Άρης
Τα πράγματα γίνονται ολοένα και χειρότερα στο σπίτι μου.Έχασα τον πατέρα μου πριν λίγο καιρό ,ο οποίος είχε διαγνωστεί με καρκίνο αλλά δεν το ήξερε κανένας εκτός από την μητέρα μου.
Τελικά μοιάζω όντως σε εκείνον όσο και αν παλαιότερα νευριαζα με αυτή την διαπίστωση.Είμαι όμως τόσο ίδιος.Έτσι όπως κράτησε μέσα του το πρόβλημα για να μην στεναχωρησει τους υπόλοιπους ,έτσι και εγώ.Κρατησα μέσα μου τον πόθο και τον έρωτα μου για την Άννα χωρίς να το πω σε κανέναν.
Και οι δύο μας όμως είχαμε απώλειες.Ο πατέρας μου την ζωή του και εγώ την Άννα μου.
Η απουσία της με τρελαίνει και μου φουντώνει όλο και πιο πολυ αυτό που νιώθω για εκείνη.
Είμαι μισός όσο και αν προσπαθώ να γεμισω τον εαυτό μου με ευφημερες σχέσεις.Μα πάντα καταλήγω κενός.Και όμως η μοναδική γυναίκα που με έκανε να τρέξω από πίσω της έτρεξε πρώτα εκείνη.
Δεν έπρεπε να ξανά αφεθώ σε κάποια η οποία το μόνο που θα έκανε ήταν να με διελυε.Αλλά αυτός όμως είναι ο έρωτας.Ειναι η αυτοκαταστροφή του κάθε ανθρώπου.Με τον έρωτα όλοι μας κάνουμε πράγματα τα οποία ποτέ μας δεν πιστεύαμε πως θα πρατταμε."Κύριε Παπαϊωάννου περάστε."
Βρίσκομαι στον συμβολαιογράφο ο οποίος με ενημέρωσε πως πρέπει να ανοίξει η διαθήκη του πατέρα μου.
Δεν με νοιάζει η περιουσία του.Αλλά είναι υποχρέωση μου.Ο πατέρας μου όσο ζούσε δεν ήταν υπερήφανος για εμένα.Ή έτσι έλεγε τελος πάντων.Ας προσπαθήσω τουλάχιστον τώρα να το αλλάξω αυτό.
"Όπως σας ενημέρωσα Κυριε Άρη σήμερα είστε εδώ για ορισμένα πραγματα που αφορούν την διαθήκη του πατέρα σας."
"Κυριε Σταυρου μπορείτε να μου μιλάτε στον ενικό.Εξάλλου γνωρίζω πως ησασταν πολύ κοντά με τον πατέρα μου."
"Ωραία λοιπόν Αρη.Αυτό που εχω να σου πω που νομίζω πώς είναι και το πιο σημαντικό είναι πως οσον αφορά το μερίδιο στην εταιρία του πατέρα σου δεν είναι είναι το μισο αλλά ούτε και το ολόκληρο."
"Δεν καταλαβαινω.Οι μόνοι κληρονόμοι είναι εγω και η αδερφη μου."
"Οσο αφορά την Αγγελική παιδί μου το μερίδιο της είναι το 50%"
"Δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα κύριε Σταύρου""Ο πατέρας σου Άρη όρισε και τρίτο κληρονόμο στην διαθήκη του."
"Την μητέρα μου;Αφού ήταν ξεκάθαρη απέναντι του πως δεν ήθελε τίποτα.""Ο τρίτος κληρονόμος Άρη είναι η κυρία Άννα Δημητρίου"
"Είστε σίγουρος κύριε Σταύρου;"
"Απολύτως παιδί μου.Τα μερίδια θα σας δωθουν μετά τον γάμο σας.""Συγνώμη;Τι εννοείτε;"
"Στην διαθήκη το λέει ξεκάθαρα ο πατέρα σου.Δεν θα σου δωθεί τίποτα αν δεν παντρευτεις την κυρία Δημητρίου."
"Και αν αρνηθω;"
"Όχι μόνο χάνεις την περιουσία του πατερα σου αλλά δεν δινεται τίποτα ούτε στην Αγγελική και η εταιρεία περνά σε άλλα χέρια.Αυτοί είναι οι όροι του πατέρα σου."Μάλιστα ο μπαμπακας μας παίζει ακόμα και νεκρος.
YOU ARE READING
ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
Teen FictionΤι γίνεται όταν είσαι αναγκασμένος να παντρευτείς μια σοβαρή γυναίκα για να δείξεις σε όλους πως έχεις συμμαζευτεί. Και για ποιον λόγο να το δείξεις; Όταν είσαι ο μικρότερος γιος του γένους Παπαϊωάννου, μιας από τις πλουσιότερες οικογένειες της Ελλά...