Mi-a plăcut să cred că eram un student bun. Am avut note foarte bune, o scriere perfectă, o prezență oarecum bună și am fost liniștit în clasă...de cele mai multe ori. Singurul lucru pe care nu l-am vrut să-l fac este să fiu un animal de companie pentru profesori."Vino înapoi.", am auzit din spatele meu atunci când alergam pe hol, fără să mă uit în spate. "Niciodată!", strig eu, fugind de cel mai bun prieten al meu Jungkook, care încerca să mă combine cu unele fete din clasă.
"Intoarce-te... uite cât e ceasul....""Prea târziu." Atunci m-am prăbușit deja pe o suprafață tare, hârtiile au zburat peste tot în timp ce am căzut la pământ. Mi-am ținut respirația pentru puțin timp pe măsură ce m-am uitat încet. Luat prin surprindere am văzut o față frumoasă cu un trup în costum care părea să se ridice de pe mine. Scenele nu păreau atât de necunoscute, așa că am presupus automat că este un student, la fel ca restul idioților de aici, care nu se uitau unde mergau. Aka eu.
"Îmi pare rău omule. Uită-te pe unde mergi data viitoare și asta nu o să se mai întâmple.", spun asta și dau să plec, dar o voce blândă în spatele meu a spus:
- Nu așa de repede, tinere.
Mă întorc brusc și mă uit în ochii lui mari, plini de furie. " Cine crezi că ești? Chiar ști cu cine vorbești?"
Tipul nu părea atât de fericit, dar ghici ce, nici eu nu eram. "Da, un idiot care era în calea mea. Acum sunt niște hârtii peste tot și doi oameni foarte nefericiți.""Domnule Park! Aceasta nu este o modalitate de a vorbi cu un profesor!" O profesoară a ieșit din biroul principal spunând într-o voce șocantă și aproape jignitoare. "Profesor..."
" Domnul Kim este nou la școala noastră. Este profesor chiar dacă este tânăr. Ar trebui să-ți fie rușine."Îmi aplec rapid capul." Îmi pare foarte rău, nu am știut că sunteți profesor." Acest om părea prea tânăr să fie profesor. Mă analiza din toate punctele.
"Acesta este doar un avertisment. Acum, mergeți amândoi la clasă!" Profesoara se uita la mine și la Jungkook, care urmărea tot ce mișca.
***
Clopoțelul sună și mă așez în penultima bancă ca deobicei lângă Jungkook. "Unde e proful? E o pierdere de timp. Mai ales că stau și eu la ore de 2 ori pe săptămână și nu vine nimeni." A oftat acesta.
Dintr-o dată, ușa se deschide și mi-a picat fața. Era tipul de dimineață. Acesta scana toată clasa și ochii îi cad pe mine. Se uită insistent la mine. "Nu cred.", spuse Jungkook. " Bună ziua tuturor, începând de azi voi fi noul vostru profesor!"
"El arată așa tânăr." Tipul din spatele meu spune. "Asta este adevarat, sunt destul de tânăr. Intotdeauna am fost șeful clasei mele și ar fi trebuit să sar câteva clase. Am început colegiul la vârsta de 16 ani. "
"Știam asta deja." spun eu și mă scuz.
"Ce a fost asta domnule Park?""Nimic." spun mușcând în interiorul obrazului meu.
" Deși am 23 de ani, ca majoritatea dintre voi, vreau să știți că nu sunt prietenul vostru, ci profesorul vostru. În general domnul Kim pentru voi."
"Wow pulă.", tipul din spatele meu spune și eu încep să râd fără să mă gândesc. " În timpul orelor mele nu se vorbește. Domnule Park, ne vedem după ore.", a spus acesta. " Nici măcar nu am vorbit.", subliniez. "Atunci ce ți-a ieșit pe gură?"Dar nici macar nu am vorbit. "Nu e corect.", am șoptit încet. Jungkook și-a pus mâna pe umărul meu și a dat din cap. " Mult noroc cu domnul profesor secsy." Nu mai vreau să petrec nici-o secundă cu tipul ăsta, dar nu am ce face.
***
După ce s-au terminat cursurile, m-am ridicat din bancă și dau să plec, dar un tip se așează în fața mea și îmi dă o bucată de hârtie și pleacă. Asta e ciudat. Deschid acea hârtie și văd un număr de telefon și mai jos scria "sună-mă". Sigur nu o să se întâmple asta și arunc hârtia la gunoi.
Îl văd pe profesor cu se holba apoi a spus să i-au loc. Acum camera era goală, lăsându-mă singur cu acest profesor prea atractiv. "Știi de ce ești aici, nu-i așa?", acesta sprijinindu-se de birou.
" Lasă-mă să ghicesc, pentru ce s-a întâmplat dimineață?", spun cu o voce nepăsătoare. "Incorect. Ești aici pentru că ai vorbit în timpul orelor și că mi-ai întrerupt introducerea. Te voi face să respecți regulile mele, domnule Park.", acesta spune cu o voce scăzută.
"Nu ești atât de profund, frate.", spun eu, dar acesta se ridică și se apropie de mine. Primul meu instinct a fost să mă ridic și să fac câțiva pași înapoi. Acesta se apropia din ce în ce mai tare, iar eu la un moment dat m-am izbit de un perete, apoi acesta se apleacă înainte, cu fața numai la câțiva centimetri de a mea, apoi spune: " Se pare că ai fost un băiat rău, domnule Park... detenție cu mine."
Și carte nouă. Sper să vă placă. #manta
CITEȘTI
Mr. Kim [Vmin] ✔︎
Storie d'amoreModul în care ochii i-au căzut pe corpul meu atunci când credeam ca nimeni nu ma privea ma irita. Profesorul meu, e un pervers si il urăsc! ★︎ 03.05.2020 = 1 jiminie ★︎ ★︎ 23.10.2020 = 1 vmin ★︎ ★︎ 26.07.2022 = 1 vmin ★︎