Capitolul 78

8.2K 376 243
                                    

"Ne plimbăm deja de jumătate de oră pe aici, nu vezi că nu găsim frăția? Hai să ne întoarcem acasă." Nathan se tot plânge pe scaunul de lângă mine, mânuind enervat volanul în timp ce se uită în jurul lui după o clădire care ar semăna cu frăția. Trebuie să fie una aglomerată și gălăgioasă.

"Nu, nu renunț așa ușor. Uită-te după mașina lui, nu cred că mai are cineva vreun Porsche dintre petrecăreți." I-am spus, în încercarea de a-l face să tacă și să coopereze cu mine. A oftat groaznic.

"Vino în Pullman, cu mine, ai zis. O să fie distractiv. Că o să mă pui să îl urmăresc pe Lucas nu ai mai zis!" Spune frustrat, tocmai în momentul în care am zărit o fată mergând șerpuit pe trotuar, total debusolată.

"Uite, fata aia pare beată, sigur vine de la vreo petrecere. Hai să o întrebăm." I-am spus lui Nathan chiar entuziasmată, iar el m-a ascultat, și a oprit mașina în dreptul acelei fete. "Scuză-mă!" Am încercat să îi atrag atenția acelei fete, iar aceasta s-a uitat cu ochii mijiți la mine, și abia m-a găsit cu privirea.

"Da?" A zis ea, dezechilibrându-se câteva secunde. Era beată, cu siguranță.

"Știi cumva unde este frăția în care se ține o petrecere?" Și-a scărpinat ceafa, pufăind și uitându-se în spatele ei.

"E chiar acolo, după colț." A trebuit să mă chinui puțin ca s-o înțeleg, și m-am uitat în spate în direcția în care se uita ea.

"După colț la stânga sau la dreapta?" A făcut o față de parcă i-am spus să rezolve o ecuație de gradul trei.

"Uhm..." A stat ea să se gândească, dar îmi cam pierdeam răbdarea.

"Olivia!" Un băiat a strigat, ieșind de după colțul din stânga. "Vino înapoi!" A continut el, mergând către fata cu care discutam noi.

"Tre' să plec." A spus fata, încercând să o ia înainte.

M-am întors către Nathan care stătea cu capul sprijinit de scaunul său, așteptând ca eu să îmi termin ancheta.

"Parchează aici, merg pe jos să văd." L-am instruit.

"Vrei să spui mergem pe jos. Doar nu ai de gând să mergi singură, frăția e plină de dubioși beți." Spune, în timp ce își dă centura jos. Credeam că vrea să stea în mașină, dar îmi convine dacă vrea să mă însoțească în această misiune.

Ne-am dat jos din mașină, ignorându-i pe cei doi care se certau la doar câțiva metrii de noi.

Văzându-l pe acel băiat că venise din stânga, mi-am zis să încerc să o iau într-acolo, căci așa îmi părea cel mai logic.

Sunt plină de adrenalină pentru un motiv anume, am o energie care mă sperie, și nu știu dacă din cauza lui Lucas sau din cauza geloziei. Cred că se pun ambele.

Pe cât de mult chef de viață am eu în mine, pe atât de plictisit e Nathan, mergând cu picioarele aproape târându-le în urma lui.

Am fost foarte inspirată să o iau la stângă, căci deja puteam vedea îmbulzeala și gălăgia din jurul unei vile. Cu siguranță aceea era frăția, și acolo se ținea petrecerea la care participau studenți din WSU. Dar nu m-aș mira dacă s-ar afla o grămadă care nu sunt studenți acolo.

"Ești sigură că vrei să intri acolo?" Nathan se asigură că vreau să mai fac asta, dar habar nu are el cât de mult îmi doresc să îl suprind pe Lucas.

Undeva în adâncul minții mele, vocea interioară șoptește că toată asta ar putea ieși urât dacă m-aș surpinde eu singură cu Lucas într-o ipostază care m-ar putea răni. Sunt prea pornită și determinată să fac asta ca să mai dau înapoi, așa că ignor orice amenințare din partea creierului meu și continui să merg spre frăție, amestecându-mă cu celelalte persoane, bete sau treze.

Make me | 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum