Harry és én csajos napot tartottunk, hogy eltereljük egymás figyelmét a pasikról, és úgy döntöttünk, beugrunk a sulitól nem messze lévő Nando's-ba, — nem abba, ahol Zaynékkel találkozunk –, és nosztalgiázással, meg viccelődéssel töltöttük a napot. Viccelődés alatt nem azt értem, hogy Harry alighanem-vicces vicceit hallgattam, és csak azért nevettem ratuk, mert nem akarom, hogy Harry megsértődjön , jó, jó, persze ilyen is volt, de az volt a főviccelődés, hogy az emberek alól huzigáltuk kifele a székeket, úgy mint régen, csak most fel is vettük videóra. Akaratlanul azt is felvettem, amikor Harry valami régi számot énekel, ami már akkor is retro volt, amikor először meghallotta, azaz 2002-ben, pontosan tíz éve.
–Harry, mi is az, amit most hallhatunk?–interjúvoltam meg.
–Modern Talking.–kezdett el primadonnásan legyintgetni a kezével.–Nem hiszem el, hogy nem ismered a Modern Talkingot...
–Ismerem, csak nem hallgatom. Te is ismered a 5SOS-t, és mégse hallgatod őket. Amúgy nem is tudtam, hogy te szereted a szintipopot, na mindegy, ezt majd kivágjuk a videóból...Nem vágtuk ki. Ott díszeleg a videóban, feketén-fehéren, színesen, ahogy Harry-vel veszekszünk azon, ki milyen zenét szeret, mert még vagy negyedórán keresztül tartott a veszekedésünk. Ezért is lett az a videó címe, hogy: Nando's-i "viccelődések" + Harry primadonna pillanata ami veszekedésbe fordul át.
Ez szerintem mindent tökéletesen megmagyaráz.
–ÉN NEM VAGYOK PRIMADONNA!!!–kapta el az idegroham, amitől lüktetni kezdtek a nyakán az erek, elég para volt.–NEM VAGYOK, ÉRTED?!!
Éppen egy sonkás-majonézes-salátás szendvicsbe kezdtem volna bele, mikor azon kapom magam, hogy Harry felém tart. Hú, egy horror filmben éreztem magamat, egyből videózni is kezdtem a telefonommal, de Harry, mikor ideért, pár másodperc hatásszünes után kiverte a kezemből, és azt kiabálta, hogy megöl. Még sose láttam ilyennek Harry-t. Lehet mégis jobban tetszik a hetvenes évek beli hippi énje, mint ez a dühöngő őrült.
–O-okéé, nyugii, haveeer...–nyugtattam.
–Te ne nyugtatgassá' engem, megértetted, Horan?!
–Ahaaa!–egy pillanatra ledermedtem, aztán futni kezdtem az ajtóhoz, ami be volt zárva (?!). A kulcs nem volt az ajtóban, pedig általában ott szokott lenni.
–Ezt keresed?–rázogatta a kulcsot a kezében. Olyan picinek tűnt az a kulcs a kezében. Még egy darabig csörgött vele, hogy engem idegesítsen.
–Add ide!!!–álltam meg az ajtóban, és felé nyújtottam a kezem.
–VÁLTOZTASD MEG A VIDEÓ CÍMÉT, HORAN!!!
–De akkor lenyugszol, és akkor már nem fog kelleni a kulcs, mert nem fogsz üldözni. Így többen fogják megnézni a videót, örüljé' neki!!!
Harry közelebb lépett. Jaj ne. Érzem, hogy ebből még baj lesz. Mindenki maradjon nyugott, nem fog minket bántani, hiszen Harry szószerint még a légynek se tudna ártani.
Gondolataimból az rázott ki, hogy Harry valamit csapkod.
–Mit csinálsz, Harry?–kérdeztem.
–Lecsaptam egy legyet. Most te jössz!Oké. Visszavonom azt, hogy "a légynek se tudna ártani". Még nekem is képes lenne ártani! Pedig én cuki vagyok!!!
–Hó, h, o-oké...tedd le azt a légycsapót. Nincsen semmi baj, őrizzük meg a nyugalmunkat, semmi baj. Hallod?– tettem fel a kérdést lágy hangon, de Harry már rohant felém.– HALLOD??!!
