19

530 52 18
                                    

"Mă îndrept spre muncă, bine. Rămâi aici până mă întorc. " Taehyung spune când stă în pragul dormitorului său mai târziu în acea dimineață.
Își fixă cravata în timp ce se uita direct la mine.

" Mi-am propus să mă întâlnesc cu Jungkook." Spun în timp ce îmi acopăr pieptul expus." O să vii în clasa mea chiar dacă nu mai eşti student?"
Intreabă el, cu un rânjet pe buze.

"Desigur că nu. Voi lua masa cu el în campus, apoi voi pleca." Spun.
Tae se sprijină de cadrul uşii în timp ce mă priveşte.

"Ar trebui să mă vizitezi în timp ești acolo. Mereu m-am intrebat cum va fi sexul. De fapt, m-am gândit la asta." Mă aplec deasupra biroului meu şi...

"Bine, bine, înțeleg." Spun în timp ce l-am tăiat futurându-mi mâinile în fața lui.

"Ne vedem mai târziu, da /nu." El chicoti în timp ce se întoarce pe călcâie și pleacă. Când aud uşa din față deschisă şi închisă, am lăsat o respirație pe care nu mi-am dat seama că o țineam.

Privind în jos, am în vedere faptul că sunt încă dezbrăcat. Nu-mi venea să cred. Am spus că nu voi face niciodată sex cu el şi totuşi s-a întâmplat.

Sunt uimit. Cine ştia că este într-adevăr un tip drăguț. Sigur că m-a păcălit.

* * *

Mă uit in jurul campusului şi încerc să-l găsesc pe Jungkook. Nu-mi amintesc să existe prea mulți oameni aici. Acum că nu mai eram student, m-am simțit atât de în afara locului.

"Jimin!" Aud pe cineva care țipă şi deodată sunt tras într-o îmbrătişare zdrobitoare de oase. "Mi-a fost foarte dor de tine!" Plânge Jungkook.
"Și mie mi-a fost dor de tine". Zâmbesc în timp ce îl îmbrătişez.

Când se indepărtează, îl văd pe Namjoon stând în spatele lui. "Ne bucurăm să te vedem din nou." Zâmbeşte în timp ce se apleacă şi mă îmbrățişează.

"Trebuie să vă spun multe! Se simte de parcă nu ne-am văzut de ani buni!" Jungkook spune în timp ce mă trage spre o masă, Namjoon urmând tăcut în spatele nostru.

Apoi, el a stat acolo şi mi-a spus fiecare lucru care mi-a fost dor în timpul  în care am fost plecat.
"Deci, ești bine?" Intreabă Jungkook . "Da." Spun.

"Unde locuiești?" El întreabă să realizeze cum s-ar fi dovedit
lucrurile. "Cu un prieten." Jungkook îşi înclină capul, cu sprâncenele ridicate. "Un prieten?" Din fericire, clopotul a sunat înainte să trebuiască să îi dau un răspuns.

Ar trebui să vii cu mine la clasă! Va fi la fel ca pe vremuri!" Spune Jungkook, schimbând din fericire subiectul." Nu cred." Zic, amintindu-mi de dimineața asta.

" Haide, te rog! Domnul Kim nu va deranja. Nu este ca și cum ar trebui să faci ceva, ci să stai şi să observi. Pretinde că vrei să devii profesor." Spune Jungkook, zâmbind larg ca şi cum ideea lui ar fi una grozavă.

Nici măcar nu mi-a dat şansa să răspund când a început să mă tragă spre curs. Cu siguranță asta nu avea să se termine. Ignorand protestele mele, Jungkook mă trage chiar în clasă. Ochii mi se înfundă şi îi întâlnesc pe cei largi ai lui Tae instantaneu.

El a fost clar şocat că am fost aici chiar acum. "Continuă, spune-i." Spune Jungkook, în timp ce îmi dă drumul. Tae mă priveşte cu o privire confuză, în timp ce aşteaptă să vorbesc.

" Aş dori să stau şi să vă observ clasa, domnule. Vreau să devin și eu profesor." Vocea mea era la fel de monotonă ca şi moartea. După o clipă, vorbește. "Desigur. Luați loc oriunde doriți. " Zice pe tonul vocii care urla.

"Cu siguranță, acest lucru va fi interesant atunci când voi înșela dracul din tine mai târziu." Inclin capul în timp ce îl urmăresc pe Jungkook până pe scaun.

Mi s-a părut ciudat să mă întorc în această sală de clasă şi a fost chiar mai ciudat că Tae se uită direct la mine după ce am făcut în dimineata asta. Gândul mi-a trimis un fior în coloana vertebrală.

"Nu este minunat?" Jungkook spune fericit şi Namjoon chicoti din spatele nostru. "Mhm." Murmur în timp ce încerc să evit privirea străpungătoare a lui Tae.

Jungkook zâmbește în timp ce işi sprijină capul pe umărul meu.

"Bine toată lumea, lecția de astăzi va fi o misiune de grup, aşa că alege un grup şi începe-ți munca." Tae spune în timp ce ochii lui înoată peste mulțimea de studenți.

Atunci mi-a atras atenția ceva.

Stand pe scaunul meu vechi era o fată cu părul blond. Scaunul chiar în fața biroului lui Tae. Îmi închid ochii în timp ce îl văd pe Tae care se apropie de fată şi ii înmânează un pachet de hârti.

Sub masă mâinile mele se încleştează în pumn în timp ce o aud pe fată chicotind şi împingând un fir de păr în spatele urechii.

"Cine este fata aia acolo?" Intreb brusc. "Oh, ea."Spune Jungkook, sunând dezgustat.

Numele ei este Jennie. Din câte ştiu. S-a transferat aici anul acesta din America. " Spune Jungkook în timp ce işi atacă creionul pe birou.

"Tot ce face este să stea acolo și să flirteze cu domnul Kim toată ziua." El spune apoi. "Ce face el?" Întreb. Jungkook se uită la mine şi ridică din umeri.

"Nu sunt sigur. Nu l-am văzut niciodată să reactioneze la orice face. Nici el nu o alege, aşa cum a făcut-o cu tine. " Jungkook  spune şi simt un sentiment de uşurare spălat peste mine. "De ce întrebi?" Întreabă apoi.

"Am fost doar curios, cred. O să merg la baie. Ma voi intoarce" Spun în timp ce mă ridic şi ies din clasă.

În drum spre baie simt că o mână mă trage într-o cameră mică. "Știi că nu voi putea să mă controlez dacă vei arăta aşa." O voce prea familiară spune și buzele se apăsă de foame.

Nu am putut rezista la indemnul de a mă săruta înapoi, ştiind că vocea nu aparținea nimănui decât  a lui Taehyung. Când se trage înapoi, respir puternic, în timp ce încerc să revin la normal.

A tras sfoara şi lumina s-a aprins, permițându-mi să-i văd fața. Îmi muşc buza în timp ce privesc buzele umflate. M-a făcut să vreau să-l sărut din nou, dar am reținut îndemnul.
"Îmi pare rău că am apărut. Jungkook m-a târât acolo. " Zic dar el râde.

"Mă bucur că ai făcut-o . Mi-a fost dor de tine." Zice în timp ce mă trage după el.

Hai ca știu ca veți spune: Aleluia a pus ăsta capitol nou. Scuzați exprimarea și greșelile. #manta

Mr. Kim [Vmin] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum