Κύβος ερρίφθη

624 34 1
                                    

Άννα
"Ναι μαμά μου όλα καλά....Ναι το τρώω το φαγητό μου ....Και ο Στέλιος μια χαρά ....Μην τον λες καλέ έτσι τον άνθρωπο ...όχι βρε μαμά μου δεν μου χάλασε τον γάμο ...Έλα μαμά τα λέμε ...Φιλάκια πολλά."

Ουφ Παναγία μου τι ήταν και αυτό.

"Η μαμά σου ετσι;"
Ο Στέλιος στέκεται στο περβαζι της πόρτας έχοντας έρθει από την δουλειά  του.
"Με τρομαξες!Γιατί τόσο νωρίς;"
Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό γυρνάει από την δουλειά νωρίτερα.
"Δεν είχα να κάνω κάτι το ιδιαίτερο και στο σπίτι έχω πιο ενδιαφέροντα πράγματα"
Λέει με ερωτισμό για πρώτη φορά και στο μυαλό μου έρχεται ο Άρης.Εκείνος είχε τον δικό του τρόπο να εκφράζεται.Έναν τρόπο αρκετά σκοτεινό για εμένα.
Κοκκινίζω γιατί δεν έχω συνηθίσει σε τέτοια.
"Όπως;"
Μπαίνω και εγώ στο παιχνίδι αυτό και εκείνος ανοίγει διάπλατα τα μάτια του έκπληκτος αφού για πρώτη φορά παίρνω στα σοβαρά όλα όσα μου λέει και δεν επιλέγω να τα μετατρέψω σε κάτι αστείο.
"Να πάω να κοιμηθώ στον καναπέ ας πούμε...Τι νόμιζες;"
Λέει και πως να το πώ και να το περιγράψω αυτό που μόλις έγινε.Μου έριξε άκυρο;
Πάει να φύγει και του τραβάω το σακάκι έτσι ώστε να γυρίσει προς εμενα.
"Στον καναπέ θα πιαστείς.Τι λες να επιστρέψεις στο κρεβάτι σου;"
Τα έχει χάσει και λογικό.Δεν με έχει συνηθίσει έτσι τόσο αυθόρμητη.
"Και εσυ;"
"Και εγώ"
"Που;"
"Στο κρεβάτι...μαζί σου "
Και ναι το έπιασε πως θέλω να το κάνω μαζί του.
"Εννοείς πάνω μου...κάτω μου και μέσα σου"
"Αυτο-"
Δεν προλαβαίνω να τελειώσω την πρόταση μου και εκείνος με έχει πιάσει με έχει πάρει στην αγκαλιά του και με οδηγεί στο κρεβάτι.
"Επιτέλους δική μου"
Αφήνει υγρά φιλια κατά μήκος της κοιλιάς μου ενώ παράλληλα δεν παραλείπει να με χαϊδεύει επιδέξια σε όλο μου το σώμα.
"Σε θέλω Άννα.Σε θέλω από την πρώτη στιγμή που σε είδα."
Λέει και μπαίνει μεσα μού.Για πρώτη φορά.
"Υποσχεσου μου πως δεν θα με απογοητεύσεις"
Του λεω αφήνοντας ηχηρους αναστεναγμούς.
"Στο υπόσχομαι"
Τελειώνει και πεφτει διπλα μού.
"Και τώρα;"
Αναρωτιέμαι
"Τώρα παμε για δεύτερο γύρο "
Μου απαντά προκλητικά και εγώ ανημπορη να μην αφεθω ,αφηνομαι
"Και τώρα είμαστε ζευγάρι "
Μου ψυθιριζει καταλαβαίνοντας την προηγουμενη ερώτηση μου.

Ελπίζω να πραττω σωστά.Και αν πάλι όχι το κάνω για το δικό μου καλό.Για την ηρεμια μου.Δεν ειναι παραλογο καποιος να ερωτευτει και αλλον άνθρωπο.Μπορει με τον Στελιο αυτή να ειναι η αρχή μας αλλά οχι και το τέλος μας.Με τον Άρη εξαρχής ο γαμος μου ήταν το τέλος μου.Μόνο που αυτό Θελω να το γράψω μονη μου

ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑDonde viven las historias. Descúbrelo ahora