~•Επισκεπτήριο •~

1K 43 1
                                    

Μια εβδομάδα αργότερα

''Κύριε Παπαϊωάννου έχετε επισκεπτήριο,παρακαλώ ακολουθήστε  με .... '' ακούω να με φωνάζει ένας από τους πολλούς αστυνομικούς που φυλάνε τον χώρο των κελιών.
Σηκώνομαι αργά και αρχίζω να περπατάω σταθερά και με βαρύ βήμα,μην ξεχνάμε και ποιοι είμαστε.
Καθώς περπατάω σκέφτομαι πως άλλο ένα ανούσιο επισκεπτήριο έπεται καθώς ο επισκέπτης μου εδώ και τοσο καιρό είναι η Αγγελική.Δεν αντέχω να την ακούω να μου λέει πάλι τα ίδια πράγματα περί της συμπεριφοράς μου η οποία με οδήγησε σε αυτήν την κατάσταση αλλά έχω την ανάγκη να δω τον πιο αγαπημένο μου άνθρωπο.
Ανοίγει η πόρτα και όλες οι προηγούμενες σκέψεις μου βγαίνουν αληθινές.
"Έχετε μισή ώρα ,λεπτό παραπάνω"σύρει ο φύλακας αλλά καρφί δεν μου καίγεται.
Η Αγγελική με το που με βλέπει χαμογελάει αλλά παρατηρώντας με καλύτερα χλωμιάζει.Η Αγγελική είναι η μόνη που με καταλαβαίνει γιατί είναι η μόνη που με αγαπάει.
"Αγγελικουλα μου" λέω όσο πιο εύθυμα μπορώ
"Άρη μου,τι κανεις;"αποκρίνεται και εκείνη στον ίδιο τόνο.
"Τι άλλο μπορώ να κάνω εδώ μέσα βρε Αγγελική ;"με έχει κουράσει αυτή η κατάσταση ,κάθε φορά τα ίδια.
"Βρε Άρη γιατί με αποπαίρνεις;Ξέρεις πως είμαι η μόνη που θέλω να βγεις από εδώ μέσα και κάνω ότι μπορώ αλλά βρε παιδί μου και εσύ πως έμπλεξες έτσι;"αχ και που να ήξερες πως δεν ήμουν μόνος μέσα σε όλα αυτά.
"Το ξέρω και συγγνώμη.Για πες πως είναι η κατάσταση στο σπίτι;Οι γονείς μας τι λένε;"ρωτάω για άλλη μια φορά .
"Τι μπορούν να πουν και αυτοί βρε Άρη προσπαθούν να διαψεύσουν όλα αυτά τα αίσχη στις εφημερίδες και στην τηλεόραση γιατί αλλιώς μας βλέπω να χρεοκοπούμε"
"Και τι σκέφτεσαι δηλαδή να κάνουμε ;"ρωτάω ανησυχητικά γιατί έχει πάρει ένα περίεργο ύφος.Κάτι ετοιμάζει αυτή και κάτι μεγάλο,το νοιώθω.
"Λοιπόν εσύ πρέπει να βγεις από εδώ το συντομότερο και θα τα καταφέρουμε.Αρχικά σε μία εβδομάδα  είναι η δίκη σου.Ήδη έχεις απαλλαχθεί από την κατηγορία για λαθρεμπόριο ναρκωτικών αφού λαδώσαμε με ένα χυδαίο ποσό τον υπουργό Εσωτερικών και έκλεισε την υπόθεση."αποκρίνεται εύθυμα .Αυτό το κορίτσι όλο με εκπλήσσει.
"Και με το...άλλο;"ρωτώ γιατί αυτό είναι το σημαντικότερο...το ξέρω πως  το εμπόριο γυναικών είναι σαδισμός αλλά αυτο αξίζει στις γυναίκες .Είναι ύπουλα πλάσματα..Αυτές και οι κολλητοί.Δεν πρέπει να εμπιστευόμαστε κανέναν.
"Α..Άρη είσαι εδώ;Τώρα θα πω το καλο"
"Ναι ναι συνέχισε"
"Ξαναλέω εσύ από αυτήν την κατάσταση ,θα βγεις το θύμα.Θα εμφανίσουμε τρίτο συνέταιρο πέρα από τον άλλο τον ακατανόμαστο και θα υποστηρίξουμε πως τις κοπέλες αυτές εσύ γνώριζες πως τις χρησιμοποιούσατε ως μοντέλα σε μια από τις εταιρείες μας αλλά εκείνος εν άγνοια σου τις έκανε εμπόριο"την ακούω προσεκτικά αλλα δεν καταλαβαίνω
"Καλά και ποιος θα δεχθεί κάτι τέτοιο;"
"Υπάρχει ένα άτομο το οποίο ούτως ή άλλως θα έμπαινε για φυλακή για περισσότερα χρόνια αλλά τον ξεμπλέξαμε και θα αναγκαστεί για να την βγάλει καθαρή"
"Αγγελική να σε ρωτήσω κάτι;"
"Ναι καλέ μου ότι θέλεις"
"Μόνη σου τα σκέφτηκες όλα αυτα;"
"Εε.. βασικά όχι αλλά μην σε απασχολεί εσένα αυτό "
"Αγγελική γνωρίζεις πως μπορείς  να μου πεις το οτιδήποτε"κάτι μου κρύβει αυτή αλλά δεν καταλαβαίνω τι.
"Μην σε απασχολεί αυτό ,λοιπόν άκου εγώ θα σε βοηθήσω να βγεις από εδω αλλά θα μου υποσχεθείς πως θα συμμορφωθείς και πως θα φέρεις νύφη στο σπίτι"αρχίζω και νευριάζω
"Αγγελική ξέρεις πως αυτό δεν γίνεται"
"Άρη ξέρεις επίσης πως είναι ο μόνος τρόπος για να βγεις από εδώ ,να γυρίσεις σπίτι και να ξαναγίνεις αποδεκτός στους γονείς.Τους ρεζίλεψες τους ανθρώπους με τα καμώματα σου"
"Με έχεις για τόσο υπάκουο άνθρωπο;"
"ΑΡΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΑΜΩ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΑΣ .ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΚΗ.ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΕ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΟ"
Είναι νευριασμένη και με το δίκιο της.Μάζεψε τα πράγματα της και έφυγε. Κάνει τα πάντα για εμένα και εγώ συμπεριφέρομαι σαν πεδαρέλι.Για την Αγγελική θα κανω τα πάντα ,μέχρι και στεφάνι θα φορέσω...Ποιος; Εγω, ο μεγαλύτερος καζανόβας που τώρα είμαι με μία και αύριο με δέκα.Μπορώ να κάνω και αλλιώς;

ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑWhere stories live. Discover now