Nu eram sigur unde m-a târât domnul Kim, dar surprinzător nu îmi păsa din anumite motive. Astăzi nu era la fel de enervant. Era de fapt oarecum suportabil. "Deci unde mergem mai exact? ", întreb în timp ce îmi pun picioarele pe tabloul de bord al mașinii. Se uita la mine și își încruntă sprâncenele. "Azi ești prea drăguț. Te-ai lovit la cap sau ceva de genul acesta?", întreabă el. "Nu. Poate suntem amândoi bipolari",am ridicat din umeri. Chicoti și el și ridică din umeri. "Acesta este o posibilitate", spune el. "Bine dar serios unde mergem?", întreb. Mașina se oprește și mă uit în jur afară. Eram în fața unei case. Cu toate acestea nu doar orice casă, era casa părinților lui Yoongi. Știam pentru că Yoongi o arătase într-o poză înainte și am recunoscut-o instantaneu." De ce suntem aici? Este Yoongi înăuntru?", întreb în timp ce mă așez pe scaunul meu. "Nu te excita prea tare. El nu este aici", spune el. Atunci de ce suntem aici? ", întreb din nou." Trebuie să vorbesc cu părinții lui cel mai bine este dacă stai în mașină. Înainte de a putea spune ceva acesta deja a ieșit din mașină și urca până pe verandă. La ce a avut rost să mă aducă aici dacă nici măcar nu am voie. Vorbind despre Yoongi, încă nu mi-a răspuns la niciunul dintre apeluri sau mesajele mele. Eram desigur încă îngrijorat de el. Adică m-am culcat cu tipul. Aveam tot dreptul să mă simt îngrijorat. După ce mă uit în sus am observat că domnul Kim nu este complet văzut. Îmi scot telefonul și îl sun pe Yoongi. Așa cum era de așteptat primesc mesageria vocală. Mă întreb dacă Namjoon a auzit ceva de el. Apeleaz numărul lui Namjoon și ascult cum sună.
-Salut? Jimin? Ce faci?
Hi. Da, Jimin la telefon. Mă întrebam dacă ai auzit ceva despre Yoongi?
Întreb privind pe fereastră în timp ce așteptam un răspuns.
-Nu, nu am primit. De ce? Ți-a răspuns?
Nu, nu a făcut-o. De aceea am sunat.
Am sperat că îți va răspunde ție.Când ridic privirea îl văd pe domnul Kim cum iese din casă și am avut aproape un atac de cord.
Totuși, trebuie să plec, te sun mai târziu!
Zic înainte să închid primul. Lucru pe care mi l-a spus când a urcat în mașina a fost: "Pe cine ai sunat?", mă uit la el cu sprâncenele ridicate. "Nu sunt obligat să îți spun asta. Vă rog spune-mi că nu te întorci la vechiurile căi. Am crezut că abia încep să te tolerez", suspin. Mă privește o clipă înainte să pornească mașina și să înceapă să conducă. "Dacă tot ai terminat ce aveai de făcut, mi-ar plăcea să mă întorc acasă", spun în timp ce aprind un zâmbet fals." Cine a spus ca am terminat? ", întreabă în timp ce își ține ochii pe drum." Păi ce mai e de făcut? Mă plictisesc", spun în timp ce mă las cu capul pe geam. "O să vezi."
***
Am clipit în mod repetat în timp ce mă uit șocat la clădirea de trei etaje din fața mea. "Păi vi sau nu?", întreabă domnul Kim cu o privire nerăbdătoare pe față. "Sau nu", în timp ce mă întorc înapoi și mă îndrept spre mașină. "Ai spus că te-ai plictisit, iar casa mea are multe lucruri distractive de făcut", spune el. "Nu sunt sigur că aceasta este o idee bună", spun. Fiecare os din corpul meu spunând să mă duc dracului acasă. "Voi număra până la cinci. Dacă nu mă urmărești până atunci te voi arunca peste umăr și te voi duce înăuntru. Tonul lui nu era o glumă. Era serios.
" Unu... "
Respir adânc.
" Doi... "
E în regula Jimin. Ce se poate întâmpla dacă intri în casa lui?
" Trei..."
Încetează să fi o găină și mergi!
"Patru. Acum o ceri"
Picioarele mele nu s-ar mișca. Era ca și cum aș fi rămas pe trotuar, era ca și cum creierul meu spunea. "Pleacă de aici."
"Cinci"
Urmotorul lucru știu că sunt aruncat peste umărul lui. "Pune-mă jos. Pot să merg singur", spun eu, dar el nu ascultă. Așa că doar mă chinui acolo, incapabil să fac nimic. Toate acestea păreau atât de ciudate. Acest tip este profesorul meu și totuși aici sunt. Fiind torturat. Ce ar putea să meargă greșit? Oh, sunt atât de multe lucruri.
***
Când intrăm în cele din urmă, el mă pune jos. Mă uit în jur cu uimire, la cât de mare și rece era casa lui. "Acesta este doar primul etaj!", spun eu cu gura căscată. Frumos, nu? ", mă întreabă, dar ai putea spune că el știa deja asta." Este minunat! ", am spus. Incredibil ce pot spune." Nu ezita să privești în jur. Voi merge să fac niște mâncare." Domnul Kim spune, apoi se îndreaptă într-o altă direcție,
lăsându-mă împace cu această casă frumoasă. Adică a spus să mă simt liber, așa că o voi face. Cumva am terminat la etajul al treilea și jur că această casă avea peste 30 de dormitoare. Mă întreb dacă a adormit în toate? Aceasta a fost o întrebare uriașă pe care am avut-o, deși cu siguranță m-ar face să sun ca un idiot. Etajul la care mă aflam avea jocuri, o sală de teatru și chiar o bibliotecă. Nu o să mint, am fost uimit. Nu aș avea niciodată într-un milion de ani o casă ca asta și mă întrebam cum naiba a avut atâția bani.***
Până acum mă uitam prin fiecare cameră de la acest etaj cu excepția uneia. Ușa spunea nu intra și desigur, singurul lucru rezonabil de făcut ar fi să ignor semnul și să intru, nu? Am împins ușa și mi s-au lărgit ochii în timp ce am luat scena în fața mea. O cameră căptușită cu pereții roșii de sânge și un pat acoperit cu foi de mătase. O cameră roșie. Sfinte 50 de nuanțe ale domnului Kim. "Acel semn nu seamnă nimic pentru tine?", o voce profundă spune din spatele meu și sar în timp ce mă întorc cu fața la profesorul meu.
Așa este, iată unde mor eu acum. Rugați-vă pentru mine.
Dacă nici acest capitol nu e bun. Io ma duc dracului.
1056 de cuvinte.
CITEȘTI
Mr. Kim [Vmin] ✔︎
RomanceModul în care ochii i-au căzut pe corpul meu atunci când credeam ca nimeni nu ma privea ma irita. Profesorul meu, e un pervers si il urăsc! ★︎ 03.05.2020 = 1 jiminie ★︎ ★︎ 23.10.2020 = 1 vmin ★︎ ★︎ 26.07.2022 = 1 vmin ★︎