13. rész: Torn

400 36 2
                                    

  –Zayn!!!–kiáltott Niall a házból. Annyira megijedtem, hogy valami baja esett, hiszen ki tudja mennyire béna, ha egyedül van otthon, vagy ha a többiek épp nem figyelnek rá. Befutottunk a házba Harryvel.
  –Niall!!!... Niall...? Niall, Drágám, mi a jó Atyaúristent csinálsz?–Niall ott állt, egyhelyben, a papucsával hadonászva az asztal felé.
  –Na most legyen akkora képed!–mondta.
  –Kihez beszélsz?–kérdezte Harry.
  –Hörcsöghöz. Rámugrott, és elkezdte harapdálni a pulcsim. Ezért megvertem a papucsommal.–közölte, a gyilkosfegyvert szorongatva.
  –Micsoda???? Te megölted Hörcsögöt???–Harry-nek volt egy Hörcsög nevű hörcsöge, bár mindig is macskát szeretett volna, nem is értem miért, amikor a macska csak arra jó, hogy pénzt költs a kajájára, és hogy szétkarmolásszon éjszaka. Szerintem Harry jobban járt a hörcsöggel.
  –Neee....neee. Te kinyírtad!
  –Dehogyis. Épp hogy súroltam a papucsommal!!!–magyarázkodott Niall, engem pedig valamiért akaratlanul elkapott a röhögés. Erre mindketten rámnéztek.
  –Öm...én...bocsi. Esküszöm nem akartam röhögni. Csak, csak kicsúszott!–Mondtam olyan Susan Delfino-san (a Született Feleségek egyik főszereplője, annak aki nem tudná, ki az).
  Egyik pillanatban megcsörrent a telefonom de nem vettem észre, mert annyira Hörcsög dramatikus halálesetével voltunk elfoglalva, hogy nem hallottam semmit. Utána kiderült, hogy Liam volt az, azért hívott, hogy ők már ott vannak.
 
  –Srácok, szerintem, izé, temessük el Hörcsögöt, és induljunk el, mert Liamék már ott vannak.–erre mindkettőjüktől egy olyan gonosz nézést kaptam, hogy meg is sértődtem.–Most mivan?
  –Hörcsögöt nem lehet csak úgy eltemetni, kell ceremónia, meg minden ami egy temetésen lehet, nem lezet csak úgy eltemetni a földbe!
  –És mi az hogy Liamék? Ha annyira Liammel akarsz lenni, akkor menj egyedül!– oh oh. Niall féltékeny. Mondtam neki, hogy ne legyen féltékeny, mert nem azért mondtam, hanem csak hogy ők már ott vannak, és hogy mennünk kéne.

  Kimentünk az udvarra, hogy eltemessük Hörcsögöt, gondolom a kút mellé, mert Niall azt mondta, oda temetik az állataikat.
  Harry a ceremónia közben sírva fakadt, én pedig szokás szerint nem vettem komolyan a dolgokat, hiszen ez csak egy hörcsög! A ceremónia elég csendesen zajlott, leszámítva az aláfestő hegedülést, amiről mellesleg fogalmam sincs, honnan jött, és az esőt, ami a temetés után el is állt.
  Harry csupa feketébe jött, szomorkodott amikor elindultunk, pluszban már Hayden is ott várt egy fél órája az ajtónk előtt, mikor végre elkészültünk.
  –Mi tartott ennyi ideig?–kérdezte.
  –Harry hörcsögét eltemettük.
  –Ja, szóval ti hegedültetek?
  –Nem...
  Harry beszállt a volán mögé, Niall pedig mellé, Hayden és én hátra ültünk.
  Liam, Louis és a többiek már ott álltak a karaoke bár előtt, minket vártak.
  –Mi tartott eddig?–kérdezte Liam
  –Temetésen voltunk.–válaszoltam.
  Igazából tett rá, ő csak énekelni jött.
  Mikor bementünk, páran felismertek minket, odajöttek fotózkodni, aztán hagytak, ami  kedves dolog tőlük.
  –Mikor lesz új videó?–kérdezte egy magas, szőke hajú, fekete szemüveges lány.
  –Nem tudjuk még.
  –Te Malik, mi lenne ha ezt is videóra vennénk?–kérdezte Niall.
  –Hoztál kamerát, Horan? Mert ha telefonnal veszed fel, abból a nézők egy kukkot se fognak hallani!!!
  –Se látni...–tette hozzá Harry.
  –Inkább csak énekeljünk, nem akarok benne lenni a videótokba!–szólt közbe Stan.
  –Köszi Stan. Egy szóval leszaroztad a videóinkat.
  Liam felment a színpadra, és kiválasztott egy zenét.
  –Srácok, a Torn jó lesz?
  –Jó!–mondtuk.

  Elkezdtünk énekelni, és egy idő után a közönség is velünk énekelt. Nagyon jó volt hallani, ahogy mindenki együtt énekel, és ahogy Aiden megbotlik a mikrofon zsinórjaiban. Mondjuk, mit várjunk tőle, Niallék crew-jába tartozik. A szám katasztrófaként ért véget, mert addigra márnem csak Aiden, de Ben és Niall is elestek legalább egyszer, Louis és Liam vizicsatázni kezdtek, Stan elcsúszott a Liamék által kilocsolt vízben, Harry sírva fakadt a hörcsöge miatt, Hayden és én pedig csak ott álltunk olyan „én már nem akarok többet énekelni” stílusban. De utána nagy tapsvihart kaptunk, akárcsak a nando's-i fellépésünkön.
  Valami srác odajött hozzánk, hogy jó hangunk van, és hogy nem akarunk-e énekesek lenni. Konkrétan rosszul voltam a gondilatától, hogy az én Szépségeimet elhanyagoljam holmi énekes karrier miatt, úgyhogy az én részemről ez egy határozott "nem" volt.
  Harry és Niall sem akarták, egyrészt a Storannerek miatt, másrészt meg, ha énekesek lesznek, át kell nevezniük a csatornát valami másra, mert a Ni & Haz a Vevo csatornájuk lenne.
  –Fiúk nem énekeljük el a Baby Sharkot?–kérdezi Liam, ahogy a dalokat nézegeti.
  Louis, Harry, Stan, és Aiden már rohantak is felfelé, és mikrofont ragadtak.

  –Baby Shark doo doo doo doo doo doo Baby Shark...

  Igen, ezzel a dallal végződött az esténk, a holnap reggel pedig gondolom ezzel fog kezdődni, hiszen mindenkinek ez lesz a fejében. Már látom, ahogy rá kell szólnom Liamre, hogy fogja már be, mert belerakja a fülembe ezt a szart, komolyan, annyira jó lesz a holnapi nap. Alig várom

Tizenhárom.
Tudom rövid, és fura, és mindenki azt hitte, mennyire komoly fordulat lesz az elején, pedig csak egy hörcsög halt meg Niall papucsa által...
Azért remélem tetszik!
~Zs.


Ui.: Ha valakit érdekel, elkezdtem írni egy új sztorit, ami egy Larry Stylinson fanfic lenne, a saját történetemet használtam alapul.
Ha érdekel, megtalálhatod "Hate u love u" néven.
Amúgy bocsi hogy itt reklámozom magam, nem tudom máshol 😢

 

 

 

Trouble. [A Ziall Horlik fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora