Eltelt kis idő és már suliban vagyunk. Hazaugrottam a cuccomért. Most jelenleg a folyosón sétálgatok. De.. még mindig bennem él a látványa, ahogy apám csókolózik azzal az idegen nővel.
Hatalmas csapódást éreztem a mellkasomban. Valakinek nekimentem. Sőt nem. Valaki nekem jött. Felpillantottam és egy zavart lányt láttam magam előtt. Már nyitottam volna a számat, hogy megkérdezzem jól van e, de ő közbevágott.
- Ne haragudj. Ügyetlen vagyok. De most megyek. Szia!
- Na de várj má- elfutott.Ennyire ijesztő vagyok, vagy mi a szar? Mindegy nem foglalkozom vele, mert nekem is órám van és elfogok késni. Egészen pontosan az órám földrajz volt. És na vajon ki volt a padtársam? A lány aki belém jött. Eddig baszki észre sem vettem, hogy ül egyáltalán mellettem valaki. Ahogyan ránéztem alkalmanként, zavarban volt.
Nem nagyon értettem, de nem foglalkoztam vele, mert a tanár már nem egyszer szólt rám, hogy figyeljek oda.
Végigment az óra (rohadt lassan) és mindenki kiviharzott a teremből, kivéve 2 valakit. Vagyis 3 valakit magammal együtt. A zavart lány és egy vadabb stílusú lány, pont olyan mint én.
Ilyen szettben volt, ami bevallom őszintén, kibaszottul tetszett. Így hát nem haboztam odamenni. Elindultam hozzájuk, mire mindketten rám néztek. A zavart lány még zavartabban mint eddig, a "vad lány", meg érdeklődően fürkészte a ruhám, miközben csillogott a szeme.
- Hali-köszöntem.
- Szia- mondta a vad lány.
- Ehh. Ömm.. izé. Szia- nyögte ki.
- Tetszik a stílusod vad lány-erre csak röhögött a csaj.
- Nevem is van. Egészen pontosan Carolina. Carolina Bridge.
- Értem akkor Carolina. Na és te zavart lány? Neked mi a neved?
- Charlotte. Charlotte Caspel.-válaszolt helyette Carolina.
- Oké. Tisztáznék valamit. Nem vagyok vérfarkas, nem harapok. Szóval nem kell úgy állni ott mintha összefostad volna magad.
- Oké.-válaszolta határozottan Lotte.
- Menjünk a következő órára.
- K
- Oké- válaszolták.Egyébként el is felejtettem mondani, hogy hogy néznek ki. Itt van két kép róluk:
C h a r l o t t e:
C a r o l i n a:
(Sztorin kívül)
Sziasztok! Sry a rövid rész miatt, de sietnem kellett. Hamarosan köv. rész. Bye!
KAMU SEDANG MEMBACA
Szerelemre Épülve ✔
RomansaEgy lány és egy fiú története, akik kiskoruk óta ismerik egymást. Mindig ott voltak egymás mellett, mint igazi jó barátok. Ám ez egy nap megváltozik. Többet kezdenek érezni az igazi barátságnál. Valamint a háttérben történő váratlan fordulatok, örök...