~10~

2.5K 260 20
                                    

Gülşen

İşler zorlaşmaya başlamıştı çünkü artık kendim gibi hissedemiyordum. Belki Merve de gelir diye tuvalete gitmekten yalama olmuştum ama elle tutulur bir sonuç alamıyordum. Onun bulunduğu kata inmem de komik olurdu bu yüzden yaomıyordum. Servisimize de gelmişti Selim abiyle olan konuşmasından adının Merve olduğunu ögrenmiştim. Kendi kız olup kızlardan hoşlanan birini bulmak Türkiye şartlarında zordu bu yüzden pek seçici davranmıyordum. Davransaydım da onun gibi biriyle olmayı seçerdim sanırım. İdeal tipime tam uyuyordu. Tek sorun onun hemcinsinden hoşlanıp hoşlanmadığından emin olamamamdı.

Adının yine Merve olduğunu ögrendiğim ve bana mesaj atmayı seven, beni sevdiğini söyleyen biri daha vardı. Aynı kişi olmalarını çok isterdim çünkü ikisinden de çok hoşlanıyordum ama bu pek de mümkünmüş gibi durmuyordu çünkü mesajlaştığım Merve kendini bu kadar belli etmezdi. Tuvalette "Peçeteniz var mı?" diye bağırabiliyorsa birazcık güveniyordur kendine diye düşünüyordum. Bu da kimliksiz biri olarak mesaj atma ihtimalini güçleştiriyordu. Sanırım kendi başıma ögrenmeliydim bunu, kimin kim olduğunu.

Yapmam gereken şey biraz uğraş gerektiriyordu ama çarşamba günü kütüphanede 8382931 kişi görevli olduğumuz ve bizi orada ders çalışmak için boş bırakmadıkları için bunu yapmak için zamanım ve olanağım vardı. 8382930 kişi olsa çok da fark edilmezdi ne de olsa. (Y/n: Sayıyı okumayanlar hikayeye oy versin hiç vermiyorsunuz, oy yani:( şevk kalmıyor insanda yav.)

Servisimizdeki Yaren hazırlıktı ve özgüvenli olan Merve ile kendi evine gidiyordu yani arkadaşlardı ve yüksek ihtimalle de aynı sınıfta. Bu da demek oluyordu ki ilk hazırlıklardan aramaya başlamalıydım. Yaşı dert etmezdim ama sanırım şu an pedofili sayılıyordum. 19 yaşımdaydım o ise ya 14 ya 15 belki de 16? Bunu dert etmemeliydim çünkü onlarla cinsellik içeren bir şey yapmak istemiyordum, benim istediğim şey kedi gibi biriydi. Beraber oturup konuşurduk, ben saçını okşardım, kahve içerdik, kitap okurduk, dertleşirdik... İstediklerim sadece bunlardı.

Bunlara kavuşmak için yaptığım plan ise basitti. Müdür yardımcısına gidip -sonrasında sıkıntı çıkmaması için onu başından araya katmam gerekiyordu- kütüphane hakkında öğrencileri bilgilendirmek için bir konferans hazırlama fikrini sunabilirdim. Okulumuzda 12. sınıflara önem verilirdi ve sınav senem olmasına rağmen buna zaman ayırmam beni zaten seven müdür yardımcısının daha da hoşuna giderdi.

Her türlü işime gelirdi hem kütüphane kadrosunun değişme zamanı gelmişti hem toplantı tarzı olacak olan etkinlikten çok insan olacağından ve sunumu ben yapacağım için ikisi ya da biri(?) gelirdi. Hem de orada onunla yakınlaşabilirdim belki onu kütüphane görevlisi olarak seçer, ardından da ben de yanında görevli konumunda dururdum. Her şey harika olurdu. İstediğim gibi olursa orada olacak olan tek 12. sınıf ben olacaktım ve bu bana ders çalışabilme imkanı da verirdi. Ders çalışırken çok seksi olduğum için onları da etkilemiş olurdum. Ah, daha kaç tane olduklarını bile bilmiyordum ki ama ögreneceğime emindim, her şeyi.

TOMBOY [Girl×Girl] CompletedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin