuz yüzünü genç kadının yüzüne eğmiş, mavi gözleri yaşlı yüzün her yerinde gezinmişti. Hala kendisine öfkeyle bakıyordu. O sırada Mackenzie adamın elmacık kemiklerine dokunabilmek istemişti.
"Neyin açıklamasını yapacaksın? On yedi yıl önce beni yüz üstü bırakıp gitmenin ne gibi bir açıklamasını yapabilirsin?"
Mackenzie dudaklarını konuşmak için aralamıştı ki soğuk dudaklarında hissettiği sıcak parmak ile susmuştu.
"Artık ağzından çıkacak tek bir kelimeyi bile duymak istemiyorum. Size iyi günler, Bayan Carter."
Sherlock Holmes karanlık sokakta gölgelere karışarak kaybolduğunda genç kadın olduğu yerde kalakalmış, hıçkırıklara boğulmuştu. Göz yaşları yanaklarını yıkarken tek yapabildiği adamın kaybolduğu noktaya bakmak olmuştu.
Az önce belki de hayatta en değer verdiği kişi öylece çekip gitmişti. Tek kelime etmesine dahi izin vermeden.
Mackenzie&Sherlock
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forgive Me/Sherlock Holmes
FanfictionWilliam Sherlock Scott Holmes. En iyi arkadaşı Kızılsakal'ın ölümüyle yıkılmıştı. Sonrasında çocukluk aşkı da kendisine bir tekme atmıştı. O günden sonra bir daha eskisi gibi olamamıştı genç adam. Tüm duygularını bir daha gün yüzüne çıkarmamak üzere...