15. rész /1: "Mi történt?"

332 33 5
                                    

  Zayn és én úgymond "randiztunk", miközben Harry arról készített képeket, ahogy eszünk. Jó látvány lehetett...
Liam kihozta az első fogást, ami a kedvencem volt: KFC-s csirke.
Liam rárakott valami fűszert, amitől állítólag még csípősebb lesz, én persze nem tudtam mi az, de nem is nagyon érdekelt, mert ha finomabb lesz tőle a kaja, akkor nem izgat mi van benne!
Behalámoltam az egészet tíz perc alatt, Zaynnek kellett vagy fél óra, míg megegye. Liam már húzta volna el tőle a tányért, mikor még evett, és elkezdték ráncigálni. Kívülről elég vicces jelenet volt.
Jött a következő fogás, ezt állítólag Zayn, Harry és Liam főzték. Pörkölt volt, állítólag bográcsban főzték. Liam megint jött a kis fűszerével, amitől állítólag jobb íze lesz a kajának. Nekem tett rá belőle, Zaynnek nem. Zayn elég gyanakvóan nézett Liamre, hogy mi ez a sok fűszer, meg hogy miért lett ilyen hirtelen kedves hozzám, amit mondjuk én sem értek, hiszen eddig féltékeny volt, amit szintén megértek.
A harmadik fogást elutasítottam volna, ha Liam rám nem erőlteti. Sült virsli, sült krumplival (amúgy nyamnyam, de már nem voltam éhes), és persze Liam csodafűszerével.

A vacsora után, mikor haza felé indultunk, borzasztóan éreztem magam. Szédültem, nagyon fájt a fejem, és hányingerem volt. Út közben Zaynre és Louis-ra támaszkodtam, mert alig tudtam lábra állni. Ez elég fura volt, de szerintem csak azért volt, mert teleettem magam. Zayn szerint nem. Egész végig Liamet figyelte. Sejtett valamit, de nem szerette volna megosztani senkivel.

Sikeresen hazaértünk, Zayn nyugtatgatott, hogy nem lesz semmi baj, és szószerint lebasztak a kanapéra Louis-val.
-Kösz szépen!-nyöszörögtem, miután bevertem a derekamat a kanapé egyik karjába.
Egy darabig feküdtem a kanapén, mikor hirtelen öklendezni támadt kedvem. Éreztem, hogy hánynom kell, de nem tudtam felkelni, mert szédültem is.
–Zayn! Vigyél ki hányni!-kiabáltam a semmiba, mert túlságosan fájt a fejem ahhoz, hogy kinyissam a szemem.
Erre Zayn felkapott, és lerakott a vécé előtt. Erre mind a négy fiú odajött az ajtóhoz, és bámulta ahogy hányok. Hányás után afféle "miért, srácok?" arccal néztem rájuk.

  Arra ébredtem fel, hogy ki van száradva a torkom, és hogy a nap a telibe süti a szemem, ami eléggé fájt. Más is elég furcsa volt, például, hogy nem volt itt Liam és Louis, csak Zayn és Harry. Meg, hogy egy csomó minden a padlón volt, összetörve, vagy kiömölve.
  –Mi történt?–kérdeztem.
  –Semmi különös, Liam és Louis...buliztak.
  –Buliztak? És most hol vannak?
  –Otthon. Hazamentek, mert Liam túlságosan berúgott.
  Harry kérdően rápillantott Zaynre:
  –Mi? Én ilyenkor hol voltam?
  –Veleeem...és, és Niallel!– hadonászott felém a kezével, aztán rákacsintott Harry-re.–Ahogy látom, te is ittál egy kicsit.
  –Jaaa, jaaaa már emlékszem!!!– "emlékezett"–Héééj...mi most hazudu-...

Ez most azért lett ilyen rövid, mert ennek lesz egy második része, amiben ugyanezt a részt írom le, csak Zayn szemszögéből, és nem akartam egy részbe beleírni!!! Tudom, ez a fele annak amit írni szoktam egy részben...
~Zs.

Ui.: Nektek melyik a kedvenc Let It Go verziótok? Nekem a francia 😍😍😍
 



Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora