Άλλη μια μέρα απίστευτης ησυχίας επικρατεί στον χώρο τον οποίο βρίσκομαι. Κλεισούρα και πλήθος σκόνης επικρατεί στο κελί μου. Μέσα σε αυτό εγώ ενώ έξω από κείνο αρκετοί αστυνομικοί ή φρουροί, ούτε εγώ δεν ξέρω τι ειναι, να πηγαινοερχονται ανήσυχοι πέρα-δώθε στον διάδρομο και άλλωτε να φέρνουν και άλλους κρατούμενους και άλλωτε να ασφυκτιουν και να ανυπομονούν να φύγουν μακριά.
Να σας πω την αλήθεια ούτε γω ξέρω πως βρέθηκα εγώ. Το μόνο που πλέον έχει χαρακτει βαθιά μέσα στο μυαλό μου και στην ιδιοσυγκρασια μου από εδώ και πέρα είναι πως οι άνθρωποι και ιδιαίτερα οι γυναίκες είναι περίεργα οντα.Σου φερονται πότε θελουν με αγάπη και αφοσίωση και όποτε δεν σε χρειάζονται άλλο αφού έχουν καταφέρει να σε γκρεμίσουν εσωτερικά, βγάζουν τον χείριστο εαυτό τους και σου αποκαλύπτουν ποιες πραγματικά είναι. Από τον ερχομό μου εδώ, έχω μισήσει τις γυναίκες από τα βάθη της καρδιάς μου και για αυτόν το λόγο τις αντιμετωπίζω με τον τρόπο που τους χρειάζεται την πλήρη αδιαφορία και πόνο.
Το ξέρω σας έχω μπερδέψει αρκετά άλλα θελω να δηλώσω πως και εγω ο ίδιος είμαι αρκετά μπερδεμένος. Έχω χάσει το εαυτό μου και πάνω από όλα την στήριξη της οικογένειας μου. Για αυτό άλλωστε ειμαι εδώ μέσα περίπου μισό χρόνο. Δεν προέρχομαι από φτωχή οικογένεια αλίμονο, απλώς οι άνθρωποι που συνήθιζα να αποκαλώ οικογένεια έχασαν πάσα ιδέα για εμένα και αρνούνται να με βοηθήσουν αφήνοντας με μόνο και χωρίς χρήματα. Και εδώ θα ήθελα να διαψεύσω την παραπάνω δήλωση μου. Προηγουμένως είπα πως μισώ τις γυναίκες, ωστόσο εξαίρεση αυτής της άποψης είναι η αδελφή μου Αγγελική. Όπως λέει και το όνομα της, είναι ένας πραγματικός άγγελος, γεμάτος αγάπη και αισιοδοξία όχι μόνο για μένα αλλά και γενικότερα για την ζωή. Και τώρα θα αναρωτιέστε για ποιον λόγο δεν έχω ζητήσει δανεικά από την Αγγελική. Ο λόγος είναι προφανεστατος. Οι γονείς μου την έχουν απειλήσει πως εάν μου δώσει χρήματα για να βγω τότε θα την αποκληρωσουν.
Έτσι έχω μείνει εδώ και τόσο καιρό και περιμένω οχι μόνο να γίνει η δίκη και να αποδειχθεί σε όλους και ιδιαίτερα στην οικογένεια μου πως ειμαι αθώος αλλά και να βγω από αυτό το βασανιστήριο και έτσι να πάρω εκδίκηση από τον άνθρωπο που με έφερε στην καταστροφή και με έκανε ρεζίλι, Τον Αλεξανδρο Καραβασιλη, γνωστός σε εμένα ως και ο καλύτερος μου φίλος.
YOU ARE READING
ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Teen FictionΤι γίνεται όταν είσαι αναγκασμένος να παντρευτείς μια σοβαρή γυναίκα για να δείξεις σε όλους πως έχεις συμμαζευτεί. Και για ποιον λόγο να το δείξεις; Όταν είσαι ο μικρότερος γιος του γένους Παπαϊωάννου, μιας από τις πλουσιότερες οικογένειες της Ελλά...