"Nu am nevoie de un tutore personal. Vreau doar să plec din acea clasă", mă plâng. Niciodată nu mă uitam la diavolul care stătea acolo, probabil rânjind la suferința mea. "Înțeleg, dar nu este posibil. "Mă simțeam din ce în ce mai frustrat cu fiecare secundă." Nu este corect", mormăi. "Nici viața nu este", i-am auzit glasul. E ca și cum mă tachina. "Nu voi face îndrumare, nu cu el", spun eu în timp ce stau. Nici unul dintre ei nu spun nimic. Principalul pur și simplu dă din cap și îmi dă un zâmbet ca să îmi spună. "Îmi pare rău că ți-am ruinat viață puștiule."
Când am ieșit afară am început să mă îndrept în direcția spre casă, dar am fost oprit de o voce profundă. "Așa că ai încercat să vă retrageți din clasă, nu? ", l-am auzit și m-am întors și l-am văzut pe Kim căutându-mă cu o privire înfățișată pe față. Nu am vorbit, el a vorbit din nou. "Intră, îți dau o călătorie până acasă." Am râs atât de tare aproape că am plâns. "La fel ca și cum aș ajunge vreodată în mașină cu tine și ca să mă omori brutal și să îmi arunci trupul în ocean? Nu mulțumesc, voi refuza", spun eu. "Aceasta este o imaginație sălbatică pe care o aveți domnule Park. Întradevăr ai avut o impresie greșită despre mine",spune el. Parca nu vrea să-și schimbe atitudinea. "Nu mersi. Lasă-mă să văd. Ești o persoana perversă care îi place să mă încruce când nu am făcut nimic rău. Asta mi se pare corect", spun. Poate că ai dreptate", ridică din umeri.
"Dacă nu mă lași să te conduc acasă, cred că va trebui să vorbesc cu părinții tăi despre acest lucru!", am auzit din spatele meu și am înghețat. Nimic nu este mai rău decât să îl văd în privat, nici măcar moartea nu e dureroasă. "Ce zici?", el se înfurie când se sprijină pe ușa pasagerului mașinii. Nu spun nimic. Ei bine, cel puțin nu voi fi obligat să fiu însoțit în mod privat de el. Nu când sunt mort.
***
A rămas tăcută tot drumul. În loc să întoarcă la stânga i-am spus să continue să meargă drept. Mă uit la el. Știam că mă vei ucide. Spun eu în gând. Când mă uit pe fereastră, pe măsură ce lucrurile începeau să devină nefamiliare. Nu spun nimic și îmi i-au telefonul din ghiozdan. "Serios? Ai fost pe cale să suni la poliție? ", mă întreabă domnul Kim cu o voce surprinsă și cu sprâncenele ridicate. "Păi da ai trecut de casa mea și acum o să..."Am fost tăiat scurt când m-am uitat în sus pentru a vedea că a parcat în fața unui restaurant. "Ce facem aici?", întreb. "Îmi e foame", ridică din umeri. "Asta nu a putut să aștepte până când mă duceai acasă?" Se uita la mine și ochii îi luminau. "Am vrut să mănânc."
"Ce?! ", întreb eu în șoc. "Ce? Am spus că vreau să mănânc cu tine", expresia facială a domnului Kim era diferită de cuvinte sale. "De ce? Și de ce am venit până aici? Suntem în esență în mijlocul pustietății. Îmi vei cumpăra alimente apoi mă vei omorâ? Vreau să spună că mâncarea este foarte apreciată, dar nu vreau să mor în acest fel și de ce sunt..."
M-am oprit din nervi și ochii mei sau lărgită și inima mea să cadă în stomac.Se sprijină și mă sărută.
Nu v-ați așteptat la asta:)
CITEȘTI
Mr. Kim [Vmin] ✔︎
RomanceModul în care ochii i-au căzut pe corpul meu atunci când credeam ca nimeni nu ma privea ma irita. Profesorul meu, e un pervers si il urăsc! ★︎ 03.05.2020 = 1 jiminie ★︎ ★︎ 23.10.2020 = 1 vmin ★︎ ★︎ 26.07.2022 = 1 vmin ★︎