*1 óra után*
JÉZUSOM. Nekem indulnom MOST. Felkapom magamra a kis balerina cipőmet. A nagy rohanásban nem voltam időm rendesen kiválasztani, hogy mit vegyek fel, így ez mellett döntöttem. Felkaptam még a bérletem is és kimentem az ajtón (végre).Rendesen kivoltam pirulva, és ez akkor sem változott, amikor oda álltam James elé. Olyan piros voltam, mint egy alma. Gondolom ezt ő is észrevette, mert kicsit furán nézett rám, de mosolygott is.
- Na hali. Azt hittem már sosem jössz.
- Igen, egy pillanatra én is - nevettem.
- Najó, mostmár tényleg bekéne menni, mert még megkell venni a kaját a filmre. Jegyeket már foglaltam, úgyhogy kb. minden elintézve.
- Okés.Ez az amit mindig is szerettem, (eddig csak barátként de sshhh) benne, hogy mindig pontos volt és mindenre odafigyelt. Nem kapkodott, és mindent megtett amit tudott.
*Kajavétel után*
- Na már csak annyi, hogy hova fogu- Itt elestem majdnem. De megfogott. Mégjobban kipirultam mint eddig. Elég nyálas, meg átlagos amit most leírtam, de így történt. Mindenki csak nézett a moziteremben, hogy mi van már. Elég kínos volt. Felsegített, és leültünk a helyünkre.Na most jöttem egy újabb bökkenő.. én nem voltam felkészülve a horrorra. Vagy 8szor odaugrottam Jameshez. Ő meg ölelt. Szerencse, hogy nem látott a sötétben, mert tényleg elégge kipirultam. Valóságos rémálom volt. Azt hittem sohasem lesz már vége.
*Film után*
- Látom elégge ijesztő volt szerinted a film.
(Általában a szokásos közelsége miatt dadogok, de most a horrorfilm sokkja alatt voltam, és azért dadogtam.)
- I-igen az volt. Bo-bocs, hogy annyit bú-bú. *itt elakadt a hangom és lerogytam a földre*.
-Jézusom, Mary! Mi van veled!?
- Semmi, jól vagyok, csak nem voltam kész egy horrorra.
- De akkor miért nem mondtad? Ha mondtad volna, akkor nézünk valami mást. Remek.. most vihetlek a kezemben (huncut mosoly tőle).
- Ne-nem kell, megleszek, hehe.
*felvesz a karjaiba*
- Jézusom tegyél már le! Mondtam, hogy nem kell!
- Úgylátom megjött a hangod. De akkor sem teszlek le, mert mégegyszer összerogysz.
- I hate u. (morogtam)
- Na de mesélj egy kicsit drága Mary.
- Miről is?
- Például arról, hogy miért pirulsz el egyfolytában.
- M-mi?
- Azt hiszed nem vettem észre? Egész nap olyan voltál, mint egy alma.
- Ó, hogy az a... Najó, hagyál békén. Hazamegyek egyedül. Nem kell a segítséged. Remélem otthon vár a barátnőd. Szia!
- Öhhm. Várj már!
*Megragadja a kezem*
Mi rosszat mondtam?
- Hagyál már!
* Rohantam volna el, de nem engedte el a kezem, és megfogta az arcom, majd a sajátjához húzta, de úgy, hogy ne érjen össze semmink*
- Nézz a szemembe, és mondd el mi a baj!! Eddig mindig elmondtad. Most mi változott?! - Förmedt rám.Na itt végleg betelt a pohár, és.. tökön rugtam. Igen, jól olvastad. Én tényleg tökön rugtam. Ő persze azonnal összebicsaklott a fájdalomtól. Én meg ott hagytam, elfutva.
NEM HISZEM EL. HOGY LEHETTEM EKKORA NAGY BAROM? Én komolyan tökön rugtam csak azért, mert próbált segíteni. Lehet meglátogatom a Lánc-hídat. Ahhj komolyan. Hogy lehettem ennyire gyerekes?Miközben ezek a gondolatok cikáztak a fejemben, már a buszon ültem. Ő közben hívogatott, de nem vettem fel. Vajon most egy életre megutált? Ohh bazdmeg..
Miután leszálltam a buszról, elindultam haza. De észrevettem, hogy valaki követ. Nem akartam észrevehetővé azt, hogy észrevett. Ráadásul kedvem sem volt hozzá, hogy elraboljanak, vagy megerőszakoljanak. De idő közben, elővettem a gázsprémet, hogy majd alkalmazom.
Az illető egyébként fekete kardigánt viselt, kapucnival a fején. Fekete Adidas cipő, és mellé egy sötétkék farmer. Az arcát nem láttam, úgyhogy nem tudom megtippelni, hogy hány éves lehetett. Egyre csak közeledett. Majd éreztem a levegőben, hogy nyúl felém. Azt az undorító cigaretta szagát is. Így egyből megfordultam, és lefújtam. Ezután elrohantam, de még hallottam a káromkodását.
Tulajdonképpen egészen idáig nem hatott meg, hogy követnek meg ilyenek. De most esett le, hogy, hogy ez az ember vagy megakart ölni, vagy megakart erőszakolni. Tovább nem merészkedtem a gondolataimban, mert lehet, hogy akkor hónapokig nem jöttem volna ki a szobámból a félelemtől.
*Hazaérkezés után*
Huhh végre behuppanhatok a puha ágyikómba és nézhetek valami jó sorozatot. Elakarom felejteni ezt a borzalmas napot. Ráadásul azt sem tudom, hogy hogy nézzek ezek után James szemébe.(Sztorin kívül)
Heló emberek! Újabb hosszabb rész, és izgalmak. Lehet nem kicsit lett nyálas a rész, de ez még mindig egy love story. Remélem tetszett. Hamarosan jön a kövi rész. Bye!
YOU ARE READING
Szerelemre Épülve ✔
RomanceEgy lány és egy fiú története, akik kiskoruk óta ismerik egymást. Mindig ott voltak egymás mellett, mint igazi jó barátok. Ám ez egy nap megváltozik. Többet kezdenek érezni az igazi barátságnál. Valamint a háttérben történő váratlan fordulatok, örök...