–Megöllek Horan!!!
Mikor ideért hozzám, elkezdett csapkodni, mint valami őrült, próbáltam kijátszani a legjobb barát kártyát, de nem hatotta meg.
Egy idő után Harry gyengébben csapott, aztán kihajította a légycsapót a mellesleg csukott ablakon, úgyhogy Harry fizeti a javítást. De ember, hogy a picsába lehet valaki ilyen erős, hogy egy darab műanyaggal kitör egy üvegablakot? Én sosem bírnám megtenni, pedig dühömbe én is erősebb vagyok!
Azon kaptam magam, hogy Harry hisztérikusan sír az ölembe.
–HIÁNYZIK LOUIS!!!!!!–bömbölte.
–Öhm, izé, jólvan Harry ne sírj, én nem tudom neked idehozni Louis-t, szóVAL FEJEZD BE A BŐGÉST MERT NEM TUDOM MIT CSINÁLOK VELED!–emeltem fel a hangom, pedig nem volt szándékomban ilyen flegmának lenni.
–Istenem, de szemét vagy!!–kelt fel az ölemből, és felment a szobájába.
–Harry!–szólítottam meg.
Harry hátrafordult a megszólításra.
–Mi van?
–Te is csatorna tulajdonos vagy, és így te is megváltoztathatod a videó címét.–közöltem.
–Fuck.–káromkodott egyet, és felszaladt.A fürdőszobába készülve, még mindig hallottam Harry sírását a szobájából. Őszintén szólva, nem tudtam, hogy azért sír, mert Louis hiányzik neki, vagy pedig azért, mert nem jutott eszébe, hogy ő is csatorna tulajdonos. Habár, szerintem azért is sírhatna, mert megvert egy légycsapóval, amivel aztán kitörte az ablakot, és fizetnie kell a javításért. Beérve a fürdőbe, én is sírni kezdtem, hiszen eszembe jutott, hogy a Z betűs tudjuk ki még mindig Ausztráliába, van.
Úgy döntöttem, felhívom Louis-t, hogy megtudjam mi van.–Ööö, nem mondhatom el, bocsánat!
–De Louis, Harry-nek nagyon hiányzol!–csúszott ki a számon, mert nem akartam, hogy letegye a telefont.
–Mi?! Hiányzom neki?
–Igen, idegrohamot kapott, aztán azóta miattad sír.
–Istenem, Zayn, haza kell mennünk!!!–ezzel letette a telefont.Miután megfürödtem, Harry-hez indultam. Már nem hallottam sírást. Ez jó. Már nem sír.
–Harry! Harry, nyisd ki!–rángattam az ajtót, mivel nem akarták kinyitni.–Kérlek! Hallod?–kérdeztem ugyanolyan lágyhangon, mint az előbb, verekedés közben.–Itt vagy?
Nem válaszolt senki, így hát be kellett rúgnom az ajtót. Az ablaka nyitva volt, és ő maga nem volt a szobában.
–Úristen mi ez a létra?–néztem le az ablakból.– Ez, ez honnan van??? Harry, ne csináld, tudom, hogy nem másztál le! Harry? Bújj elő, képzeld, felhívtam Louis-t, nem sokára hazajönnek! És csak miattad parancsolt rá Zebrára hogy jöjjenek haza. Szeret téged!Próbálkozhattam itt bármivel, úgy tűnik Harry tényleg elment.
Hagyott egy levelet az ágyán, amit előbb is észrevehettem volna! Az volt a borítékra írva, hogy "Niall, add át Louis-nak".
Én nem láthatom? Majd ha Louis hazajön, elolvassuk együtt. Remélem valami szaftos titok, amit Harry nekem sosem említett!!!Sziasztok! Itt a huszonkettedik rész!!!
Remélem tetszik, a fenti képet ne kérdezd. Köszönöm.
~Zs.
BINABASA MO ANG
Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]
FanfictionA Zayn :) a Youtube legfelkapottabb csatornája lett az elmúlt időben, de a harcos szellemű 17 éves Niall a fejébe vette, hogy legyőzi, és erre a legjobb barátját, Harry-t hívja segítségül, akik egyben az 1 millió feliratkozóval rendelkező Ni & Haz c...