Λίγες μέρες αργότερα
Άρης
Το στομάχι μου έχει γίνει κόμπος και στον χώρο επικρατεί μια ασφικτική ηρεμία η οποία με αγχώνει όλο και πιο πολύ όσο περνάνε τα λεπτά.Η Άννα παγερά αδιάφορη για το τι πρόκειται να γίνει από στιγμή σε στιγμή ,ενώ από την ώρα που είμαστε στο αυτοκίνητο δεν έχει προσπαθήσει καν να δημιουργήσει μια λιγότερο αμήχανη στιγμή και για τους δύο.
Είναι τρελό αυτό που πάμε να κάνουμε!Δεν πρόκειται να το πιστέψει κανένας από την εταιρεία γιατί πολύ απλά δεν μπορούμε να παριστάνουμε το ζευγάρι.Δεν μπορώ να την κοιτάξω με βλέμμα κάποιου ο οποίος είναι ερωτευμένος.Ούτε και εκείνη δηλαδή.
"Μην το σκέφτεσαι τόσο...είναι ένας ρόλος...που αργά η γρήγορα θα τελειώσει"
Με βγάζει από τις σκέψεις μου η Άννα.Θυμήθηκε ότι υπάρχω και εγώ εδω;
"Δεν μπορώ να το δω ως παιχνίδι όλο αυτό και ιδιαίτερα όταν από εκείνο και μόνο κρίνεται η υπόλοιπη πορεία μου "
Έχει συνειδητοποιήσει πως δεν είναι ακόμη παιδί αυτή η κοπέλα και πρέπει να πάρει στα σοβαρά ορισμένες καταστάσεις;Θα απαντήσω μην κουράζεστε ....ΟΧΙ
"Σε είχα για πιο αναίσθητο άτομο"
"Και εγώ για πιο υπεύθυνο αλλά ας μήν το κάνουμε θέμα"δηλώνω ειρωνικά.Το κλίμα μεταξύ μας είναι τεταμένο.Ας προσπαθήσω τουλάχιστον εγώ να το κατευνάσω.Άλλωστε της χρωστάω και ένα συγνώμη.Δεν πρόκειται να παντρευτεί και τον ευγενικότερο άτομο.
"Α.Άννα ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να φανούμε πειστικοί ...και ...και.."
"Και;"
Μας έγινε και βιαστική
"Και νομίζω πως πρέπει να λύσουμε την παρεξήγηση του παρελθόντος ...Οπότε σου χρωστώ ένα συγνώμη για την συμπεριφορά μου.Το ξέρω δεν φέρθηκα όμορφα ,αλλά ήμουν κάφρος με εσένα."
"Με ένα συγνώμη δεν λύνεται τίποτα το ξέρεις ετσι;Ένα συγνώμη δεν θα πάρει πίσω όλα τα δάκρυα που έχυσα για την εμφάνιση μου.Δεν θα εξαφανίσει τις αμφιβολίες που είχα και ακόμη έχω.Και ξέρεις κατι;Δεν την θέλω την συγγνώμη σου,γιατί εσύ και η ηλίθια και ανάρμοστη συμπεριφορά σου με έκαναν αυτή που είμαι τώρα."
Άκουσα καλά;Απέρριψε την συγνώμη μου;
"Μην καυχιέσαι και πολύ αγάπη μου.Σου ζήτησα συγνώμη όχι γιατί ένοιωσα τύψεις αλλά για να μην επηρεάσει αυτή η μελανή σελίδα του παρελθόντος την επαγγελματική μας σχέση"
Δεν θα την αφήσω να με κάνει και ότι θέλει .Αν αρχίσουμε από τώρα τι θα γίνει όταν την παντρευτώ;Ας την αφήσουμε λοιπόν να πιστεύει πως ποτέ δεν με ένοιαξε η ψυχολογία της.
"Όπως νομίζεις"
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Άννα
Φτάσαμε στην εταιρεία και από την ώρα που έχουμε έρθει ο μισός για να μην πω ολόκληρος ο γυναικείος εργαζόμενος πληθυσμός της ,κοιτάει τον Άρη αχόρταγα και όλες είναι έτοιμες να του ορμήσουν.
Λες και αυτός πάει πίσω ,δεν το εχω δεί νομίζει πως κλείνει σε όλες το μάτι με τον απαισιο αυτό τρόπο.Μα τι του βρίσκουν;
Ωω έλα Άννα δεν θα παντρευτείς και τον Κουασιμόδο.Άλλωστε και εσύ κάποτε δεν λαχταρούσες ένα τέτοιο του νεύμα;Εσύ δεν ήσουν κάποτε ερωτευμένη;
"Ήμουν χρόνος παρελθοντικός "
"Συγνώμη;Τόση ώρα δεν μιλάς γιατί κάνεις μαθήματα γλώσσας από μέσα σου;"
Το είπα δυνατά ετσι;Ας το παίξουμε αδιάφορες.
"Πολύ αστείο.Μα τι χιουμορ"έπιασε ;
"Καλά καλά ...Μαίρη μωρό μου θα φωνάξεις τους μετόχους στην αίθουσα συσκέψεων γιατί έχω να τους ενημερώσω για κατι;"
Παρδον;Μωρό μου;
"Εσύ τώρα δηλαδή πείθεις για μελλοντικός γαμπρός όταν αποκαλείς την κάθε τυχούσα μωρό μου;"
Και μετά λέει εμένα ανεύθυνη
"Κάποιες συνήθειες δεν κόβονται τόσο εύκολα μωρό μου"
Γιατί μου χαμογελάει πονηρά;
"Είσαι ελεεινός"
"Μέρος της γοητείας μου γλυκιά μου"......................................................................
"Αγαπητοί μέτοχοι,φίλοι και γνωστοί αρχικά θέλω να σας συστήσω την Άννα Δημητρίου ,κόρη ενός πολύ καλού συνεργάτη της εταιρείας μας όπως ήδη γνωρίζεται και την μελλοντική μου σύζυγο.Αποφασίσαμε να παντρευτούμε σε έναν μήνα και όπως καταλαβαίνετε η γυναίκα μου θα έχει και εκείνη μερίδιο στις μετοχές οπότες συνάμα σας συστήνω και την καινούργια μας διευθύντρια πωλήσεων"Ωραία και τώρα αρχίζει η αρχή του τέλους ΜΑΣ
YOU ARE READING
ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Teen FictionΤι γίνεται όταν είσαι αναγκασμένος να παντρευτείς μια σοβαρή γυναίκα για να δείξεις σε όλους πως έχεις συμμαζευτεί. Και για ποιον λόγο να το δείξεις; Όταν είσαι ο μικρότερος γιος του γένους Παπαϊωάννου, μιας από τις πλουσιότερες οικογένειες της Ελλά...