~5~

3.2K 151 6
                                    

Merve

  Yine, yeni bir güne gözümü açtığımda aklımdaki kişinin hâlâ yerini koruması beni güne rahatsız bir şekilde başlatmaya yetmişti. Bugün, okula erken gittiğimiz için onu bulma fırsatı yakalayabileceğimi anlamıştım. Yapabilirdim. Yapabileceğime olan inancım beni kendime biraz daha dikkat etmeye itmişti. Biraz güzel giyinmeliydim ki o yakınlaşma yanlışlıkla olmuş olsa bile bana bir ihtimal verebilsin.

   Elimi yüzümü yıkayıp günlük bakımımı da hallettikten sonra dudak koruyucumu sürdüm dudaklarıma ve seçtiğim kıyafetleri giyip servisi beklemeye başladım. Kalbim deli gibi çarpıyordu çünkü bu şey Ezgi'ye hissettiklerimden çok daha fazlasıydı. Yaşadığımı hissediyordum; kanımın akışını, sıcaklığını bu soğuk havaya rağmen deli gibi hissediyordum. O kızı yaşıyordum, biliyorum sanki biraz abartıyorum ama daha önce platoniklikten daha öteye geçememiş, sevgili yapma engellisi biri için bunun gerçekleşme ihtimali bile nefes kesiciydi. Ayakkabılarıma baktığımda pis olduğunu gördüm. Temizlemek için eğilmemle kalkmam bir olmuştu çünkü servis gelmişti. Görünüşe bu kadar önem vermemem gerektiğine bir işaretti bu sanırım.

   Okula geldikten sonra sınıfıma ilerleyip çantamı bıraktım. Süratle üst kata tırmandığımda sınıfları gezmeye başlamıştım bile. 5-6 sınıfı geride bıraktığımda onu orada gördüm. 3. sırada oturuyordu. Yanındaki kişiyle konuşuyor ve ne yazık ki gülüyordu. Vakit kaybetmeden sınıfının adına baktığımda 12-B yazısını gördüm ve başkanlarının gelip sınıf defterini almadığını umarak müdür yardımcısının odasına girmeye hazırlandım.

  Tamam, belki kız beni fark etmemiş olabilirdi ama 12. sınıf olmadığım belliydi ve müdür yardımcısı da beni tanıyordu. Sınıf defterlerini almam şüphelendirici olurdu. Odasında olmaması gerekiyordu, oradaysa da bu yolda her şey mübahtı bulurdum bir çaresini. Odaya girdiğimde kimsenin olmadığını görmek içimi oldukça rahatlatmıştı. Yavaşça sınıf defterlerine yöneldim ve üstünde 12-B yazılı olan defteri kaptım. Telefonumu almak için elimi cebime attığımda boşluğu hissettim. Sessizce küfürler savurdum oracıkta. Al işte, defteri almak için bu odaya yeniden girmeyi götüm yemezdi bu yüzden onunla beraber sınıfa girdim. Hızlıca telefonumla sınıf listesinin fotoğrafını çektim. Çok kız olmasina lanetler okuduktan sonra benden hoşlandığını bildiğim bir çocuğu içim acıyarak da olsa kullanmaya hazırlandım çünkü kişi değişikliği iyi olur gibime gelmişti, fazla dikkat çekmezdik en azından.

  "Kerem, acaba şu defteri müdür yardımcısın odasına bırakabilir misin?"

  "Tabii Merve istemen yeter." Dedi cesur bir tınıyla. Hafifçe kıkırdadıktan sonra kolunu pat patlayıp sorgulamamasının minnettarlığıyla sırama oturdum. Şimdi yapmam gereken tek şey kızın adını Instagram hesabından yola çıkarak bulmaktı. Son senesi olduğu için Instagram'ını kapatma olasılığı yüksektı bu yüzden emeklerim boşa çıkabilirdi ama önemli değildi. Başlamıştım bu işe artık, her şeyi yapmaya hazırdım.

TOMBOY [Girl×Girl] CompletedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin