Hazaértünk, fáradtan, holtan, de mégis élve, és ami ebben a legjobb, hogy el sem hittük, hogy életben vagyunk, mert még a Baby Shark után bedobtunk pár sört, és néhány felest. Dehát csak jól éreztük magunkat, legalább is én igen, mert Zaynnel bementünk a mosdóba, és full részegen csókolózni kezdtünk, nem érdekelt semmi, és senki aki körülöttünk volt. Még arra se volt időnk, hogy bemenjünk egy fülkébe, csak ott kint, ahol kábé mindenki látott, aki arra járt. De minket nem érdekelt. Csak azt csináltuk, amit szerettünk volna, nem rejtőztünk el az emberek elől, csak csókolóztunk. Én ugyan nem emlékszem erre az éjszakára, és úgy kábé senki se a crewból, de Harry szokás szerint felvette videóra a jelenetet, ezért vissza tudtuk nézni. Mondjuk Harry azt sem tudta, hogy álom volt-e, vagy valóság, hogy leütöttem a hörcsögét egy papuccsal. Nagy valószínűséggel valóság, mert Hörcsög nincsen a terráriumában (vagy miben), és mikor kimentünk, megláttuk az "itt nyugszik Hörcsög Styles, 2016-2019. Meghalt: Niall Horan egyik papucsa által" feliratot. Harry letérdelt elé, és siránkozni kezdett, hogy mekkora egy gyilkos vagyok, meg hogy már nem is akar a barátom lenni (ezzel őszintén szólva összetörte a szívem akármennyire is tudtam, hogy csak a pia beszél belőle).
Visszatérve a részeg sztorihoz, Louis állítása szerint én bókolgatni kezdtem Zaynnek, hogy milyen szépek a szempillái, Harry pedig ölelgetni kezdte őt (mármint Louis-t), és nem akart róla leszállni. Dehát Harry ilyen, ha részeg, elkezd mindenkit ölelgetni, és mindenkitől per mindentől bocsánatot kérni. Harry csak tizenhat éves volt, de nagyon tudott inni, ha kellett. Most nem azt mondom, hogy negyven év múlva alkoholista lesz belőle, mert nem, csak azt mondom, hogy tud bulizni.
Nem olyan rég, átjöttek hozzánk bulizni a haverok, hoztak piát, meg mindent, és Harry, amikor halál részegen kiment, elbotlott a küszöbön, és intve bocsánatot kért tőle, aztán átbotorkált a szomszédba, akik persze felhívták Harry szüleit, és hazavitték, én pedig ott voltam, ennek az egésznek a közepén, a földön fetrengve röhögtem, rám kihívták a mentőket, és így történt az, hogy egy pár napot tölthettem az elmegyógyintézetben. Azóta is emlékszem, hogy meg voltam ijedve, mert amikor kijózanodtam, rájöttem, hogy ezek az emberek tényleg betegek, és mi van, hogyha leütnek ety bunkósbottal...
Kint sétáltam a sötét folyosón, ki szerettem volna jelentkezni, mikor meghallottam valami hangot. Erről egyébként van fent egy videó is, hol máshol, mint a Ni & Hazen? Harry csodálkozva bámulta, hogy ez most mi a franc, amit felraktam, mert ő egyáltalán nem tudott róla. Azt hitte, kórházba szállítottak, de nem...vagyis de, de, csak speciális kórházba. Ahová elmebetegek járnak, magyaránt olyanok, mint Harry, szóval helyet kellett volna cserélnünk... Mondjuk az egyik ivós esete után bevitték az elvonóra kerek három napra, hogy megfigyeljék, és az egyik biztonságikamerás felvételen azt láttam, hogy harapdálja a kilincset, és hogy azt üvöltözi ki az ablekon, hogy "szeretem a banánt", ami egy kissé félreérthető volt. Én mondjuk majdnem megdulladtam a nevetéstől, és ez a videó bekerült egy tizes lista harmadik helyére, a "legbizarabb CCTV felvételek" nevű videóban. Láttam a videót, szerintem első helyezett is lehetett volna, mert hát ki az, aki ezen nem nevet??? A kommenteket olvasva láttam, hogy mindenki arról beszél, látszik hogy a Storannerek mindenhol ott vannak, és támogatnak minket. Nem úgy mint a Szépségek, ha már itt tartunk. Nem akarom fikázni a szerelmem csatornáját, hiszen a világ legnagyobb Youtubere, de akkor is...
Mikor legutoljára felmentem Youtubera, volt egy Zayn :) × Troye Sivan fan háború, hogy ki a jobb videós, és el is kezdték a "Subscribe to Zayn Smiley" kampányokat, meg a "Subscribe to Troye Sivan" kampányokat is.Louis azt mondta, jöjjek a parkba. Nem tudtam, mit szeretne, hiszen csak annyit mondott, hogy menjek a parkba. Ott voltam, de Louis nem volt ott. Azon gondolkoztam, hogy hazamegyek, mikor egy ismerős sikítást hallottam... Louis hangja volt az. Louis sikoltozott, csak nem tudom hol. Ekkor elkezdtem kiabálni a nevét, mint valami őrült. Mégegyszer hallottam a sikítást.
–Niall!!! Segíts!!!–Kiáltotta–Kérlek, ne hagyj itt!!!!!
–Megyek már Louis!!! Hol vagy???!!!
–Bent vagyok az erdőben!!! Gyere ide!!! Meg akarnak főzni a boszik!!!!
Ekkor nagyon bepánikoltam, és befutottam az erdőbe.
–Louis!!!?
–Ahol a fényt látod, ott vagyok!!! Siess!!! Érzem ahogy égek!!!
–Megyek már.!!!!
Pár perc bóklászás után megláttam a fényt, és rohanni kezdtem.
–Louis, látom a fényt!!!!
–Mi tartott ennyi ideig??? Mindjárt megégek, gyere már!!!
–Jó, eltévedtem, na!!!
Gyorsabban kezdtem el rohanni, de mikor odaértem a fényhez, nem volt ott se boszi, se fazék, se égő Louis, se semmilyen Louis... Csak egy öltönybe felöltözött Zayn, egy rózsával a kezében.
–Mi a...? Zayno? Te mit keresel itt?–mosolyodtam el egyből, amikor megláttam.–És mi ez az egész?
–Ez az egész, az első normális randink.–Jött közelebb, és a kezembe adta a fehéren és vörösen pompázó virágot.
Megköszöntem halkan, és ő egy puszit nyomott a homlokomra. Egyből éreztem, ahogy a fejembe megy az összes vér.
–Leülsz?–húzta ki nekem a széket, amire én le is ültem.
A fények, amiket láttam, lampionok voltak, meg Szent János bogarak.
–Ezt hogy hoztad össze?–néztem körbe.
–Volt egy kis segítségem.–mutatott arra a pár emberre, akik előjöttek a fák mögül: Harry, Louis és Liam voltak azok. Liam is segített? Hát ez fura... Beletörődött volna?
–Azta! Komolyan négyen hoztátok össze?! Honnan szedtétek a Szent János bogarakat?
–Louis befogta őket.–mondta Zayn.–Elkezdett ciripelni, amit mellesleg videóra is vett, úgyhogy megmegnézheted-...
–Csodálkoztam volna, ha Harr, nem veszi videóra.–forgattam a szemeimet.
–Harry! Töröld ki de most azonnal!!!–ugrott rá Louis Harry hátára.
–Mhm..jó, jó, kitörlöm...–mondta, és ahogy láttam ki is törölte.–Mert már úgyis fenn vagy Youtibeon!–nevetett.Tizennegyedik rész.
Ehhez most nem tudok mit kommentelni, remélem tetszik!
~Zs.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]
FanficA Zayn :) a Youtube legfelkapottabb csatornája lett az elmúlt időben, de a harcos szellemű 17 éves Niall a fejébe vette, hogy legyőzi, és erre a legjobb barátját, Harry-t hívja segítségül, akik egyben az 1 millió feliratkozóval rendelkező Ni & Haz c...