Amikor legutoljára írtam a naplómba, egy vagy két hónap biztos volt a nyári szünetig. Most viszont itt az idő a fürdésre. Nem sok minden változott azóta. Az állatszobor kiállítást nem írtam le, mert nem volt nagy szám. Igen, megnéztük az állatokat és ennyi.
Apámat azóta is látom párszor azzal a kurvával. Legszívesebben odamennék és felpofoznám azt a szőkét. De ezt nem tehetem. Meglátjuk mi lesz még. Jelenleg a buszon ülök. Voltunk a McDonalds-ban és ettünk egy keveset. Fagyit szintén. Ölelkezve ülünk a buszon. A suliban eleinte nehezen fogadták a kapcsolatunkat, főleg a lányok, hisz mindenki James után csorgatta a nyálát. Idegesítő. De már nincs így, mert tudják, hogy ő az enyém.
Leszálltunk a buszról és a házunk felé vettük az irányt. Ő nem jött be, soha sem jön be. Amikor beléptem az ajtón, lefagytam. A lakás.. feldúlt volt. Összetört tányérok, felborított székek. És.. anya. Anya ott feküdt a földön és sírt. Szinte ordított. Mi a szar? Mi történt itt? Tudni akarom.
Odasiettem anyához, és megöleltem. Ő ellökött magától, de csak gyengéden. Szóra nyitottam a szám, amikor ő elöbb megszólalt.
(Anya)- Te tudtad?! Csak válaszolj!
(M)- Mit? Anya! Mit kellett volna tudnom? Mi folyik itt?
Ekkor már én is sírtam. Gyűlölöm anyát így látni.
(Anya)- Azt, hogy apád megcsal! Egész végig hazudott. TE TUDTAD?!
Belém fagyott a vér. Honnan? És mikor? Tudtam, hogy ennek úgyis elkell egyszer jönnie. De pont most?
(M)- Tudtam igen.. de nézd anya én-nem tudtam befejezni. Anya elkussoltatott az ujjával.
(Anya)- Elég! Szót se többet. Te egész végig eltitkoltad a hátam mögött? De miért? Miért kellett? Senkiben sem bízhatok. Mindenki átvert. Undorítóak vagytok. A saját lányom?- ordította.
(M)- Anya kérlek figyelj! Nekem is kurvára fájt! Összezuhantam. De nem mertem. Nem tudtam...-nem fejeztem be a mondatom, mert anya felállt, és az ajtó felé sétált. Majd megszólalt:
(Anya)- Elmegyek. És soha többet nem jövök haza. Elboldogulsz a kis Jamessel. Élvezd az életed. Álohá!
Mi a szar? Nem. Nem. Nem. Nem lehet. Nem hagyhat itt. Én azt nem bírnám ki. Így hát utánafutottam. De már késő volt. Ő beszállt a kocsiba és elhajtott. Itt hagyott..
ESTÁS LEYENDO
Szerelemre Épülve ✔
RomanceEgy lány és egy fiú története, akik kiskoruk óta ismerik egymást. Mindig ott voltak egymás mellett, mint igazi jó barátok. Ám ez egy nap megváltozik. Többet kezdenek érezni az igazi barátságnál. Valamint a háttérben történő váratlan fordulatok, örök...