20

480 43 9
                                    

𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏

După ce clasa lui Jungkook s-a încheiat, în cele din urmă, mi-a dat
drumul. Desigur, am rămas după o călătorie înapoi cu Tae.  "Mi-e dor să vă văd aici. Este atât de plictisitor fară tine." Geme Tae când stau în vechiul meu loc.

"Nu mi se pare prea singur cu înlocuitorul meu." Murmur, dar el o aude. "Despre ce vorbești?" Întreabă în timp ce se uită la mine. "Blonda. Cea care stă pe acest scaun şi flirtează cu tine." Tae mă privește și rânjește.
"Ești gelos? " Întreabă în timp ce face un pas mai aproape de mine. "Desigur că nu."

Tae ranji în timp ce ajunge la mine și îmi ia fața în mâinile lui. În spatele minții m-am gândit la camerele de filmat, dar nu mă puteam să-l împing.
"Se pare că eşti." El spune în timp ce îşi apleacă fața mai aproape de a mea.
"Nu sunt." Spun, dar nu are asta ca răspuns. "Te vreau doar. Tu stii asta." Taehyung spune în timp ce işi muşcă buza, cu ochii căutându-mi fața.  Ochii mi se închid în timp ce simt buzele lui apropiindu-se de ale mele.
"Tae. Stop. Nu aici.", spun liniștit. "Bine, atunci hai acasă și o să-ți tabacesc acel fund"

(scenă smut acasă.)

"Eşti minunat." Tae suspină în timp ce se uită la mine. "Esti prea..." Spun eu in timp ce încă încerc să-mi revin.
Tae se apleacă și mă sărută uşor, buzele lui mișcându-se încet împotriva mea.

"Taetae, sunt aici..." o voce veselă se opreşte in timp ce uşa dormitorului se deschide. "Ew. Oh, zeul meu. Imi pare atât de rău. La dracu. Literal. Oh, la naiba. Rahat el e aşa..."
"Nici să nu  îndrăznești să faci asta." Spune Tae cu o voce serioasă, veninul s-a lenevit în cuvintele sale.

Trag repede păturile pentru a ne acoperi trupurile expuse, cu fața arzând profusiv. "Bine că n-am venit acum câteva minute. Adică ştiu că ai venit acum câteva minute, dar ..."

"Închide dracu ușa, Hoseok. Ieşi din camera mea." Spune Tae în timp ce aruncă o pernă în direcția lui.

"Da, Doamne, nu-mi vine să cred că doi faceți sex în timp ce sunt în casa ta, cât de lipsit de respect. " Spune Hoseok cu dezgust în glas. "Dacă nu ieşi din camera mea, te omor." Tae amenință. Hoseok işi trage buzele şi iese din cameră.

"Cat de rusinos." Zic în timp ce îmi acopăr fața arzătoare. "Imi pare rău." Tae spune în timp ce îmi înmânează cămaşă. Nu pierd timpul să-l alunec peste cap pentru a-mi acoperi corpul expus.

"Îmbrăcate şi ieşi pe acolo. Dacă nu, s-ar putea să-l omor."  Spune Tae în timp ce se îmbracă și părăsește camera. Cum naiba trebuia să mă înfrunt cu Hoseok după aceea?

Cand am coborât jos, primul lucru pe care l-am auzit a fost Hoseok strigând.
"Am fost atât de pur şi de nevinovat și acum am fost binecuvântat de sfinți!" "Vrei să mori?" îl aud pe Tae.

"Sunt prea drăguț să mor." Hoseok spune în timp ce îşi ridică mâinile în aer. Personalitatea lui era cu siguranță diferită. "Îmi pare rău că ai văzut asta." Spun în timp ce am încercat să-mi împing stânjenirea.

"E în regula. Sunt de fapt surprins. Nu ştiam că voi doi sunteți atât de serioşi." Spune Hoseok cu o expresie aproape confuză pe față. "De dragul meu, Hoseok." Spune Tae, în timp ce îşi bate palma pe frunte. "Ar trebui să încetez să vorbese." Hoseok spune și Tae este repede de acord.

"De ce eşti oricum aici? Tae suspină în timp ce stă jos pe canapea."Am venit pentru că voiam să ies  și să mănânc, dar acum nu voi putea să mențin mâncarea. Nu după ce am văzut penisul celor mai buni prieteni. Hoseok", spune în timp ce tremură în dezgust.

Desigur că nu are nici un sens ca deobicei. Cartea asta mai are puțin și se termina. Fiți mai buni cu ceilalți. #manta

Mr. Kim [Vmin] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum