Louis ma nem jött haza. Borzasztóan aggódok, mi lehet vele, Harry-vel, és Niall-el. Utóbbin van a hangsúly. Mi lehet Niall-el? Csak egy idétlen Harry-s videót rakott fel, amiben alig volt benne! Fel kell hívnom Louis-t!
–Igen, izé, szia Lou, Zayn vagyok, hol vagy?
–Niall-nél. Holnap indulunk Harry keresésére. Eltűnt.
–Ja igen, erről is beszélni akartam veled. Harry felhívott, hogy szóljak, hogy menjetek abba a karaoke bárba, ahol múltkor voltunk, tudjátok!
–Mhm. Minek?
–Ott lesz Harry is, és a 5SOS is, kérlek Niall-nek ne mondd meg, hova mész.
–Harry beszélt neked a levélről?
–Milyen levélről?
–Amit nekem írt. "Louis, én megértem, és megbocsájtok."
–Szót se szólt róla. Viszont most ott szállt meg a karaoke bárba, tudod, ott van egy motel.
–Odemegyek.
–Hova megyünk?–hallottam meg az én Édesem hangját.
–Öltözz fel, Ni, így nem jöhetsz.
–De hova?
–Reggelizni. Na, most menj. Itt privát beszélgetés folyik.
–Jó, elnézést.
–Ügyes voltam, főnök?–kérdezte. Kibaszott ügyes voltál, jó hogy nem kiabáltál vele.
–Jaaa, jó voltááál.–dicsértem meg.–De gyere már. Be kell állítani a színpadot, és el is kell próbálnunk a számot.Bentről bámultam kifele, amikor megakad a szemem, egy bizonyos taxin, amiből egy bizonyos kék szemű illető kászálódott ki. Mikor megláttam, egy másik, barna szemű illetőt az oldalán, majdnem szívrohamot kaptam, mert mi van, ha az a bizonyos barna szemű illető elcseszi nekem ezt az egészet?!
Miután bevonszolták magukat az ajtól, Louis-t magamhoz húztam.
–Liam mi a jó Szűz Máriát keres itt?–ordítottam halkan.
–Azért jött, hogy segítsen. Nem hagyhattam otthon, megfőni a melegbe szerencsétlent. Na, most mondd meg hol van Harry.
–Fingom nincs.
–MI VAN?!
–Mondom: Fingom. Nincs. Nem tudom hol van. Azt se tudtam, hogy elszökött. Csak azt akartam, hogy idegyere.
–Hívd már fel!–löktem meg a mellkasánál.
–Mért nem hívod fel te?–lökött vissza.
–Nekem úgyse venné fel!
–Ja, honnan tudod, hogy nekem igen?
–Te a barátja vagy. Én meg, én meg....
–Na jó. Felhívom. Szia Harry, Zayn vagyok. Hol vagy? Nem, nincs is itt. Niall-nél van. Én a karaoke bárban vagyok. Idejönnél légyszi? Tudod, mára terveztem, hogy előadom Niall-nek a dalunkat. Ja, te nem is tudod?! Légyszi ne mondd el Niall-nek, de azért voltunk Ausztráliában, mert a 5SOS-al Niall-nek dalt írtunk. Tudom! Ők is ott lesznek. Gyere te is. Öhm. Ha azt mondom, hogy igen, nem jössz? Köszönöm!–letettem.
–Jön?–kíváncsiskodott Louis.
–Még szép. Azt mondta, Niall miatt jön, nem miattad.
Liam segített a színpad előkészítésében, és a fények beállításában, pedig azt hittem, csak azért lesz itt, hogy mindent lefikázzon.
Harry beállított az ajtón, úgy nézett ki, mint valami tépett hajú Tarzan, sombreroval a fején.
–Mexikóba' voltál?–kérdeztem.
–Haha. Nagyon vicces kedvében van ma valaki.–mosolygott.
–Levágattad a hajad?–kérdezte Louis. Harry zavarban volt, de egyben tojt is rá, nem válaszolt Louis kérdésére.Miért hiszi mindenki azt, hogy elszöktem? Csak nyaralni voltam! Ennyi nekem is kijár, nem? De.
Zayn azt mondta, Louis nincs itt. Akkor mit keres itt?–Harry!–kiáltott utánam.
–Mit akarsz?–játszottam a kemény legényt, pedig belül összetörtem.
–Magyarázd meg nekem a leveledet. Nem értettem, mit akartál vele mondani.De édi volt, hát megölelgettem volna, de én most kemény vagyok.
–Milyen levelet?–kérdeztem. Én nem írtam neki levelet... Nem is szándékoztam hozzászólni, még levélben sem.
–Azt írtad: "Louis, én megértem, és megbocsájtok."
–Nem tudom, miről beszélsz...
–Ja, persze, mondd el kérlek...
–De nem én írtam!!!–fakadtam ki.–Nem írnék neked levelet. Nem is akartalak látni!!
–Oh, hát, sajnálom.
YOU ARE READING
Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]
FanfictionA Zayn :) a Youtube legfelkapottabb csatornája lett az elmúlt időben, de a harcos szellemű 17 éves Niall a fejébe vette, hogy legyőzi, és erre a legjobb barátját, Harry-t hívja segítségül, akik egyben az 1 millió feliratkozóval rendelkező Ni & Haz c...