Nekem ugyan fogalmam sincs, hogy mikor lett meg az egymillió feliratkozó, annyit tudok hogy nem olyan régen, de az ilyen ügyeket Harry kezeli, én pedig úgy viselkedek, mint a kiskirály, bár tudom, nem lenne rá okom, hiszen még van több száz millió-feliratkozós videós. Jól esik, hogy végre a Ni & Haz is egy ilyen csatorna lett. Persze Harry mindig mondja, hogy nem az számít, hogy hány feliratkozód van, hanem a szenvedély. Na igen.
Harry épp valami szendvicset evett, pizsamában, mert még csak reggel fél nyolc volt, amikor lementem szintén pizsamában, csak azért, mert Harry már tíz perce üvölt, hogy menjek le.
–Az milyen szendvics?–tettem fel a legfontosabb kérdést.
–Neked is jó reggelt.
–Milyen jó reggelről beszélsz te? Az már azóta nem jó, mióta itt rikácsolsz!
–Ne nyafogj már! Gyere ide! Mutatni akarok valamit.
Hát igen, a veszekedések nálunk minden naposak, de csak nekünk kettőnknek kell elviselni, az a szerencse.
Leültem Harry mellé, és egyből rájöttem, hogy nagy hiba volt, mert amint a leültem, el is aludtam. Két perc múlva arra kelek, hogy Harry a nevemet szólítgatja, és az orrom előtt csettintget.
–Jó, ébren vagy. Klassz!
–Nagyon.–mondtam félálomban
–Na, mutathatom?
–Mit?
–A videót.
Milyen videót? – Akartam kérdezni, de az én jóbarátom már a fejembe nyomta a telefonját, és lejátszotta a videót.
–Zayn :)... Úristen Harry, ne legyél már tömeg, láttad hány feliratkozója van?
–Igen! Ő a világ legnagyobb Youtubere!–mondja izgatottan
–Atyavilág...te feliratkoztál rá a Ni & Haz csatornájával?!–dühöngtem.–Nem ismerlek többé...–álltam fel a székről, és hátrálni kezdtem tőle.
–Jaj Ni, ne legyél már ilyen gyerekes!
–Te komolyan ilyen szenny videósokat nézel? Inkább a saját csatidat épitenéd fölfelé, minthogy erre pazarolnád azt a drága idődet! És ha már itt tartunk az enyémet is.–hátráltam egészen a lépcsőig, és fölmentem a szobámba.Már egy ideje azon töprengek, hogy mi lehet ilyen jó ebbe a Zayn-be, és hogy miért van neki 100 millió feliratkozója, amikor sorra rakosgatja fel a tartalmatlan tartalmakat Youtubera... Ugyan még egy videóját sem láttam, de látszik hogy egy szar az egész. Komolyan, ki az aki ilyeneket néz, hogy "Reakció a gyerekek reagálnak Zayn-re"? Most komolyan kérdezem. Ki??! Ez egy kalap kakaó, azt' mégis 33 millió megtekintés van rajta!!! Hát ezt el se hiszem, komolyan én itt mindjárt rombolni kezdek vagy nem is tudom...
Harry már nagyban üvöltözik nekem, és dörömböl az ajtómon, és amikor végre kinyitom neki, akkor is ennyit kérdezek tőle:
–Te komolyan ilyeneket nézel? Reakció videó??!!!
–Nyugi van, haver, békét kötni jöttem.
Erre becsaptam előtte az ajtót.
–Nem értelek téged, Ni!Ha már Harry feliratkozott arra a szenny Zayn :)-ra, akkor már trollkodjunk egy kicsit a videói alatt. Ez persze nem történt meg, mert egyből rájöttem, hogy a rajongóink meg is utálhatnak ezért. Ki tudja hány Storanner nézi. Igen, azok a fanjaink.
Lementem a nappaliba, ahol Harry valami romantikus filmet nézett betakarózva.
–Na, menj odébb!–löktem arrébb
–Jóvanna'!
Felült, én pedig mellé. Pár másodperc hatásszünet után megszólalok:
–Én le akarom győzni.
–Kicsodát?–ráncolta össze a szemöldökét.
–Zayn-t. Le akarom győzni. A Ni & Haz és a Zayn :) vetélytársak lesznek seperc alatt.
–Jaj ne szórakozzá' má'!– legyintett.
–Te nekem itt ne legyintgessé'! Halál komolyan beszélek!
–Jó, jó. Mit akarsz, mit csináljak?
–Csak segíts. Le akarom győzni azt a kis seggfejet.
–Egy videóját se láttad. Honnan veszed hogy seggfej?
–Onnan hogy a profilképét láttam. Az van ráírva hogy "you little shit"!!! Akkor a videójában is lehet bunkó, meg köcsög!
–A kettő gyakorlatilag ugyanazt jelenti.
–Ne okoskodj! Segíts! Szépen föl veszünk egy reakciós szennyet! A Ni & Haz Zayn :)-ra reagál!
Itt bántam meg, hogy kimondtam, és Harry még csak meg sem kérdezte, hogy biztos vagyok-e benne, úgyhogy muszáj megcsinálnunk. Úgyis szét akarom oltani Zayn-t.
YOU ARE READING
Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]
FanfictionA Zayn :) a Youtube legfelkapottabb csatornája lett az elmúlt időben, de a harcos szellemű 17 éves Niall a fejébe vette, hogy legyőzi, és erre a legjobb barátját, Harry-t hívja segítségül, akik egyben az 1 millió feliratkozóval rendelkező Ni & Haz c...