Sasha (31)

3.3K 139 113
                                    




Nem tudom mit érzek, de Draco Malfoy megbolondítasz.

-Tudtátok?-ront ránk Harry a klubhelyiségben. Én a kanapén ültem, a Főnixről szóló könyvvel a kezemben, és olvastam. Hermione valamilyen háziját csinálta, mikor téli szünet van még, de mindegy. Ron pedig azonnal felkapta a fejét.

-Mit?-kérdezem hatalmas lelkesedéssel, fel nem nézve a könyvemből.

-Hogy...-lehalkítja a hangját, és körbe néz, hogy hall e minket valaki.-Hogy Hagrid óriás?

Ron bólogat, gondolom együtt hallották. Hermione kezéből kiesik a toll-amivel írt-így aztán jó pár tintafoltot hagyva a pergamenen. Döbbenten néz Harryre. Engem nem nagyon lepett meg a tény. Hallottam az óriásokról.

-Egészen pontosan félóriás.-jegyzem meg, továbbra sem nézve fel a könyvemből.

-Téged nem zavar?-kérdezi Ron.

-Miért zavarna?-értetlenkedek.

-Mert veszélyes.-suttogja Hermione. Erre már felnézek a könyvemből, egy nonverbális varázslattal az oldalak közé reptetem a könyvjelzőmet, majd összecsukom a könyvet.

-Hagrid nem veszélyes. Csak félóriás. Vitrol cikkéből hallottad?-kérdezem Harry felé fordulva.

-Ő mondta Madame Maximenak.-kotyog közbe Ron.

-De a cikkből is olvastuk.-teszi hozzá Harry.

-Mondom még egyszer.-elegem van abból a mitugrász Vitrolból. Olyan jó lenne csak egy kicccsit megpörkölni azt a tökéletes haját. Senki sem tudná meg, hogy én voltam. Senki...-Az óriásoknak vannak agressziós hajlamaik. Nem valami okosak, és ki nem állhatják a kisembereket. Azaz minket. Bár könnyen befolyásolhatók, azért tudnak ám ravaszak is lenni. És utálják az óriás-ivadékokat. Azaz a félóriásokat. Eddig értitek?-bólogatnak.

-Ezeket én is tudtam.-mondja Hermione.

-Akkor meg minek félsz Hagridtól?-kérdezem őszinte értetlenséggel.

-Mert óriás.-jelenti ki, mintha hülye lennék.

-Hányszor mondjam még el? Félóriás. Fél-ó-ri-ás!-tagolom a szót, hátha így már megjegyzik végre.-Sosem bántott egy diákot sem. Az óriás anyjától csak a magasságát, vagyis annak a negyedét örökölte. A génei viszont az apjáét tükrözik vissza. Aki ember volt. Lehet, hogy néha kicsit érzékeny, de mikor volt agresszív?-kérdezem őket. Látom, hogy elgondolkodnak.-Négy éve nem tudtad, hogy félóriás. Ha első nap megtudtad volna, akkor biztos hogy máshohogy viszonyultál volna hozzá.

-Ez igaz.-bólogat Hermione.

-Most meg, mikor már ismered tudod, hogy milyen.-fejezem be a Hagridot védő szónoklatomat.

-Igazad van.-ért velem egyet Harry is. Tudom hogy igazam van, nem kell mondani.

-Hogy feltételezhettünk róla ilyet?-kérdezi Ron a fejét rázva.

-Nem volt szép tőlünk.-helyesel Hermione.

-Látogassátok meg.-dobom fel az ötletet.-Biztos, hogy látta a cikket, és szomorú.

-Ez jó ötlet Elena!-pattan fel Harry.

-Azért mondtam.-tárom szét a karomat.

-Te nem jössz?-kérdezik félúton a portrétól visszafordulva.

-El kell intéznem valamit.-hárítom el a meghívást.

-Menjetek csak.-int nekik Harry.-Egy perc és megyek.-visszajön hozzám, és le ül a fotel karfájára.-Mi volt az tegnap Malfoyjal?-kérdezi rosszalva.

A lány /Befejezett/Where stories live. Discover now