20. rész: Zayn zaklatásos öngyilkossági kényszere

348 27 5
                                    

  –Helló Szépségeim, egy pár nap múlva ki fogok menni Ausztráliába, hová is..? – kérdeztem meg a mellettem állótól.
  –Sydney.–mondta.
  –Szóval Sydney-be megyek el Louis-val, Liam kiszállt ebből a dologból, mert hogy neki nincs kedve órákat utazni egy szutykos gépen, és bár mondtam neki, hogy hallgasson, úgyis tudom, hogy elfogja mondani mindenkinek, még annak is akinek pont hogy nem kéne!– utaltam Niall-re.–Szóval, annyit akartam elmindani, hogy ne várjatok tőlem Ausztrália vlogokat, mert egy fontos ügy miatt megyek ki. Köszi!!
 
  Föltettem a videót Youtubera, és letiltottam a kommenteket, mert nem akartam, hogy mindenki kérdezősködjön.

  Ott álltam a reptéren, Louis-val, Mikey-val, és nyolc bőrönddel karöltve, napszemüvegben, és kapucniban, mert bocsánat, de semmi kedvem se volt senkihez. Szerencsére a lesifotósok nem vadásznak rám, vagyis de, csak Szépségeknek nevezem őket, nem pedig paparazzóknak. De a két dolog majdnem ugyanaz, mert ők is észrevétlenül tudják csinálni a "dolgukat" és bármit kitudnak deríteni. Múltkor például az egyik babakori fotómat láttam egy fanoldalon. (A Szépségek olyanok mint a Directionerek 😅)

   Harmadik óra a repülőn. Mindenkinek melege van, mindenki a telefonját nyomja.
  –Meg akarod nézni a fanoldalam? Légysziii!–nézett rám kisgyerek módjára.
  –Jó...–sóhajtottam. Kicsit elegem volt Michael-ből, őszintén.
  –Robinson bácsiii?!–kiáltott fel Louis, én persze szokás szerint nem értettem, mit akar mondani, de szerintem Michael értette, mert nevetni kezdett.
  –Kábé.–mondta, közben szelfizgetett.
 
  Mikor Michael idemutatta az instáját, láttam, hogy egy százezer követős, "zaynsmoments" nevezetű fanoldalt vezetett. Mikor lejjebb görgetett, a képek közé, megláttam azt a babakori képemet, amiről nem több, mint fél perce esett szó.

  –Az a kép honnan van?– böktem a képre.
  –Anyukád megosztotta Facebook-on. Nem is tudsz róla? Te nem ismered anyádat Facen?–ezen a kérdésen elmosolyodtam,
  Ó, mikor volt az már, amikor én fent voltam Facebook-on? Három, négy éve? Amikor még nagy szám volt, hogy fent vagy Facebook-on.
  –Még én is láttam, amikor kiposztolta azt a gáz képet.–közölte egyszerűen Louis.
  –Ez mikor volt?
  –Mit tudom én, három, négy éve?
  –Ja, aha, szóval azért nem tudom róla.–motyogtam.
 

  Végre leszállt a repülő, hála Istennek, nem kellett tovább egy levegőt szívnom Mikey-val és Louis-val, ha még tíz percet fenn maradok azon a repülőn, megfertőztek volna a hülyeségükkel. Várj egy percet; Louis hülye. Louis barátai (kivéve engem) szintén hülyék. Ez azt jelenti, hogy ha Mikey is hülye, akkor a haverjai, akikhez tartunk, szintén ilyen elmebetegek lesznek, mint Michael. Remélem ez nem igaz, mert én biztos nem fogok mellettük kibírni nem tudom hány napot! Mondjuk, ha Niall-nek bejönnek, akkor én is kibírom őket valahogy, de azért az is igaz, hogy Niall nem találkozott velük, én meg egyikükkel egy repülőn utaztam. Tehát, amit eddig láttam a 5 Seconds Of Summer-ből, nem volt valami hej de meggyőző, főleg, hogy Michael totál rám van szállva, és Louis-t is magával rántja. Remélem a többiek nem lesznek így rám kattanva, mert én ott fogom főbelőni magam, ha azokkal a srácokkal legalább egy teljes napot el kell töltenem.
Nyugodjon békében Zayn Javadd Malik, 1993-2011, a 5SOS tagjai okozták halálát, akiket zaklatásos öngyilkossági kényszer okozása miatt életfogytig tartó fegyházra ítéltek.
Szép narráció lenne, ha egy Investigation Discovery-s műsorban lennénk.
 

