–Sziasztok Storannerek, Ni vagyok, és ez itt a Ni & Haz, csak Harry még alszik, mert azt tudni kell, hogy hajnali kettő van,– kezdtem bele egy új videó felvételébe, a papucsomat keresve, álmos szemekkel, pizsibe.–és én nem tudok aludni! Hallottatok már ilyenről, én, Niall James Horan nem tudok aludni !!! De mindjárt megyünk, és felkeltjük Haz-t is!–kaptam fel a kamerát, és pattantam fel az ágyamról.–Igen, jól látjátok, mamusz van rajtam,– döntöttem a kamerát a lábam irányába. –nyugottan röhögj csak ki a komment szekcióban.–fordítottam vissza megam felé.
Benyitottam csendben Harry szobájába, és az a látvány tárult elém, ahogy a kedves épp valami horror filmet néz. Nem látta, hogy bejöttem, és nem is hallotta, ahogy a kicsúszott belőlem valami nevetés féle, amikor megláttam, hogy fel vannak pakolva a lábai a dohányzó asztalra.
–Nézzétek a lábait!–mondtam a nézőknek úgy, hogy kábé alig jött ki valami hang a torkomon, lehet azért, mert félig röhögtem közbe. Harry lábaira zoomoltam a kamerával.–Menjünk, ijesszük meg!–suttogtam.–Úgy is horrort néz!Harry mögé lopóztam, annyira bele volt mélyedve a filmbe, hogy szerencsére nem vette észre, amikor véletlenül ráléptem egy üres chips-es zacskóra, aminek a tartalma mellesleg engem illetett volna, de csak úgy megjegyzem, és Harry sunyin elcsórta tőlem, ezt is csak úgy megjegyezném.
Harry mögött álltam, a kamerával az egyik kezemben, a másikban pedig az egyik Medvetesós mamuszom volt, amivel meg fogom ijeszteni.
Mikor a drága észrevette, hogy van valaki mögötte, a mamusszal kezdtem el hadonászni, és emberfeletti hangokat, sikolyokat kiadni. Harry sikítozni kezdett, mert a sötétben nem látta, ki van mögötte.
–TÁVOZZ, SÁTÁN!!!–ragadta meg a takaróját, én meg folytattam a földönkívüli hangok kiadását, mikor egyszer csak Hazza felkapcsolta a villanyt.
–Hogy rohadnál meg!!!–üvöltötte le a fejem a sárkány, én meg majdnem a földre zuhantam a nevetéstől, a kamerát is majdnem leejtettem.–Felvetted, te köcsög?– nevetett.
–Fel ám. Majd megnézed Youtube-on, mindjárt fel is töltöm!–kerestem a kamerán a megállító gombot, amit szerencsére sikeresen meg is találtam.Ezen a videón nem kellett sokat vágni, max bevágok egy önpromót, hogy iratkozz fel, likeolj és ne felejtsd el lent megnyomni a csengőt, és hogy kommentelj, ha akarsz még ilyet. Mondjuk ilyet ki nem akar?
A videó címe: Harry halálra rémült Grizzly-től! (Nem clickbait!)Végül is nem clickbait, szóval, nem kamuzok.
Eközben Zaynéknél...
Ültem az ágyamon, mert fogalmam sem volt, mit csináljak. Éppen azon gondolkodtam, hogy írjak-e egy dalt Niall-nek, amikor jelzett a telefonom. A Ni & Haz csatorna új videót rakott fel.
Gondoltam megnézem, úgyse látják, ki nézi meg. De miért ilyenkor töltik fel? Valami gond lehet, hogy Niall ilyenkor ébren van?
Nekiálltam volna megnézni a videót, mikor Liam és Louis bejönnek a szobámba, hogy Niall-ék új videót töltöttek fel, és nézzük meg együtt a nagy tévén.
Louis bekapcsolta a tévét, és benyomta a távirányítón lévő kis YouTube logóval ellátott piros gombot.
Vártunk.
Mikor bejött a YouTube, a Ni & Haz új videója egyből ott volt a fepkapottak, és az ajánlottak között. Rákattintottunk, jobban mondva: leokéztuk, mert a távirányítón lévő nyilakkal, és az "OK" gombbal lehetett irányítani a YouTube-ot.
A videó el is kezdődött — a nagyon fontos Bref reklám után – és Niall csodaszépen nézett ki a videóban. Harry még nem volt benne, Niall állítása szerint alszik még.
Louis végig nevette az egészet, Liam engem nézett, ahogy Niall-t nézem.
–Azt ugye tudod, hogy ilyen videókkal hamar le fog győzni! Nézd! Nemsokára elérik a kétmilliót, pedig nemrég lett meg az egy!
–Tudod mit, Louis, igazad van, húzzunk bele! Versenyezzünk! Van ötletetek?
–Nekünk? Ez a te csatornád barátocskám! Eddig mindig azt mondtad, hogy ne szóljunk bele abba, hogy mit csinálsz a csatornádon!
–Igen de ez most-...te a barátocskádnak neveztél?
–Jajj fogd már be!–mosolyodott el.Végignéztük a videót, és máris egy másikon agyaltunk. Egy videóhoz az én csatornámra.
–Hívjuk meg Oliviát! Úgyis régen volt már videóban!–dobta fel az ötletet Liam, ez igazából nem is volt rossz ötlet.
–Ezt írd fel, ez még jól jöhet!–astam ki a parancsot Louis-nak.
–Mért én írok mindig? Utána mindig panaszkodtok, hogy nem tudjátok elolvasni!!!
–Azért te írsz, mert te írsz a leggyorsabban, és mert senkinek sincs kedve.
–DE NEKEM SINCS!Kitaláltuk a videót, hogy lesz, mint lesz, ki lesz benne, hol leszünk.
Ezért elindultunk a legközelebbi All You Can Eat-hez, út közben felvettük Oliviát, aki addig mellesleg békésen aludt, ameddig meg nem csörgettük.
Sziasztok!!
Tudom, már öt napja nem volt rész, ez majdnem egy hét, de most itt vagyok a tizennyolcadik résszel!
Amúgy én annál a résznél, amikor kitaláltan az ijesztést, nem bírtam abbahagyni a nevtést.
Remélem tetszik!
~Zs.U.i.: Nagyon köszönöm hogy ennyien olvassátok, nem hittem volna, hogy annyi mindenkinek tetszeni fog!!!
ESTÁS LEYENDO
Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]
FanficA Zayn :) a Youtube legfelkapottabb csatornája lett az elmúlt időben, de a harcos szellemű 17 éves Niall a fejébe vette, hogy legyőzi, és erre a legjobb barátját, Harry-t hívja segítségül, akik egyben az 1 millió feliratkozóval rendelkező Ni & Haz c...