Merve
15 tatilde herkesle küsmemin ardından yeni bir döneme başlamıştık. Şu an sadece ortaokuldan tanıdığım Reyyan ve onun çevresi benim de çevrem olmuştu. Biriyle aranın bozulması komikti. Özellikle sana nedenini bilmediği şeyler yüzünden küsüp kendi iğrençliğinde birini buluyorsa. İyi olmuştu çünkü yeni arkadaşlarım beni iyi anlıyordu. Çok fazla boğmamakla birlikte gerekli ilgiyi de veriyorlardı. İyilerdi işte.
Dersi tuvaletim olduğu için zar zor bitirebilmiştim ve şu anda da tuvalete koşuyordum. İlk kattaydık ve herkesin çişi vardı sanırım. Tenefüs zaten 10 dakikaydı üstüne, okulumuzda zil olmadığı için ögretmenler arada bizi geç bırakıyorlardı. Bugün de öyle bir durumla karşı karşıyaydım.
Üst katlarda büyük sınıflar bulunduğu için sanki gövde gösterisi yapmaya gitmişiz gibi anlaşılıyordu bu yüzden pek içime sinmese de bu sırayı çekmekten daha iyi olduğunu düşündüğüm için bir üst katı adımladım. Bu tuvalet de tıklım tıklımdı bu yüzden altıma yapmamayı umarak son umudum olan 12. sınıfların tuvaletine girdim neredeyse boş olması beni şaşırtmamıştı. Ne de olsa insanlar sınav yüzünden işemeye bile zaman bulamıyorlardı. Abartıyorum, evet. Belki de sadece üşeniyorlardır.
Bir tek ortadaki tuvetin boş olduğunu görünce onu da kaptırmamak adına hızlıca oraya girdim. Klozetler çok soğuktu bu yüzden ayakta işemeyi öğrenmiştim. Kendime gülüp elimi, olduğuna emin olduğum tuvalet kağıdına uzattım. Yoktu. Sadece küçük tuvaletimi yapsam sorun etmezdim ama şu anda büyük bir sorunumuz vardı. Bir umut seslendim tuvalettekilere:
"Tuvalet kağıdına ihtiyacım var. Yardım edebilir misiniz?"
Sağımdaki kabinden bir kıkırtı işittim. Sesi sadece, çok güzeldi.
"Biraz beklersen işimi halledip sana peçete verebilirim."
Rahatça bir nefes verip,
"Tabii, şimdiden teşekkürler." Dedim
Yaklaşık 1 dakika sonra kapımda eller hissettim. Nazikçe vuruyordu. Anlamsızca sırıtıp "Buyurun?" Dedim.
"Alttan uzatıyorum." dedi.
"Tamamdır, teşekkürler." dedikten sonra sağlık için kızın eline dokunmamaya dikkat ederek peçete paketini elinden aldım. Neden tek vermediğini anlamamıştım ama bir şey demedim. İşimi bitirip kabinden çıktım. Elimi yıkamak için harekete geçtiğimde yanımdaki kişiye fark ettirmeden aynadan bakmaya çalıştım. Bunu hep yapardım ama genellikle karşılık almazdım.
Yanımdaki kişinin kız olduğunu anlamam kızlar tuvaletinde olduğumuzu fark etmemle gerçekleşti. Sadece bakıyordu. Herhangi bir mimik sergilemiyordu. Gözlerimi eline çevirdiğimde onun bana peçete veren kız olduğunu anlamıştım. Neden gitmemişti ki? Yaklaşık 1 dakikalık el yıkama seansından sonra benden önce davranıp ellerini dizlerine sürterek
kuruladı. Ona peçeteyi vermek için elimi ona uzatmıştım ki hafifçe bana sürtünerek odayı terk etti.Tuvalet dardı, evet ama o zayıftı. Eğer ki isteseydi yapmayabilirdi. Hiçbir şey anlamamış bir şekilde peçete paketini cebime soktum. Ardından tereddütle aşağıyı adımladım. Karnım kasılmıştı. Bir şeyler mi uçuyordu içimde ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOMBOY [Girl×Girl] Completed
Teen FictionMerve, tomboy meraklısı bir fujoshi'ydi. Gülşen ise sınav senesinde olan bir butch. Bu kitap iki kızın tuvalette kesişip kütüphanede devam eden biraz değişik hikayesini konu edinir. Fakat bir sorun vardır. İşler ikisinin de beklediği gibi gitmez.