19

1.2K 145 22
                                    

On yedi yıl önce...

Minik çocuk ağlayarak evden dışarıya fırladı. Günlerdir arkadaşı Kızılsakal'ı hiçbir yerde bulamıyordu.

Bahçeyi koşarak geçmiş, çitlere vardığında kendisini yukarı çekerek bahçeye göz atmıştı. Fakat bir sorun vardı. Her zaman çimlerde uzanıp bulutları seyreden, büyüleyici sesi ile şarkı söyleyen kız yoktu. Ağaca asılan salıncağı ve her zaman bahçede olan oyun evi de öyle. Kaşlarını çatarak gözyaşları arasında seslenmişti. Bir terslik olduğunu biliyordu.

"Asteria! Asteria neredesin?"

Hiç ses gelmeyince kendisini yan bahçeye atmış, çimlerin üzerinde hızla eve koşmuş, kapıya ulaşmıştı. Kapıyı tıklatmasıyla geriye doğru açılması bir olmuştu.

İçeriye girerek etrafına bakındı. Ev bomboştu. Yerlerde sadece bir kaç kağıt parçası vardı. Göz yaşları hızlanırken seslendi.

"Asteria sana ihtiyacım var! Neredesin?"

Sesi boş evde yankı yaptığında akan burnunu kazağının kol kısmına silerek arkadaşının odasına çıkan merdivenleri tırmandı. Kapısının önüne geldiğinde duraksadı. Kapının üzerinde normalde hep pembe bir kalbin içine yazılmış Asteria yazısı olurdu. Bunu kendisi yapıp arkadaşına vermişti. Fakat kapının üzerinde hiçbir şey yoktu.

Kapıyı iterek açmış, içerinin de ev gibi bomboş olduğunu gördüğünde ağlaması şiddetlenmişti. Önce Kızılsakal'ı, şimdi de ilk aşkı Asteria'ı mı kaybetmişti yani?

Pencerinin yanındaki duvara yöneldi. Gitmeyen tek şey duvardaki karalamalardı. Asteria ile duvara el ele tutuşmuş bir kız ve bir oğlan çizmişler, altına ise kötü bir el yazısıyla isimlerini yazmışlardı.

Asteria+Sherl

Sırtını karalanmış duvara yaslayarak yere çöktü ve dizlerini göğsüne çekerek kollarını etrafına doladı. En iyi iki arkadaşı da öylece gitmişti.

Orada öylece oturmuş hıçkırarak ağlarken Sherlock Holmes o evden bambaşka bir insan olarak çıkacağını bilmiyordu.

Sherlock

Sherlock

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Forgive Me/Sherlock Holmes Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin