Τώρα αρχίζει το καλό

813 35 1
                                    

Άρης
Μία εβδομάδα αργότερα
Επιτέλους ελευθερία!Το δικαστήριο μόλις τελείωσε και είμαι έτοιμος να συνεχίσω και πάλι την ζωή μου,αν και έχω κάποιες αμφιβολίες για αυτό.Σαν πολύ εύκολα δεν αποφάσισαν οι γονείς μου να με ξαναδεχθούν με μοναδικό όρο να παντρευτω;Και γιατί να παντρευτώ παρακαλώ κοντζάμ κούκλος;Ποιος τους είπε δηλαδή πως εγώ θέλω κάτι τέτοιο και πως δεν θα συνεχίσω πάλι τα ίδια.Εξάλλου η ζωη θέλει καλοπέραση.
Είμαστε εγώ ,η Αγγελική ,οι γονείς μου και ο άλλος ο μαλάκας -ο οποίος δεν τολμάει να πλησιάσει-και κατευθυνόμαστε στην έπαυλη.Το μόνο που θέλω τώρα είναι να αρχίσουν να μου σύρουν κατηγορίες και να με στήσουν στον τοίχο για σκότωμα.Σιγά δηλαδή το κακό που έκανα επειδή ξέρω να ζήσω.
"Αρη παιδι μου ,ξέρεις πως με αυτά που έκανες έχεις πέσει όχι μόνο στα μάτια τα δικά μου αλλά και σε όλων εκείνων οι οποίοι μας στηρίζουν και μας έχουν βοηθήσει να είμαστε μία αρκετά ανταγωνιστική εταιρεία στον χώρο της μόδας.Είναι πολύ δύσκολο μετά από αυτό να μας εμπιστευτούν ξανά και να κλείσουμε γερές συμφωνίες"
"Και τι μπορώ δηλαδή να κάνω εγώ για όλα αυτά,αν και έχω ενημερωθεί για κάτι αλλά δεν είμαι καθόλου πρόθυμος"λέω γιατί ξέρω που το πάει.
"Άρη δεν νομίζω να είσαι σε θέση να μπορείς να επιλέξεις πλέον για το τι θα κάνεις, αρκετά δεν μας έχεις ρεζιλέψει λέω εγώ;"
"Και τι δηλαδή πρέπει εγώ να παντρευτώ για να αποκατασταθεί το όνομα της εταιρείας;Αφού έχουμε άλλες τόσες στον κόσμο αυτή της Ελλάδας θα μας νοιάξει;"αυτοί οι άνθρωποι παραλογίζονται
"Άρη παιδί μου ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάς από που ξεκίνησες για να φτάσεις εδώ που είσαι.Αλλωστε η Αγγελική έχει επιλέξει την κατάλληλη γυναίκα που μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα σου."
"Εμένα με ρωτήσατε;"
"Άρη αγόρι μκυ μου ηρέμησε ,δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου"αποκρίνεται η μητέρα μου.
"Αυτό το λες εσύ,και τώρα γεια σας γιατί έχω και άλλες δουλειές να κάνω πέρα από το να σκέφτομαι τι κοστούμι θα βάλω"
"Άρη μπορούμε να μιλήσουμε ιδιαιτέρως λιγάκι;"
Να τη και η σουπιά.Ήταν χοντρό αυτό που έκανε και με έδωσε στεγνά λες και γνωριζόμαστε δηλαδή από χθες.Πως τόλμησε να ακυρώσει μία τόσο δυνατή φιλία και να την πετάξει στα σκουπίδια μόνο και μόνο για τα χρήματα.
"Συγνώμη κύριε Αλέξανδρε,τι κύριος δηλαδή, αλλά ο χρόνος μου μαζί σας τελείωσε και αρκετά δύσκολο να ξανά υπάρξει κιόλας.Η μοναδική σχέση που μπορούμε να έχουμε πια εμείς είναι η επαγγελματική και θα σας παρακαλούσα να δείξετε τον απαιτούμενο σεβασμό.
"Μα έλα τώρα Άρη, θα δεις πως όλα αυτά θα έχουν μόνο καλή κατάληξη και θα με συγχωρήσεις πού σε βοήθησα να μπεις στον σωστό δρόμο"
Τι λέει το άτομο;Εγω;Να συγχωρήσω ΑΥΤΟΝ.Δεν πάμε καλά.
"Και ποιος σου είπε δηλαδή πως εμένα  δεν μου άρεσε ο δρόμος που ήμουν και που ήμασταν ,με αυτήν την προδόσία να ξέρεις πως έφυγες καο από τον δρόμο μου και η πόρτα μου πια είναι κλειστή για σένα.Δεν θέλω να έχεις καμμία ανάμειξη με μένα αλλά ούτε και με την αδερφή μου ,το κατάλαβες.Και ιδιαίτερα με εκείνην.Έστω μια τρίχα της να πειράξεις και θα δεις τον άλλο μου εαυτό ,και δεν θα το ήθελα για σένα για το καλό σου.Συννενοηθήκαμε;"

ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑDonde viven las historias. Descúbrelo ahora