18. Part 2

619 58 13
                                    

Jimin nu mai era studentul meu, ceea ce înseamnă atât de mult.  Nimic nu ne oprea acum.

"Mulțumesc", spune el și zâmbesc apoi mă aplec mai aproape de el, cu buzele la un centimetru de ale lui.
Când nu se mișcă înapoi, îmi presez ușor buzele pe ale lui. O scânteie se aprinde în mine în timp ce Jimin începe să mă sărute înapoi. Mâna lui se ridică și mă strânge la ceafă în timp ce se împinge împotriva mea. Spărgând sărutul. "Taehyung îmi placi." El spune în timp ce mă sărută din nou, de data asta mişcându-se în poală.

Am rânji în timp ce îl sărut cu atâta pasiune încât nici măcar nu puteam gândi. Nu puteam să-mi zvârlesc inima în timp ce buzele lui se mişcau împotriva mea.

După un timp, acest lucru s-a simțit ca o fericire pură nici măcar nu făcusem nimic în afară de sărut. Îmi mut mâna încet în jos şi îl trag în partea de jos a cămaşei. Spre surprinderea mea, el trage şi de a mea.

Acest lucru se încălzeşte repede şi nu eram sigur dacă ar trebui să urmăresc, deși asta îmi doream de la bun început. Nu mi-am dat seama însă că voi ajunge să cad pentru el în
timpul încercării.

Mintea îmi spunea să mă opresc, dar corpul îmi spunea opusul complet.
Cum s-au schimbat lucrurile atât de repede? A fost aceasta o parte din a te îndrăgosti? Am gâfâit când el îşi sprijină brusc mâna ridicată pe coapsă, trăgându-mă din gândurile mele. "Vrei să faci asta?" Întreb.

Jimin nici măcar nu vorbeşte în timp ce îşi aruncă capul înapoi, expunându-şi gâtul la mine. Era atât de gol şi de primitor, atrăgându-mă în timp ce m-am aplecat şi mi-am apăsat buzele la gâtul lui. M-am răsucit în timp ce auzeam cum Jimin a gemut din cauza acțiunilor mele. Tragând înapoi, văd vânătaia proaspăt făcut pe gât.

Am rânjit în timp ce l-am tras înapoi pentru al săruta din nou. Mâna lui Jimin mi-a încurcat părul în timp ce l-am sărutat.  Dacă nu ne-am opri acum, nu ar mai fi oprit ceea ce urma să vină. Corpul meu ardea la gândul lui.

Îl vreau. Am nevoie de el.

Mr. Kim [Vmin] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum