Reggel fáradtan ébredtem, de suliba ugye nem kellett mennem, szóval reggeli után nyugodtan visszafeküdhettem volna még aludni. De végül nem így lett. Rólam azt kell tudni,hogyha egyszer felébredek, akkor onnantól már még erőlkődve sem megy az, hogy visszaaludjak.
Mindenesetre a keléshez visszatérve, amikor kipattant a szemem, szinte reflexszerűen öleltem volna meg az ágy másik oldalán fekvő szerelmemet, ha hűlt helye nem lett volna. Ezek után kellemes illat csapta meg az orromat. Találgattam, hogy rántotta e, vagy tükörtojás, és végül a rántottánál maradtam.
Jól is tettem, mivel tényleg azt készített az én kis szívszerelmem. Ezt az úriemberségét egy puszival az arcán és egy öleléssel viszonoztam. Nem volt túl jó ötlet, mivel feljajdult. Szemügyrevettem, és leesett, hogy megégette az ujját. Gyors megfogtam és "bedobtam" a hideg víz alá. Szar érzés az, ha megégeted valamidet. Jó mondjuk ehhez nagyon géniusznak kell lenni hogy rágyere.
- Vigyázz, mert odaég a tojás. Amíg én ellátom magam,kérlek tudnád tovább kavargatni? Mindjárt kész van, csak egy nagyon kicsi sót tegyél még hozzá.
- Persze, és ne haragudj az ujjad miatt.
- Semmiség, túlélem.
Gyors kezembe kaptam a serpenyőt és kavargatni kezdtem. Majd úgy, ahogy James is mondta, raktam még bele egy kis sót.
Elkészültem vele, vettem elő tányérokat amiket az asztalra tettem, és leültünk az asztalhoz enni. Rohadt jóra sikerült, bár azért egy rántottát nem nagy meló elkészíteni.
Pontosan nem tudom, hogy mit fogunk csinálni kaja után. A filmezést már meguntam Jamessel, lefeküdni nem akarok jelenleg vele (szerk.: ez ribancosan hangzott, de remélem értitek mit akarok mondani), és suli meg ugye nincs. Hmm.. asszem a városban lesz valami kiállítás. Pontosan nem tudom miről, de majd utánanézek. De elöbb Jamest is be kell avatnom a terveimbe.
- Figyii. Mivel mára gondolom nem terveztünk semmit, ezért van egy ötletem, hogy mit csináljunk.
- Készítsem az óvszert?
- Istenem te állat. Nem! Mondtam már, hogy ne erre gondolj állandóan.
- Bocsi, csak tudod még mindig a tegnap este hatása alatt vagyok.
- Oké, azt nem tagadom, hogy nem volt rohadt jó. Örülök, hogy veled veszthettem el. De..! Istenem. Szóval. Lesz egy kiállítás a városban. Az elöbb nem ugrott be miről, de mostmár tudom, hogy állatszobor kiállítás. A pandát és a zsiráfot kötelező megnéznünk. Benne vagy?
- De még mennyire. Mennyibe kerül egy jegy? Kifizetem.
- Nem, szó sem lehet róla. Tegnap este is te fizetted a pizzát. Úgyhogy most rajtam a sor. Amúgy egy jegy 1200 ft. Nem valami drága, úgyhogy ezért is gondoltam, hogy mehetünk. Ennyi még kitelik a zsebpénzemből. Mivel egész héten amíg anyáék nincsenek itthon, én vigyázok a házra és takarítok stb., megdobnak 5000 ft-tal. Na de ezt most hagyjuk. Inkább öltözzünk.
- Okés. Mit veszel fel, bby?
- Hmm.. Szerinted mit vegyek fel?
- Szoknya, lehetőleg olyan hosszúságú, ami eltakarja a formás popsidat, és egy laza pólót. Jó idő van kint, úgyhogy szerencsések vagyunk.
- Jójó. Akkor öltözök, úgyhogy menj k... vagyis semmi. Maradhatsz bent is-nevettem fel.
- Na vetkőzz bby. Kíváncsian várom.
- Bocsika, de jelenleg nem szexhez öltözöm, hanem egy városi kiruccanásra. Úgyhogy jobban tennéd, ha te is öltöznél, mert még a végén tényleg kiküldelek.
- Oké, főnökasszony.
ESTÁS LEYENDO
Szerelemre Épülve ✔
RomanceEgy lány és egy fiú története, akik kiskoruk óta ismerik egymást. Mindig ott voltak egymás mellett, mint igazi jó barátok. Ám ez egy nap megváltozik. Többet kezdenek érezni az igazi barátságnál. Valamint a háttérben történő váratlan fordulatok, örök...