🌱Rozdział XIII🌱

1.1K 64 98
                                    

Pet. Rosja ( ͡° ͜ʖ ͡°) xD dlaczego mi tak zmieniło? Teraz czuję się z tym źle ;-;

Okej, okej *deep inhale* okej...
Tu akcja rozgrywa się przed wyjściem USA na dwór:

Per. Rosja

Podczas gry wszyscy na prawdę świetnie się bawili. Pomimo tego, że zabawa była dosyć...kontrowersyjna? to i tak było bardzo dużo śmiechu i ogólnie atmosfera była całkiem przyjemna.

Zabawnie było, gdy karta już prawie spadała a osoby podające starały się, za wszelką cenę, nie pozwolić, na właśnie upuszczenie przedmiotu. Wiele osób również, upuszczało kartę specjalnie, żeby tylko posmakować ust osoby obok.

Nie powiem, sam miałem trudności z utrzymaniem przedmiotu a co dopiero, gdy byłem wyższy o głowę, i jeszcze trochę, od odbiorcy.

"Dawaj! Dawaj!", albo jakieś inne niezrozumiałe dźwieki- tylko to dało się usłyszeć w tłumie wiwatujących krajów.

W sumie miałem już na prawdę wywalone na to czy upuszczę kartę czy może nie. I chyba to mnie zgubiło. Otóż sytuacja była taka, że pocałować musiałem się z Polszą...moim najdroższym przyjacielem. Nie chciałem tego, nie chciałem psuć naszych relacji, które i tak już nie były takie idealne jak kiedyś. Jednak nie miałem dużego wyboru. Presja, którą fundowały osoby z boku była ogromna, poza tym czy właśnie nie po to brałem udział w grze? Co ja sobie myślałem, przecież oczywistym jest, że wszystko w końcu zejdzie do tego poziomu.

Nie było odwrotu. Karta spadała. Ja i Polsza tylko spojrzeliśmy po sobie, JUŻ cali w rumieńcach. Do okoła nas zostało utworzone coś w rodzaju bardzo głośnego, wiwatującego koła. Dobra Rosja ogarnij się to tylko gra...

Chłopak znacząco kiwnął głową, aby dać mi znać, że możemy zacząć. Ten gest pomógł, w jakimś stopniu, w rozluźnieniu zaistniałej sytuacji. Poczułem się bardziej pewnie i naprawdę........... miałem ochotę to zrobić?....co? Przecież Polsza to mój przyjaciel nie mogę mu tego zrobić... Prawda?....

Chłopak niepewnie położył dłonie na mojej klatce piersiowej. Ja tylko przymknąłem lekko oczy i czekałem na dalszy rozwój sytuacji.

Nagle poczułem lekkie muśnięcie warg ze strony Polszy. Przeszedł mnie przyjemny dreszcz, który został spotęgowany gdy chłopak przejechał zimnymi dłońmi po mojej szyi. Nie wiem czy zrobił to specjalnie, czy nie, ale zrobiło mi się gorąco.

Po chwili wpił się w moje usta. Nie wiele myśląc pogłębiłem pocałunek, który, z każdą kolejną sekundą, stawał się coraz to bardziej namiętny i pełny uczuć. Chłopak przez cały czas lekko gładził mój kark zimną dłonią i cicho pomrukiwał.

Ruchy naszych warg zostały zsynchronizowane a pocałunek nadal się nie kończył. Niestety, jadnak potrzeby ludzkie wzięły górą i musieliśmy zakończyć, gdyż zabrakło nam tchu.

Poczułem jak ręce powoli zsunęły się z mojego karku a na moim ciele, w miejscu w, którym, jeszcze przed chwilą był Polska, pozostało tylko zimno i uczucie pustki.

Niepewnie otworzyłem oczy i ujrzałem tylko tłum gapiów, chyba jeszcze nie do końca rozumiejących co się właśnie stało. Po Polszy ani śladu.

Nagle moje uszy doznały wstrząsu psychicznego, spowodowanego nadmierną ekscytacją ze strony osób zebranych.

Dostałem tyle kuksńców w ramię, że aż nawet nie zdążyłem ich zliczyć a, wcześniej wspomniana, ekscytacja sięgnęła zenitu gdy nagle wszyscy zaczęli się na mnie rzucać i drzeć do ucha teksty w stylu "uuuu stary pojechałeś" albo "kiedy macie ślub???". Te pytania tak namieszły mi w głowie, że już nie wiedziałem co robić.

Po chwili ludzie się uspokoili a mój wzrok powędrował na Amerykę, który właśnie wychodził, ale bez kurtki? Może po prostu chciał zapalić czy coś? Nie wiem... Olałem to, a może później się do niego przejdę. Tak, ale później...

. . . . . . . . . . .
Podobało mi się...

_______🌱_______

No Rosji się podobało a wam? XD wim ni huja ni umim pisać takich rzeczy, ale ważne, że się staram tak? XD nie.

No dobra nwm takie cuś macie i się cieszcie, że chociaż to, bo tak mi się nie chciało tego pisać, ale potem się wkręciłam, więc chyba se napiszę rozdziały na zapas ^^ żeby mi pompa nie zeszła xd

No to tak... Następna część w środku tygodnia, domyślcie się 👌

Polecam

Magda Gessler i papatki❤_Emii_12

Do You Love Me? || countryhumans /rusame/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz