Sziasztok! Sajnálom, hogy sokáig nincsen rész. A ballagás minden időmet elvette. De! Most voltunk a Harry Potter stúdióban. Gondoltam írok egy kis beszámolót.
Először is. Minden Harry Potter fannak muszáj egyszer elmennie. Már maga az előtér is gyönyörű. A bejáratnál mindenki kap Harry Potteres útlevelet. Ezt ,,állomásokon" kell lepecsételtetni.
Míg vársz, bemehetsz az ajándékboltba. A túra után is lehetséges, de mivel mi korábban mentünk, ezért már a túra előtt bevásároltam. A bolt is csodaszép. A kávézó, étterem mind Harry Potter témájú. Hatalmas Tekergők térképe, egy óriási csokibéka. A várakozóban ott van a sárkány, melyen Harryék megszöktek a Gringottsból. A Legendás állatok és megfigyelésük ruhái is ki vannak állítva.
A túra Harry lépcső alatti gardróbjánál indul. Utána vetítenek nekünk egy kis ismertetőt a stúdióról. J.K.Rowling, James, és Oliver Phelps mesélt nekünk. Ennek az ismertetőnek a végeztével átmentünk egy kisebb moziterembe. Ott egy összefoglalót kaptunk. Minden filmből egy kis részletet, kulissza titkokat. Bevallom egy kicsit megkönnyeztem. Az összefoglaló végén Daniel Radcliffe, Emma Watson, és Rupert Grint invitált be minket. A beszédük végeztével felgördült a filmvászon, és szemünk elé tárult a Nagyterem ajtaja.
Belépve minden ki volt állítva. Evőeszközök, ruhák, tárgyak. Minden az eredeti volt! Tovább haladva láthattuk a szeszéjes lépcsőket, a parókákat, portrékat, horcruxokat, a Trimágus kupát, az aranytojást, Dumbledor irodáját, a griffendél klubbhelyiségét, a fiúk hálóját. Repültem egy Nimbus 2000-en. Volt kviddics rész, Hagrid kunyhója is látható volt. A halálfalók ,,asztala" is ki volt állítva. Umbridge már fájdalmasan rózsaszín irodája. A Mágiaügyi minisztérium szobra, kandallók. A Tiltott rengeteg, benne Aragog, Csikócsőr. Lehetett villámlást, szelet, füstöt csinálni. Sőt! Még patrónust is létrehozhattál.
A kinti rész előtt ittunk egy jól eső vajsört. A poharat persze hazahoztuk. Kint megtalálható a Kóborgrimbusz, Harry kiskori háza, aminek persze a teteje romokban hevert. A Roxforti híd le volt zárva. Dursleyék házában rengeteg levél szabadult el.
Tovább már csak a különböző makettek voltak kirakva. Megmutatták, hogy csinálták a maszkokat, az állatokat, Dobbyt. És a végén itt volt teljes, kicsinyített pompájában a Roxfort kastély.
Hihetetlen élmény volt. Én még mindig nem hiszem el, hogy ott jártam.
YOU ARE READING
A lány /Befejezett/
FantasyLétezik egy legenda, melyet minden mugli, és varázslatot birtokló gyermek ismer. Sokan hisznek ebben a legendában, míg mások megkérdőjelezik azt. Valakinek csak egy mese, valakinek egy jóslat, és van akinek...akinek a valóság. Egy lány, aki pontosan...