Așa am ajuns să fiu aici din cauza unui profesor prost și pedofil. Am suspinat nervos când îi simțeam ochii puși pe mine, dar de fiecare dată când mă uitam în sus acesta se uita în hârtiile sale. Voiam doar să merg acasă, dar ghici ce, trebuie să fiu aici. Este așa de enervant.
" Te vei uita mereu la perete?" Am auzit un ecou de o voce profundă prin camera mare și goală. "Am altă soluție?" Ridic din umeri. "Teme?" Acesta sugerând." Normal temele nu se fac acasă?" Am oftat." Ba da, dar o să ți-o faci?" Acum privirea lui era una plictisitoare, încercând în mod clar să mă facă să mă simt prost.
Liniștea a devenit din nou profundă până când, iar m-am plâns. " Pot să plec acasă acum? Chiar nu am nici un motiv să fiu aici ." L-am auzit cum i se crapă o venă și acesta se ridică. " Spui că nu ai nici un motiv ca să fi aici? Trebuie să îți amintesc de dimineață? Sau din clasă?"
"Nu mulțumesc, sunt foarte constient. În apărarea mea, nu știam că sunteți profesor!"
"Asta este o scuză oribilă." Tipul ăsta a început să mă calce pe nervii mei. "Aceasta este cea mai bună scuză pe care o am." Acesta râde și se așează la marginea biroului și se sprijină în fața mea. " Câți ani ai domnule Park?", spune acesta. "De ce trebuie să ști tu asta?" O spun cu o voce dură. " Ști dacă nu vrei mă pot uita în dosarul tău. Nu acolo...acolo sunt cele mai ciudate lucruri... " Am 22" raspund eu. "Singur la părinți?", "Un fel de."
Acesta își înclină capul confuz. Nimeni nu a înțeles asta vreodată. "Un fel de?" Acesta întrebă nesigur pe el. " Mama și tata sunt despărțiți. Amândoi au familii noi." Spun, evitând contactul vizual. " Îmi pare rău să aud asta", cu un ton mai moale. " Nu ai nici un motiv ca să îți fie milă. Acum dacă acest interogatoriu s-a încheiat, pot să plec acasă?" Acesta își îndreaptă cravata." Sigur, dă-i drumul, dar ține minte un singur lucru. Te voi supraveghea domnule Park. Încearcă să nu acționezi atât de mult."
Îi ignor comentariul și îmi i-au ghiozdanul și mă îndrept spre ușă.
Kook 💚
Cum a fost cu domnul Sexy God?
16:00Jimin 😄❤
Mi-a dat detenție 😒
16:05Kook 💚
Detenție, serios? Suntem la facultate. Nici măcar nu știam că există așa ceva 😂
16:07
Jimin😄❤
Știu, dar el e o pulă și crede că poate să facă tot ce vrea
16:10Kook💚
Ei bine....el poate, Jimin. În afară de asta, poate să fie o pula, dar e o pula caldă. Pun pariu că are una fierbinte😏
16:11
Jimin😄❤
Dezgustător
16:15Kook 💚
Hei, nu fă să sune ciudat. El este aproape de vârsta noastră, nu e ca și cum ar fi ilegal sau orice altceva.
16:20Jimin😄❤
Este totuși ilegal să fi cu un student
16:22Kook💚
Nu contează. Oricum, ieșim azi? Poate vine și Hoseok sau Namjoon cu Seokjin
16:25Jimin 😄❤
Nu sunt sigur...
16:26Kook💚
Te rog. Te rog frumos. Așa poate nu vei mai fi supărat pe acel Sexy God. Pls😔❤
16:30Jimin 😄❤
Ok. Mă voi gândi...
16:33Kook 💚
Ok, gândește-te. Dacă vi cu noi dă-mi mesaj
16:35Jimin😄❤
Ok.
16:36°Jimin😄❤ s-a deconectat °
~Crăciun fericit :) ~
CITEȘTI
Mr. Kim [Vmin] ✔︎
RomanceModul în care ochii i-au căzut pe corpul meu atunci când credeam ca nimeni nu ma privea ma irita. Profesorul meu, e un pervers si il urăsc! ★︎ 03.05.2020 = 1 jiminie ★︎ ★︎ 23.10.2020 = 1 vmin ★︎ ★︎ 26.07.2022 = 1 vmin ★︎