Κύματα αποστάσεων

658 37 3
                                    

Άννα
Ο χρόνος κυλάει γρήγορα αφήνοντας όλους μας -εκτός από εμένα- να τρέχουν και να μην φτάνουν για τις ετοιμασίες του γάμου.
Έχω αποφασίσει να αποστασιοποιηθώ από τον Άρη έτσι ώστε να δω τι πραγματικά χρειάζομαι.Ούτε ο ίδιος βέβαια έχει κάνει κάποια προσπάθεια έστω και για να ζητήσει εξηγήσεις για  όσα του αποκάλυψα.Ίσως βέβαια έτσι να αντιδράει σε οποιαδήποτε εξομολόγηση του γίνεται.
Επέλεξα να δώσω μια ευκαιρία στον Στέλιο αλλά και στον εαυτό μου,και πραγματικά από τις λίγες φορές που έχουμε συναντηθεί έχει διαπιστωθεί πως έχουμε αρκετά κοινά.Σήμερα θα βρεθούμε και πάλι.

Άρης

Η ζωή μου έχει μπει πλέον σε μια ρουτίνα χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.Ο γάμος πλησιάζει και άλλο τόσο κοντά είμαι και εγώ για να τα τινάξω όλα στον αέρα.Με την Άννα δεν έχουμε ξαναμιλήσει από την τελευταία μας συνάντηση.Μπορεί και είναι για καλό.Αυτό βέβαια δεν αναιρεί το γεγονός πως την έχω αφήσει χωρίς την επίβλεψη μου.Την παρακολουθώ καθημερινά και ελέγχω όλες τις κινήσεις.
Τελικά δεν με άκουσε και συναντήθηκε με τον Στελιο Λημνιώτη.Δεν ξέρω γιατί έχω μπει σε αυτό το τρυπάκι αλλά δεν ξέρω γιατί με απασχολεί τόσο.Ισως ότι θα γίνει η γυναίκα μου αλλά εκείνη σαλιαρίζει με τον καθένα.
Είμαι κάτω από το σπίτι της και περιμένω να κατέβει.Στο μεταξύ εμφανίζεται και ο Στέλλιος και την περιμένει για να φύγουν.

Άννα

Το κινητό μου χτυπάει ,κάτι που σημαίνει πως ο Στέλιος είναι ήδη από κάτω.Το σηκώνω και ακούω την βραχνή φωνή του.
"Είμαι από κάτω και σε περιμένω"
"Ναι ναι κατεβαίνω,δεν θα αργήσω"
Βγαίνοντας μαζί αυτές τις λίγες εβδομάδες έχω ξεχαστεί από τα υπόλοιπα προβλήματα μου.
Κατεβαίνω και μπαίνω στο αυτοκίνητο του βρίσκοντας τον συννεφιασμένο.
"Όλα καλά Στελλιο;"
"Ε;Όχι οχι μια χαρά.Πάμε;"
"Όπως θες"

Άρης

Ως εδώ και μη παρέκει.Κανένας άλλος δεν έχει δικαίωμα να είναι μαζί της.
Μέχρι να κατέβει πλησιάζω το αμάξι του και εκείνος εκπλήσσεται.Ε βέβαια τι δουλειά έχω εγώ εδω;Θα έχει πει η κυρία πως πρόκειται να παντρευτεί ή τον έχει αφήσει σε μάυρα μεσάνυχτα;
"Άρη τι κάνεις εσυ εδω;"
"Για να μην σε απασχολώ και πολύ θα στο πω στα γρήγορα.Η Άννα πρόκειται να με παντρευτεί οπότε δεν είναι διαθέσιμη"
"Θα σε παντρευτεί;Δεν μου έχει πει τίποτα"
"Τώρα που ξέρεις ,τελείωσε το όσο το δυνατόν γρηγορότερα"

Άννα

"Είσαι λίγο κάπως ή μου φαίνεται;"
Σήμερα είναι αρκετά περίεργος και δεν με έχει βοηθήσει να δω και γιατι.
"Έχεις να μου πεις κατι;"
"Αυτό που έχω να πω είναι πως περνάω υπέροχα μαζί σου."
"Και ο άντρας σου τι λέει για αυτο;"
Ο άντρας μου;
"Στελλιο τι λες;"
"Λέω πως με δουλευεις Άννα.Πρόκειται να παντρευτείς και κάθεσαι εδώ μαζί μου.Τι προσπαθείς να πετύχεις;"
Έχει σηκωθεί και περπατάει προς την έξοδο αφήνοντας εμένα μόνη.
Βρίσκω ταξί και επιστρέφω σπίτι μου.Κατεβαίνω και πάω να ανοίξω την πόρτα ενώ ένα χέρι με τραβάει.
"Μπες μέσα στο αυτοκίνητο τώρα "
Είναι ο Άρης μπροστά μου εμφανώς νευριασμένος.Το πρόσωπο του είναι σφιγμένο και το βλέμμα του αρκέτα απειλητικό.
Με τραβάει και με οδηγεί στο αμάξι.
"Αρη τι θες από εμένα επιτέλους;"
"Θέλω να είσαι μόνο δική μου το καταλαβαίνεις;Κανενας άλλος δεν έχει το δικαίωμα να σε αγγίζει."
"Γίνεσαι υπερβολικός"
"Άννα με τρελαίνεις το καταλαβαινεις;"
"Δεν έχουμε να πούμε τίποτα."
Σηκώνομαι να φύγω αλλά το χέρι του με αποτρέπει.Δείχνει ήρεμος.
"Δώσε μου μια ευκαιρία.Νοιώθω πως θα τρελαθώ χωρίς εσένα.Βγάζεις στην επιφάνεια πτυχές του εαυτού μου που δεν ήξερα πως υπάρχουν."
"Εχεις βαλθεί να με πληγώσεις ετσι;Δεν σου φτάνει ότι έχεις κάνει μέχρι τωρα;Σε ερωτευτηκα και με κατέστρεψες.Δεν δίνω δεύτερες ευκαιρίες σε ανθρώπους που δεν μου έδωσαν ούτε την πρώτη"
"Θα ακυρωσω τον γάμο."
"Είναι το λιγότερο που μπορείς να κάνεις."

ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑDonde viven las historias. Descúbrelo ahora