Επιπολαιότητες

671 41 2
                                    

Ο καλύτερος εχθρός μας είναι ο εαυτός μας
Ντίκενς

Άρης

Κάθομαι εμβρόντητος και παρακολουθώ έκπληκτος αρχικά και ύστερα νευριασμένος την ανοιχτή πλέον πόρτα του γραφείου μου από την οποία πέρασε σαν σύφουνας η Άννα.Όχι μόνο αποφάσισε μόνη της να μπουκάρει μέσα στο γραφείο μου σαν χείμαρρος ο οποίος καταπατά τα πάντα στο πέρασμα του,είχε και το θρασσος να με απειλήσει σχετικά πως θα ρεζιλέψει τον <<γάμο >> μας με το να πηδιεται με τον κάθε τυχάρπαστο.

Όχι κοπέλα μου δεν στα ειπαν καθόλου καλά τα νέα.Εγώ είμαι ο Άρης Παπαϊωάννου και δεν θα επιτρέψω σε καμία Αννούλα να μου χαλάσει την διάθεση με τις μαλακίες της και τις ζήλιες της.Γιατί να μου το θυμηθείτε αυτή ζήλεψε και σήμερα αλλά και εχθές που έφυγα και την άφησα στα κρύα του λουτρού.

Και πολύ ασχολήθηκα μαζί της.Βγαίνω από αυτόν τον ανώφελο ειρμό σκέψεων μου και ψάχνω αγωνιώδη να βρω το τηλέφωνο μου.Το πιάνω στα χέρια μου και αποφασίζω να ζήσω έστω και για λίγο την παλιά εργένικη ζωή μου.
Πατάω και παίρνω έναν αρκετά γνώριμο για εμένα πρόσωπο

"Ελα Λίζα σε 30 λεπτά στο ξενοδοχείο κοντά στην εταιρεία ,μου έλειψες "
Λέω ειρωνικά και της κλείνω το τηλέφωνο , απάντηση δεν περιμένω διότι ξέρω πως θα είναι θετική.

Ποια μπορεί άλλωστε να παραμείνει αδιάφορη στην γοητεία μου;

************************************
Άννα

"Ναι παιδάκι μου σου λέω ,τον βρήκα καβάλα σε μια ξανθόψειρα,μα τι γούστο πια αυτός ο άνθρωπος;"

Μετά το επεισοδιακό και άκρα διασκεδαστικό σόου που διεξήχθη λίγο πρίν στην εταιρεία αποφάσισα πως πρέπει να απασχολήσω τον εαυτό μου με κάτι πιο επικοδομιτικό.Έτσι βρίσκομαι τώρα ανάμεσα σε πόσα μαγαζιά για να βρω τι θα φορέσω στον αρραβώνα μου και να μιλάω στο τηλέφωνο με την Αλεξάνδρα και να την ενημερώνω για τα αισχη του αδερφού της.

"Πλάκα κάνεις !Αυτό το παιδί τελικά δεν χαμπαριάζει με τίποτα.Και μετά;"

"Μετά ακολούθησε ένας υπέροχος τσακωμός και τον άφησα μόνο του.Οχι δηλαδή ότι θα παραμείνει κιόλας όλο και κάποια θα βρει"

"Κοίτα σημασία έχει από εδώ και πέρα να συμπεριφέρεται μονογαμικά ,όχι ότι τον δικαιολογώ αλλά είναι ο Άρης ο οποίος δεν παίρνει ποτέ από λόγια "

"Έννοια σου και θα πάρει σύντομα ,δεν έχει καταλάβει μάλλον ποια θα παντρευτεί και ότι θα παντρευτεί αλλά που θα πάει θα τον κάνω άνθρωπο"

"Άννα κανόνισε να κάνεις καμία βλακεία.Είπαμε εσύ θα πρέπει να πηγαίνεις με τα νερά του και να προσπαθήσεις τουλάχιστον να μην σκοτωθείτε αύριο μπροστά σε τόσο κόσμο."

