Ολάνθιστος γκρεμός της γυναικός το σώμα
Νίκος ΚαζαντζάκηςΆννα
Σοβαρολογεί τωρα;Πραγματικά με άφησε άφωνη για άλλη μια φορά που κατάφερε να μου επιβεβαιώσει πόσο μαλάκας μπορεί να γίνει.Όχι μόνο με πήρε τηλέφωνο για να μου πει πως κάτι πρέπει να γίνει αύριο ,έγινε συνάμα και χυδαίος.Λες και εγώ πήγα στο γραφείο του για ψιλή κουβεντούλα.
Το άλλο που το πας;Παρερμήνευσε μια τόσο αθώα μου φράση και έβγαλε το συμπέρασμα πως τραβολογιέμαι με τον κάθε τυχοντα.
Αλλά όχι,εγώ φταίω που τρέχω από το πρωί στα μαγαζιά για να ετοιμαστώ για τον αρραβώνα!
Και τι είπα δηλαδή που τον έκανε έξαλλο;Στην κοπέλα έλεγα να σπρώξει το πόδι μου για να χωρέσει το τακούνι.Αν είναι δυνατόν με αυτόν τον άνθρωπο δηλαδή!
************************************
Άρης"Άντε ρε μαλάκα και στα δικά μας οι ελεύθεροι" λέει ο Κώστας ,ένας φίλος μου ,και κατεβάζει το ποτό του με τήν μία.
Οι πανέξυπνοι φίλοι μου με ανάγκασαν να έρθουμε και να γιορτάσουμε τον περιβόητο γάμο μου σε ένα μπαράκι.
"Πρόσεχε Κωστάκη τι ευχεσαι!" Του λέω εγώ με αινιγματικό ύφος
"Γιατί ρε μαλάκα άσχημα θα περάσεις με την Αννούλα;Αλλωστε γιατί την παντρεύσαι για ψίλου πήδημα;Αν και δεν μου ακούγεται άσχημα"
Αχ που να ήξερες πως παντρεύομαι έναν κέρβερο!Όλο χαλάστρες θα μου κάνει αυτή η γυναίκα το βλέπω εγώ!"Πρόσεχε πως μιλάς Κωστάκη για την Άννα δεν είναι οποια και όποια,όσα λιγότερα ξέρεις τόσο το καλύτερο "
"Νταξει ρε μαλάκα δεν στην πηδηξαμε κιόλας "
Εκεί μου άναψαν τα λαμπάκια!Τον έπιασα από τον γιακά και τον έφερα κοντά μου έτσι ώστε να καταλάβει καλύτερα αυτά που θα του πώ
"Άκου να δεις παλιό πούστη!Το ότι είσαι φίλος μου δεν θα με εμποδίσει από το να σε γαμήσω στο ξύλο.Η Άννα θα γίνει γυναίκα μου και μόνο εγώ μπορώ να την πηδάω και να μιλάω για αυτή χυδαία.Έγινα αντιληπτός;"
Ξαφνικά μου έφυγε η διάθεση για οποιοδήποτε εορτασμό!Μπήκα στο αυτοκίνητο μου και έφυγα αφήνοντας τους φίλους μου πισω να διαμαρτύρονται που τους άφησα και έφυγα πάνω στο κέφι.
Ποιο κέφι δηλαδή;Νταξει δεν λέω αυτός ο γάμος δεν είναι αληθινός αλλά αυτό δεν σημαίνει πως αξίζουν τέτοια λόγια για την Άννα.
Με την Άννα δεν συννενοούμαστε γιατί πολύ απλά δεν ταιριάζουμε.Είμαστε δύο παράλληλες ευθείες που δεν έχουμε τίποτα κοινό.Εγώ είμαι τύπος που το μόνο που τον νοιάζει είναι το πήδημα ενώ εκείνη πρόκειται να κάνει κάτι που της ταιριάζει αρκετά.
Έχουμε να μιλήσουμε από το μεσημέρι που την επιασα σε διάφορες περιπτίξεις.Δεν θέλω να την πάρω τηλέφωνο γιατί θα νευριάσω αλλα αλλά πρέπει.
Χωρίς δεύτερη σκέψη πληκτρολογώ την επαφή της και για καλή της τύχη το σηκώνει σχετικά γρήγορα.
"Ναι;Μπορεις να μου πεις τι στο διάολο ήταν αυτό το μεσημέρι;Για ποια με πέρασες δηλαδη;"
Αντιδραστική όπως πάντοτε
"Δεν σε πήρα για να μαλώσουμε βασικά αλλά αν αυτό θες ευχαρίστως"
"Άρη τι θες;"
"Να μιλήσουμε"
"Για τι ακριβώς ;Μήπως θυμήθηκες πως αύριο αρραβωνιαζόμαστε;"
"Ξεχνιέται αυτο;"
"ΑΡΗ λέγε γιατί με καθυστερείς"
"Γιατί Αννούλα έχεις να κανεις κάτι καλύτερο;"
"Ναι και με διακόπτεις"
"Άντε γαμήσου Αννουλα"
"Αυτό πρόκειται να κάνω Αρούλη"
************************************
ΆνναΣήμερα αρραβωνιάζομαι αν και στα ψέμματα αλλά δεν έχει σημασία.Από αύριο τα πράγματα αλλάζουν και όλα θα μπουν στήν τελική ευθεία για τουλάχιστον έναν χρόνο.
Ποιος θα μου το λεγε πως θα αρραβωνιαστώ τον Άρη ,τον άντρα για τον οποίο πέθαινα για χάρη του και ήμουν τρελά ερωτευμένη μαζί του.Δεν έχω καταφέρει να τον ξεπεράσω αλλά έχω κάνει πρόοδο.Ο Άρης πάντα θα έχει χώρο στήν καρδιά μου όσο και αν με νευριάζει.
Έχω ετοιμαστεί εδώ και λίγη ώρα και κοιτάζω το πρόσωπο μου στον καθρέπτη.Φοράω ένα κόκκινο κολλητό κοντό φόρεμα και έχω πιάσει τα μαλλιά μου κοτσίδα αφήνοντας εκτεθειμένο τον λαιμό μουΗ γιορτή έχει αρχίσει και στην ατμόσφαιρα επικρατεί μια ευχάριστη διάθεση από την πλευρά των καλεσμένων.Όλοι τους έχουν έρθει για να δουν τον γοη της οικογένειας Παπαϊωάννου να λογοδοτειται,τον άντρα που δεν έχει αφήσει γυναίκα σε χλωρό κλαρί και έχει περάσει όλος ο γυναικείος πληθυσμός από τό κρεβάτι του.
Περφέρομαι στον χώρο χαιρετόντας τους καλεσμένους ενώ το βλέμμα μου πέφτει στον Άρη ο οποίος μόλις διασχίζει την κήπο.Όσο και αν θέλω να τον χτυπήσω δεν μπορώ να μην αναφέρω πόσο υπέροχος είναι στο κουστούμι που φοράει.Αποπνέει κάτι σοβαρό και αρρενωπό.
Το βλέμμα του συναντάει το δικό μου και με πλησιάζει.
"Πως περασατε το βραδυ σας κυρία Παπαϊωάννου;"ρωτάει έχοντας ένα ειρωνικό χαραγμένο χαμόγελο
"Μοναδικά και ονειρεμένα"απαντώ και τον βλεπω να τσιτωνεται.
"Μέχρι εχθές αυτά Άννα από σήμερα είσαι η γυναίκα μου και σου απαγορεύω τέτοιου είδους σχέσεις.Αν έχεις τόση ανάγκη από σεξ μπορείς να το ζητήσεις από εμένα και θα δω τι θα κάνω "
"Να παρακαλάς που υπάρχει κόσμος γύρω "
"Αλλιώς ;"
"Αλλ-"
Δεν καταφέρνω να τελειώσω την πρόταση μου και ο Άρης με πλησιάζει και με φιλάει άγρια.Βαθαίνει εξ αρχής το φιλί του και οι γλώσσες μας παίζουν ένα παιχνίδι ισχύς να το πω;Δεν ξερω, αλλά είναι τόσο έντονο που αποπνέει ένα βαθύ πάθος.
Με αφήνει και τον κοιτάω ξαφνιασμένη από την κίνηση του σαν δευτερόλεπτα πριν να μην το απολαυσα καθόλου.
"Αυτή είναι μόνο η αρχή μωρό μου "
Αποκρίνεται και με αφήνει μόνη στον χώρο με τον τόσο κόσμο να μας κοιτάει και να χαίρεται που ειμαστε ειμαστε τόσο ερωτευμενοι παναθεμά μας.
Σε αυτό θα συμφωνήσω ,σκέφτομαι εγώ.Έτσι θα παίξεις Άρη;θα προσπαθήσεις να με ρίξεις ;Ας δούμε ποιος θα ρίξει ποιον....
YOU ARE READING
ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Teen FictionΤι γίνεται όταν είσαι αναγκασμένος να παντρευτείς μια σοβαρή γυναίκα για να δείξεις σε όλους πως έχεις συμμαζευτεί. Και για ποιον λόγο να το δείξεις; Όταν είσαι ο μικρότερος γιος του γένους Παπαϊωάννου, μιας από τις πλουσιότερες οικογένειες της Ελλά...