Falevél (15)

3.5K 164 28
                                    

Ezeket még levittem a megbűvölt karácsonyfához, majd másnap reggelig ki sem jöttem a szobámból.

Reggel, a hajnal első sugarai ébresztettek. Félkómásan fordultam át a másik oldalamra. Hunyorogva nyitottam ki a szememet, éppen annyira, hogy megnézzem merre jár a nap az égen. De amint kinyitottam, megláttam az ágyam végében heverő ajándékkupacot. Az álmosság egyből tovaszállt, helyét átvette a mindent elsöprő öröm. Ülésbe tornásztam maga, kikeltem az ágyból, és letérdeltem az ajándékok mellé. Először egy kisebb csomagot vettem a kezembe.

Kedves Elena!

Köszönöm ajándékodat. A könyvnek nagyon örültem, már ki is olvastam.

Fogadd tőlem sok szeretettel ezt a kis csomagot.

Boldog karácsonyt!

Hermione

Egy könyvet emeltem ki belőle. Mágikus tárgyak, és használatuk. Már most imádom. Mindent ami mágikus tárgy-legyen az akár egy darab fa ami mozog, egészen az önműködő konyháig-imádok. Kár, hogy ilyen tantárgy nincs a Roxfortban.

A következő két csomag Harrytől, és Rontól érkezett. Felismertem a girbegurbás betűiket. Mindkettőjüktől egy hatalmas csomag édességet kaptam.

Aztán, legnagyobb meglepetésemre volt ott még két csomag, és egy levél. A levéllel kezdtem.

Kedves Elena!

Szívből jövően kívánok neked varázslatos karácsonyt!

Ha van kedved, bármikor megkereshetsz, szívesen állok a rendelkezésedre.

(Keresd a kőszörnyet.)

Albus Dumbledor

Az igazgató mióta küld levelet? Más is kapott rajtam kívül? Honnan tudja, hogy rengeteg kérdésem lenne? Talán Piton mondta el? Az tény, hogy sok mindenre választ akarok szerezni. Ezek a kérdések leginkább a múltammal kapcsolatosak. Ha Dumbledor nem, akkor senki sem tud nekem választ adni.

A következő csomag, egy nyakláncot rejtett. Vékony volt. Egy ezüst, apró vonalakból alkotott falevél medál volt rajta. Semmi levél. Vajon ki küldhette? Csak nem....? Draco Malfoy?

Miért küldene nekem bármit is Malfoy? Jó az igaz, hogy én is küldtem neki ajándékot, de csak azért mert karácsony van

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Miért küldene nekem bármit is Malfoy? Jó az igaz, hogy én is küldtem neki ajándékot, de csak azért mert karácsony van. Le sárvérűzött mikor tudta, hogy nem is vagyok az. Inkább Pansy mellett állt ki, mint hogy velem mutatkozzon. Tudom, griffendéles vagyok. A mardekár gyűlöli a griffendélt. Ez kölcsönös. De ki mondta, hogy nem lehet egymással barátkozni? Nem muszáj mindenkinek tudnia róla. Ha Harry már tudná, hogy egyáltalán szóba álltam Malfoyjal akkor abból nem lenne köszönte, az biztos. Eddig azt hittem, hogy Ron tévedett. Azt hittem nem olyan mint amit elmondott róla. Beképzelt, kegyetlen, nagyra tartja magát, szánalmas. Én el akartam hinni, hogy nem ilyen. Tudom, hogy rengeteget piszkált, viszont mikor először találkoztunk a toronyban olyan sebezhetőnek tűnt. Mint aki azt akarja, hogy valaki az álarca mögé lásson. Hogy ne az öntelt, zsarnok fiút, hanem a kedves, sebezhető fiút lássák. Viszont mikor letagadott....Azt éreztem, hogy jól esik neki. Tetszett neki az, hogy beszólt nekem, és hogy Pansy rajta csüngött mint a majom a banánon.

A lány /Befejezett/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