"Μμ..να σου πω τι από τα δύο να πάρω άσπρο ή μαύρο φόρεμα;Κοντό ή μακρύ;"

"Άννα με ακούς;Αν-"

Αμάν αυτή η κοπέλα γιατί να είναι τόσο ομιλιτική και να τα αναλύει όλα σε τέτοιο βαθμό;Γιατί δηλαδή να μην είναι σαν και εμένα;Τώρα εγώ τι να πάρω;Το μόνο σίγουρο είναι πως θα είναι κοντό
************************************
Άρης

Μετά το υπέροχο διάλειμμα μου αποφάσισα να αφήσω την εταιρεία και να πάω από το σπίτι των γονιών μου.Πρέπει να τους έχω από κοντά γιατί αλλιώς δεν με βλέπω να την βγάζω καθαρός.

Στον χώρο επικρατεί ένας χαμός και από οποια πλευρά και αν κοιτάξει κανείς υπάρχουν άνθρωποι πανικόβλητοι οι οποίοι τρέχουν και δεν φτάνουν.

Χωρίς ιδιαίτερη φαντασία καταλαβαίνω πως είναι οι ετοιμασίες για τον αρραβώνα.Όχι μόνο δηλαδή θα πούμε ψέμματα εδώ θα παιχτεί ολόκληρη παράσταση.

Φτάνω στο γραφείο του πατέρα μου και τον βρίσκω να κάθεται σιωπηλός και να κοιτάει κάτι με ιδιαίτερη προσήλωση.Κρατάει μια οικογενειακή φωτογραφία και την εξετάζει με προσοχή.
Δεν νομίζω πως έχει καταλάβει την παρουσία μου.
"Κάποτε γιε μου ήμασταν μια πραγματικά χαρούμενη οικογένεια η οποία ζούσε ακόμη και την τελευταία στιγμή της ενωμένη.Όμως περνάει ο καιρός και δεν φεύγουν μόνο τα χρόνια αλλά και η ενότητα στην δική μας περίπτωση.Η οικογένεια μας δεν θυμίζει τίποτα σε αυτήν που ήταν χρόνια πριν και δεν ξέρω και την αιτία.Οι εγωισμοί ,οι επιπολαιότητες,τα νεανικά χρόνια ...όλα μπορεί να έβαλαν το χερακι τους.Επιλογή μας είναι όμως να την ξαναφτιάξουμε και θα έδινα τα πάντα Άρη για να την δω όπως πρίν.Η Άννα είναι ένα κορίτσι μάλαμα και το ξέρεις.Μπορεί να μην γνωριζεστε αλλά είναι στο δικό σας χέρι αυτό.Κοίταξε να περάσεις καλά αύριο"

Σταμάτησα να τον ακούω από τοτε που ανέφερε την Άννα.Την ξέχασα τελείως.Πρέπει να συναντηθούμε για να δούμε τι θα πούμε αύριο.Πω ρε πουστη μου!

Αφού αποχαιρετώ την παίρνω τηλέφωνο.Περιμένω στην γραμμή αρκετά λεπτά αλλά δεν το σηκώνει.Που είναι γαμώ το φελέκι μου.Την ξαναπαίρνω και στον δεύτερο χτύπο το σηκώνει.

"Ναι;..γαμώτο βάλτο και άλλο "
"Αννα;Ο Άρης ειμαι.Σε πήρα γιά να δούμε τι θα κανουμε με αύριο"
Γιατί όμως είναι λαχανιασμένη; Θα πηδιεται με κανέναν ,δεν υπάρχει άλλη εξήγηση.Περιμένω αλλά άκρα του τάφου σιωπή στην γραμμή.
"Άννα λέω άσε το πήδημα το συνεχίζεις αργότερα"
"Το ποιο;Συγνώμη πας καλά παιδάκι μου;"
Τώρα μας το παίζει η αθώα περιστερα ενώ πριν έλεγε βαλε το και άλλο
"Δεν χρειάζεται να κρύβεσαι Άννα μεγάλη κοπέλα είσαι οποίος θες σε πηδάει.Από αύριο όμως κομμένα αυτά.Αρραβωνιασμένη κοπέλα ντροπής πράγματα."
"Ε άι γαμήσου Άρη"
"Αυτό ακριβώς πρόκειται να κάνω"

ΕΡΓΕΝΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑWhere stories live. Discover now