Szülők (2)

8.1K 327 18
                                    

El kell mondanunk valamit....


Őszintén? Nem lepődtem meg, hogy ezt mondja. Vártam már mikor jön. Még szép, hogy valamit, sőt nem is valamit! Sok mindent kell elmondaniuk nekem. Először is mi ez a levél? Ha egyáltalán igaz-tegyük fel, hogy az-akkor el kell mennem itthonról? Abba kell hagynom a tornát? Mi lesz a családdal? Hol van ez az iskola? Honnan szerzek ilyen könyveket, és dolgokat? Érzéstelen arccal felálltam, kikerültem a szüleimet, és lementem a nappaliba. Lehet, hogy az arcom nem árult el érzéseket, de belül rengeteg minden kavarog. Félelem, kíváncsiság, értetlenség, és... Talán némi remény is. Hogy mire? Arra, hogy igaz ez az egész. Az iskola, a másik világ, a varázserő. Lehet lenne lehetőségem új barátokra, új életre. Új  esélyre. Esélyre, hogy normális legyek. Hiszen ott nem tudják, hogy örökbe fogadtak, nem tudnak az önbántalmazásomról. Talán ott választ is kapnék arra, hogy ki vagyok. Míg ezen gondolkodtam apa, és anya leültek a kanapéval szemben lévő két világoskék színű kanapéra. Az előttük lévő asztalra néztem. Most a megszokott rend helyett ott volt a levél, a tankönyvek listája, egy üres pergamen tekercs, egy lúdtoll. Anya egy másik levelet szorongatott a kezében. Mikor meglátta, hogy nézem azonnal elrejtette a háta mögé, mintha azt hinné, hogy átlátok a papíron.

-A levélről van szó?-kérdezem egyből. Nem érdekel a kertelés. Az igazat akarom hallani. Vagy legalább egy részét.

-Igen.-feleli csendesen anya.-Ez a levél....nos...igaz.-a szemeim kétszerakkorák lesznek, a számat eltátom.

-Hogy mi van?

-Amit leírtak a levélben az nem átverés. Tényleg létezik ez az iskola.-veszi át a szót anyától apa.-Had meséljem el.-kérlelt. Láttam a szemén, hogy az igazat akarja mondani. Félek attól amit hallani fogok, de talán így megismerhetem a múltamat. És saját magamat ids.

-Mond.

-Egy nyugodt este történt. Anyáddal a kanapén ültünk, és arról beszélgettünk, hogy szeretnénk egy gyereket. Sajátunk nem lehet, ezt te is tudod. Örökbe akartunk fogadni egy kisbabát. Néztünk képeket, lány, és fiú neveket. Kintről zajt hallottunk. Mintha egy rozoga autó ment volna el a ház előtt. Aztán hirtelen csend lett. Lassan felálltam, és elindultam az ablakhoz. Széthúztam a függönyt, és kinéztem. Egy óriás ember tartott a bejárati ajtónk felé. Nem tűnt részegnek vagy hasonló. Teljesen normális volt. Gondoltam ajtót nyitok, és megkérdezem mi szél hozta erre. Kinyitottam. Először meglepődött, utána elmondta, hogy egy gyermeket hozott. Egy lányt. Titkos forrásból tudta, hogy mi egy gyereket szeretnénk örökbe fogadni. Elmondta, hogy a lánynak aznap este haltak meg a szülei. Egyke. nem volt a szülein kívül senkije sem. Átadta a gyereket, és mellé egy levelet. A levélben-idézem-ez állt:

Kedves Goldmanék!

A gyermeket akit kaptak Elenának hívnak. Nem írom le a szülei nevét, mert még nincs itt az idő, hogy tudja. A szülei meghaltak. Rokona nincsen. Biztos vagyok, hogy maguk befogadják. Tudni kell róla néhány dolgot. Tudom lehet nem fognak nekem hinni. A gyermek boszorkány. Van egy világ ami el van rejtve a muglik (varázstalan emberek) elől. Itt élnek a varázslók, és a boszorkányok. Saját kórházuk, boltjuk, utcájuk, minisztériumuk, és iskolájuk van. Vannak aranyvérű családok, akiknek kezdettől fogva varázslók, és boszorkányok az őseik. Vannak a félvérek. Nekik egyik szülőjük birtokol csak varázslatot, a másik nem. És vannak a mugli-ivadékok. nekik egyik felmenőjük sem rendelkezett varázserővel. Elena félvér. Varázslócsaládból származik. A varázsló, és mugli családok gyermekeinek-mint Elena-tizenegy éves korban mutatkozik meg a varázslat. Ilyenkor egy levelet kapnak a Roxfortból. Ez egy iskola ahol a boszorkányok, és varázslók tanulnak. Akik megkapták a levelet, és válaszoltak az iskolának azok elmennek London belvárosába az Abszol útra. A Foltozott Üstön keresztül lehet megközelíteni. Itt szereznek be mindent ami a listán van. utána szeptember 1-én elmennek a King's Cross pályaudvarra. Ott megkeresik a kilenc és háromnegyedik vágányt. A kilences, és a tízes között kell nekifutni a falnak. Felszállnak a Roxfort Expresszre, és kezdetét is veszi a tanulás. Elenának válaszlevél nem kell mivel maguk nem használnak baglyot. Tudni fogjuk ha jön.

A lány /Befejezett/Where stories live. Discover now