4

969 77 24
                                    

Sunt sigur că toată lumea știe ce s-a întâmplat în acea noapte. "La dracu! Sunt așa mort!", intru în panică și încep sa mă îmbrac. Nu știu cum am ajuns acasă și nici nu vreau sa știu de ce Yoongi era așa de calm. Oare... Nu, nu e imposibil. "Nu e așa mare pierdere, doar nu pleci la prima ora și atât", spunând Yoongi calm. "Nu știi momentul când profesorul te urăște sau încearcă să te distrugă. Trebuie să plec.", spun, trăgând o cămașă pe mine și sărind în pantalonii din ziua precedentă.  "Bine, merg să îmi i-au mașina pentru a putea ajunge la timp timp",  spune Yoongi.

Am încercat să țin pasul cu Yoongi până în sala de clasă. Îmi simțeam nervii cum mi se ridică. Cumva eram emoționat. Nu îmi dădeam seama din ce motive. Yoongi și cu mine ne-am alăturat încet spre clasă făcând ca toți ochii să se prindă în direcția noastră inclusiv mirarea domnului Kim.

"Asta e, viața mea s-a terminat"

" Domnule Park mai nou aveți chef de a lipsi de la ora mea. Lecția a început de acum aproape o oră", spune domnul Kim. "Nu este evident? Uită-te  la ei!", cineva spune chicotind cu voce tare. Domnul Kim îmi urmărea fiecare mișcare. Ochii mei se lărgesc când văd că tricoul pe care îl poart nu este de fapt al meu, este de fapt a lui Yoongi. "De ce nu mi-ai spus că purtam asta!?", uitându-mă la Yoongi cu ochii mari. "Am vrut, dar a fost prea târziu", a spus acesta. "Destul. Ne vedem după ore, amândoi. Acum stați jos", spune domnul Kim, înainte de a se întoarce să predea lecția în continuare, în mod clar frustrat. În acest moment nu cred că îi voi vedea partea bună a domnului Kim prea curând.
     
După curs Yoongi și cu mine am rămas pentru 'detenție". Cea mai proastă parte a fost că domnul Kim la pus pe Yoongi în cealaltă parte a camerei. " Trebuie să vă placă să fiți aici domnule Park. Întotdeauna ajungi în acest punct", spune Domnul Kim, când se topește deasupra biroului. "Dă-i o pauză omule. E vina mea că a întârziat" spune Yoongi din întreaga sală.

Domnul Kim se îndreaptă încet spre Yoongi. "Chiar așa? El a  întârziat pentru că ai lăsat în cale nevoiile tale de un drac în calduri." Fața mea a căzut la pământ, pe măsură ce Yoongi privea neîncrezător."Ce fel de profesor ești să spui ceva de genul ăsta? 'Un drac în călduri' " scuipă Yoongi. Domnul Kim se ridică și se uită la el o clipă, incapabil să răspundă. În cele din urmă a vorbit." Avem suficiente probleme. Fă o favoare și ai grijă  doar de tine", spune Domnul Kim. Yoongi se uită la mine apoi la profesor. "Știți că este ilegal ca un profesor să aibă relații sexuale cu un student, nu? De asemenea hărțuirea sexuală este foarte ilegală", fața mea a căzut la cuvintele lui Yoongi. "Nu știu la ce te referi băiete, dar niciodată nu am pus mâna pe el și nici nu intenționez să o fac", spune domnul Kim.

" Știu că vei încerca ceva. Văd cum te uiți la el. E o țintă mereu, deși nu a făcut nimic rău. Aștepți doar momentul potrivit pentru a încerca ceva",spune Yoongi. "Ieși afară", domnul Kim spune cu o voce periculoasă. "Fără Jimin nici o șansă", spune Yoongi.









:(

Mr. Kim [Vmin] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum