2. rész: "félreismertem ezt az embert"

598 50 4
                                    

Mióta megnéztem azt a videót, azóta csak ő jár a fejemben. Azon gondolkodtam, hogy talán rossz az amit csinálok. Hogy kinevettem őt. Amikor nem érdemelte meg... Oké, nekem elment az eszem. Persze hogy megérdemelte! Ez a srác bunkó és köcsög. Kedves a videóiban, na és? Az még nem azt jelenti, hogy a való életben is az! Szerintem csak megjátsza magát.
-Azért van ennyi feliratkozója, mert mindenkit hipnotizál, aki megnézi a videóit!
-Vagy csak irigykedsz.
-Ezt hangosan mondtam?-kaptam a szám elé a kezem
-Hangosan bizony!-mosolyodott el Harry.
-De nem irigykedek! Csak a tényeket mondom!
-Ismerd már be, hogy Zayn jó videós, és megérdemli a feliratkozóit!
-Szerintem neked kéne beismerned, hogy igazam van!
-De nincs igazad!
-Olyan naív vagy. Majd ha Szépség apokalipszis lesz, ne csodálkozz, én szóltam!
-Atyavilág, és ezt pont a bolt kellős közepén kell megbeszélnünk?-fakadt ki.
Igen. Boltban voltunk. Épp egy csomag virslit szedtem ki a hűtőből, amikor megláttam egy ismerős alakot a bolt előtt állni. Nem szóltam Harry-nek, csak néztem az alakot. Ismerős volt, de nem bírtam felismerni, mert lefelé nézett, cigivel a szájában, és nem láttam teljesen az arcát. Az a valaki továbbra is ott állt, egészen addig, amíg meg nem jött a (feltételezem hogy) barátnője hatalmas szatyrokkal. A lányt még sosem láttam. Hosszú göndör haja volt, Harry-re emlékeztetett.
-Ni, jössz már?-szólt rám Harry.-Mit nézel annyira?
-Semmit..csak, csak annyira ismerős volt az a srác.-mutatok az ajtó felé, ahol már nem állt senki.
-Milyen srác? Nincs ott senki.
-Akkor már biztos elment, volt vele egy lány is, aki tisztára úgy nézett ki, mint te!-nevettem el magam.
Hazaértünk a boltból, és kipakoltunk a szatyrokból. Fiatalabb barátom le is szidott, hogy miért nem vettünk virslit, amikor ott voltunk a virsliknél. Elbambultam, és visszatettem a virslit a hűtőbe. Aztán elkezdett velem üvöltözni, hogy most akkor mit fog enni, én meg csak megvontam a vállamat, mert nem tudtam mit mondani.

🎥🎥🎥🎥

Épp fel szerettünk volna venni egy új videót, de észrevettem, hogy lemerült a kamera, ezért várni kell két órát ameddig feltölt. Addig mit csináljak?
Fölmentem a szobámba, és zenét hallgattam a telefonomon, amikor jött egy értesítés:
ZAYN :)
10 000 £-os slime készítés Oliviával
Ki az az Olivia? A barátnője? Ezt meg kell néznem!
Elkezdtem nézni a videót, és rájöttem, Olivia nagyon ismerős volt nekem. Harry-re hasonlított. A boltban kimondott mondataim visszajöttek "volt vele egy lány is, aki tisztára úgy nézett ki, mint te!" Ő lenne a lány akit a boltban láttam? Akkor a srác pedig...
Biztos a videójukhoz vásároltak akkora szatyrokkal, hiszen tízezer fontot mi másra kéne költeni? Slime anyagra! Még véletlenül sem kajára, ruhára...? Nem értem én ezt az embert. Mikor a videó végére értem, kommentelni akartam, de megláttam, hogy a Ni & Haz-zel vagyok bejelentkezve, ezért inkább nem tettem.
Lementem megkérdezni, hogy feltöltött-e már a kamera. Harry megrázta a fejét.
-Viszont épp most került fel a reakció videónk!-mosolygott.
-Na, klassz. A maiban teóriát gyártok róla, tudod, arról amit a boltban mondtam.
-De ne tömd már tele az emberek agyár hazugságokkal!
-Ez csak egy teória! Lehet igaz is, meg nem is. Aki elhiszi az elhiszi, aki nem, az meg nem!
-Jó, de ezt egyedül csinálod meg. A másik videóban még benne voltam, ebbe már nem leszek!

📹📹📹📹

-Sziasztok Storannerek, én Ni vagyok, ez itt a Ni & Haz, vagy...most csak Ni, és ma egy újabb teóriát hoztam nektek, de most egy különböző témáról. Zayn :). Mindenki annyira nagyra tartja azt a csávót, amikor nem is annyira jók a videói. Hogy miért van ez? Erről hoztam a mai teóriát!
Elővettem a laptopomat, és elkezdtem keresgélni rajta.
-Mivel én semmit sem tudok a srácról, mert nem nézem, ezért ma Wikipédia lesz a barátunk. Szóval, ő Zayn Malik, 18 éves és 4 éve kezdte a videózást. NÉGY ÉVE? ÉS ENNYI IDŐ ALATT ÖSSZEGYŰLT NEKI A 100 MILLA??? Szerintem ez a teóriám jogos lesz, talán a legjogosabb az összes közül. Lehet hogy azért, mert Haz nincs itt hogy belepofázzon, de lehet hogy azért, mert igazam van. Amúgy ha kérdeznétek Haz most a boltban van, lement virsliért.
-Szóval,-sóhajtottam- az a teóriám erről a-...videósról, hogy ő valahogyan behálózza azt, aki megnézi a videóit és így feliratkoznak rá, de engem nem lehet így hipnotizálni. Én résen vagyok.
És mikor befejeztem a videót, el is kezdtem vágni, mert azt akartam, hogy minél előbb felkerüljön. Azt akarom, hogy mindenki megtudja az igazságot. Igazából ezt a videót nem kellett annyira vágni, csak effekteket, meg zenét vágtam be néhány helyre. És az intrót az elejére, meg az outrót a végére. Instagram, Facebook, Twitter meg a többi amikor mondom, hogy „ne felejts el likeolni, ha tetszett a videó, és ha még több ilyet szeretnél látni iratkozz fel, és hogy ne maradj le semmiről, kövess be Instagramon, Facen, satöbbin..."
Mikor kimentem a stúdióból, az én kedves legjobb barátom már ott állt előttem karba tett kézzel. Nem értettem nagyon, hogy mit akar, aztán kibökte:
-Te nézted meg Zayn új videóját?
-Nem! Hogy mersz ilyet feltételezni rólam?!
-Onnan hogy én is a Ni & Hazzel vagyok bejelentkezve Youtubeon.- mondta.
-Jó, jó, én voltam, -suttogtam,-de csak azért, mert az a csaj az volt, akit a boltban láttam, és a srác pesig Zayn volt. Csak csekkolni akartam, hogy ő-e az. Ennyi.
-És miért suttogsz?-vonta fel a szemöldökét.
-Mit tudjam én!-legyintettem

****
Korán reggel, fél hét. Megint, mire kelek, csak egy órával korábban???! Erre:
-NIALL JAMES HORAN GYERE MÁR LEFELE, JÖTT EGY ÜZENETED!!!
Most komolyan egy üzenet miatt kell kikelnem az ágyból?
Így hát lebotladoztam a lépcsőn, mikor nagy nehezen leértem, Harry sült virslivel várt.
-Nyami...-mondtam nyűgösen.
-Jött egy üzeneted. Ki nem találod ki küldte!
-A rendőrség?
-Rosszabb: ZAYN :).
-Ja jó vicc. Fogadjunk a mai videójába' lereagálja a reakció videónkat. A holnapiba' meg a teóriámat.
-Ez nem vicc nézd meg!-fordítja felém a mobilját. De még olyan fáradt voltam, hogy szinte semmit se láttam. Éppen ezért nem reagáltam rá semmit.
-KELJ MÁR FEL!!!-fogott meg egy pohár vizet.
-Jó, jó! Ébren vagyok, csak ne önts le!!!-ekkor ismét odaadta a telefonját, és láttam, hogy tényleg Zayn-től jött az üzenet.
-Kifejezetten neked írja. Nem olvastam el, csak annyit láttam, hogy neked írja. De azért remélem hogy hangosan felolvasod...
-De nekem írta.-ezzel le is tudtam, és magamhoz vettem a telefonját.
Ez állt a levélben:

„Kedves Niall,
Én nem tudtam arról, hogy így érzel, hogy ki nem állhatsz, és hogy le akarsz győzni, de ha neked ez okoz örömet, akkor én szívesen versenyzek veled, mert egyrészt, nekem az lenne a fontos, hogy boldog légy... És nagyon-nagyon sajnálom, ha megbántottalak valamivel. Tedd amít a szíved súg. Ha akarsz még erről beszélgetni velem, a számom:
44 89 9921 423
Hívj fel! ;)

~Zayn :)

Nagy a baj. Nagyon nagy a baj. Ez most mi??!!! Ez most valami beágyazott izé??! Szerintem én elvonulok a szobámba, és sírok egyet. Én szerint félreismertem ezt az embert, mert attól, ogy a videói egyáltalán nem menők, attól ő még lehet az. Nem tudom mi ütött belém, van egy olyan érzésem, hogy fel kéne hívnom, és hogy bocsánatot kérjek tőle. De minek adta meg a számát?

Szia! Itt lenne a második rész, és nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, írd le, ha szeretnéd, és hamarosan jön a következő rész!
~Zs.



Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]Where stories live. Discover now