Felkeltem 7:45kor. Szombat lenne, de sajna ma is bekell mennem. Szombaton bemegyek "ledolgozni" a következő hetet, mert a suliban átkötik az egész áramrendszert vagy mi, úgyhogy jövőhéten egész héten pihii *-*. De egyelőre térjünk vissza a jelenbe.
*Készülődés és buszozás után*
Beértem, és James szokásosan ott ült a helyén a haverjaival körbe véve. De engem ez most nem izgatott. Egyenesen Lotte és Lina felé tartottam. Elbeszélgettük az egész szünetet és be is csöngettek. Mindenki leült a helyére és várta a tanárt, köztük én is.Eltelt fél perc és a tanár már jött is. Először csak a magassarkúját láttam meg. Utána mentem feljebb a szememmel és lássatok csodát. Apám kurvája jött be az ajtón. Én csak néztem és néztem őt, mígnem könnyek nem gyűltek a szemembe. Nem bírtam visszatartani. Egyenesen kirohantam a teremből.
Még láttam magam mögött az aggódó és furcsálló tekinteteket. Jamesét, Lináét és Lottéét is. De nem érdekelt. Egyenesen a mosdót vettem célba. Bőgtem és bőgtem, mígnem hallottam egy ajtócsapódást a hátam mögött. Kíváncsian néztem fel.
Lina jött be rajta. Majd mögötte Lotte is. Én csak ijedt fejet vágtam, mire odasétáltak hozzám és megöleltek. Hálás voltam nekik. A csendet végül Lina törte meg:
- Hé csajszi. Mondd mi a baj?- Jaa. Semmi.
- Bakker ezt a hülye sem hiszi el. Mondd már.
- Ahhj.. egyik nap amikor jöttem hazafele, megláttam apát amint egy kurvával smárol...
- Na bassza meg. Komolyan?-Bólintottam.
- Na most.. az a kurva sétált be az osztályunkba a mostani órán..
- Nagyszerű. Akkor itt az alkalom, hogy megtépjük.
- Remélem nem gondoltad komolyan. Ha most kiderült, hogy ő egy kibaszott tanár, akkor akár még ki is csaphatnának, ha "megnevelnénk" kicsit.
- Igaz. Mindegy. Fel a fejjel. Megfog oldódni, nem tudom hogy, de megfog. Melletted állunk, mint két legjobb barátnő és testvér. Igaz Lotte?
- Ühüm-válaszolta.
- Na látod. Ha apád egy ilyen seggfej és nem elég neki az anyukád, akkor az ő baja, hogy hagyja, hogy elveszítse a családját.
- Pontosan. Most pedig sipirc vissza a terembe és mutasd meg, hogy milyen erős is vagy.-helyeselt Lotte.
- Köszönöm lányok. Imádlak titeket. Na let's go!
Bementünk a terembe és végigültük az órát. Nagyon érdekes volt, mert ahogy egy ribanctól vártuk, szépen felrakta a tanáriasztal tetejére a lábát és elkezdte kifesteni a körmét. Miután ez megvolt, kirúzsozta magát szemet kiégető vörös rúzzsal.
Miközben ezeket tette, nekünk szabad foglalkozás volt. Mily meglepő? James egész végig nem sejtett az egészről semmit, mivel ő nem láthatta a nőt.
(Sztorin kívül)
Sziasztok! Hamarosan köv. rész! Bye!
YOU ARE READING
Szerelemre Épülve ✔
RomanceEgy lány és egy fiú története, akik kiskoruk óta ismerik egymást. Mindig ott voltak egymás mellett, mint igazi jó barátok. Ám ez egy nap megváltozik. Többet kezdenek érezni az igazi barátságnál. Valamint a háttérben történő váratlan fordulatok, örök...