  Sydney egy lepukkadtabb részébe érkeztünk, úgy éreztem, mintha Mikey nem véletlenül lenne Mikey, hanem tényleg valami tininindzsateknőc lenne, és épp most akar levinni minket a csatornába, ahol a többiek épp pizzát, vagy hasonló egészségtelen étkeket zabálnak, és amint leérnek, felveszi az eredet alakját, ami egy teknős lenne, Louis pedig röhögcsélve nézi őket, ameddig én egyhelyben szívrohamot kapnék.

  Nos, ez szerencsére nem így történt, ennél egy fél fokkal jobb volt, mert Mikey valami közepes méretű viskóba vitt minket, ami négy személynek van kitalálva, ezért Louis-val nem nagyon tudtunk leülni sehová.
  A többi srác, Luke, Ashton és Calum ugrándozni, meg tapsikolni kezdtek, amikor megláttak, mint egy tipikus fangirl.

  Ők nem tűntek olyan elmebetegnek, mint az, akivel utaztam, komolyan, miértnem jöhetett volna valamelyik másik a négy közül egy angliai All You Can Eat-be pont akkor, amikor én? Miért pont Mikey-nak kellett? Konkrétan szétbúgta az agyamat, úgy éreztem magam, mint aki felkötné magát egy szakadék fölé, aztán próbálna leugrani, megfojtja a kötél, ami aztán el is szakadna, és lezuhanna a szakadék mélyére.
  Annyira kreatívan mondom ezeket az öngyilkosos elképzeléseket, csak nehogy még a végén kinyírjak valakit. Mondjuk, ha kinyírnék valakit a 5SOS-ból, akkor Niall egy életen át haragudna rám.
  –Szia Drágám!–ölelte át Mikey Luke-ot. El sem hiszem, Niall teóriája igaz lenne "Muke"-ról, vagy ki a halálról? Mert valami ilyesmiről zagyvált nekem a múltkor.–Hiányoztál.

  A szerelmük annyira őszintének, és aranyosnak látszott, hogy majdnem elolvadtam, és csak arra tudtam gondolni, ezek lehetnénk mi is Niall-el, ha nem lettem volna ekkora szerencsétlen, és nem kényszerültem volna a hazudásra. De az Istenért is, Niall-t akartam védeni azzal, hogy hazudtam! Ha Harry-nek nem jár el a szája, akkor még most is együtt lennénk, és nem kellene ezekkel temetőkkel itt szenvednem ebben a rohadt viskóban, ahol van vagy nyolcvan fok, és még leülni sem tudok!!!
 
  –Zayn, te kihez beszélsz?–kérdezte Louis.
  –Meg se szólaltam, miről beszélsz?
  –Aha, itt üvöltötted ki a lelkedet, idézem: "Ha Harry-nek nem jár el a szája, akkor még most is együtt lennénk, és nem kellene ezekkel temetőkkel itt szenvednem ebben a rohadt viskóban, ahol van vagy nyolcvan fok, és még leülni sem tudok!!!", amúgy köszi, hogy letemetőztél.– szóval onnantól kezdve hangosan beszéltem? Igen, néha nem veszem észre, mikor gondolkodok, és mikor beszélek hangosan.

  Luke előszedett pár füzetet, és néhány tollat, amiket aztán az épület (inkább tákolmány) közepén lévő asztalra hajított.
  –De ti ugye nem itt laktok?–kérdeztem aggódóan. Érted, full gazdagok, erre egy fából összetákolt épülteben laknak.

  –Nem,–felelt Ashton.–Ott lakunk.– mutatott a távolba.
  –Hol "ott"?
  –OTT!!!–hadonászott tovább, de még mindig nem láttam semmit.
  –Hagyjad, Ash, ma egész nap ilyen értetlen.–mondta neki Louis.

  –Na, akkor kezdjük már azt a dalt??–kérdezte Luke, az asztal szélére támaszkodva.

Itt lenne a huszadik rész. Remélem tetszik. A felső kép Zayn-t ábrázolná, ahogy épp idegrohamot kap a repülőn 😊.
Remélem ez a rész is tetszik!

Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]Onde histórias criam vida. Descubra agora