13. Jó barátok

89 2 0
                                    

Végigültük ezt az unalmas órát is, de igazából gyorsan eltelt, mert én ugye Charlotte mellett ültem, és a mellettünk lévő padban pedig Carolina ült egy helyes sráccal. Igen, helyes volt, de ezt ne úgy vegyétek, mintha azonnal a nyakába akarnék ugrani, mert nem. Nekem ott van James és szeretem őt.

Na de visszatérve, mivel ilyen közel ültünk egymáshoz, ezért volt alkalmunk papírgalacsinokon keresztül levelezni. Nem egyszer röhögtünk fel, amikor valamelyikünk valami hülyeséget írt.

Egyébként ez a kis levelezésünk sokat segített a megismerésükben. Pl. megtudtam, hogy Lotte nem is olyan szégyenlős, csak az idegenekkel. Ha valakit már ismer egy kicsit is, akkor nagyon megtud nyílni. Ez lehet késöbb nem fog jól jönni neki..

Carolináról már a stílusa miatt is ellehetett mondani, hogy igazi "bad girl". Elég bevállalós. Felelsz vagy merszben nem egyszer smárolt le valakit majd feküdt le vele, csak úgy. Ezt most ne értsétek félre. Ő nem kurva, csak bevállalós.

Eléggé szoros barátság alakult ki ilyen kis idő alatt is közöttünk. Óra közben a kacarászásunk miatt, szintén elég sokat ránk szóltak, de nem igazán érdekelt. Addig amíg nem veszi a levelezést, addig jó. Ez volt az utsó óra egyébként, szval mentem volna ketten Jamessel kajálni, de szerettem volna, ha a lányok is velem jönnek.

Így utasítottam őket, hogy kövessenek. Jöttek utánam, mint kutya a jutalomfalat után, egészen addig, amíg meg nem érkeztünk. James kicsit fután nézett, nagyából ilyen "wtf" fejjel. Vicces volt, úgyhogy elmosolyodtam, majd adtam egy üdvözlő puszit.
- James ők itt a legjobb barátnőim.
- Sz-szia. Cha-Charlotte vagyok.
- Szia Charlotte-mosolyodott el James, amint meglátta, hogy milyen kis megszeppent.
- Hali. Carolina vagyok. Szólíts Linának, ha akarsz.
-Carolina egy "bad girl", Lotte meg egy kis megszeppent kislány az idegenekkel. Ha jobban megismered akkor nagyon nyílt tud lenni. Remélem jól kijöttök majd egymással-mutattam őket be egymásnak.

Ahogy láttam, James örül, hogy végre vannak barátaim.
- Én is remélem, hogy jól kijövünk-mondta James. Előre szólok lányok, hogy lesznek nyálas perceink Maryvel, mivel egy pár vagyunk.
- Nyugi Jamy, már hozzászoktam a szerelmes párokhoz.
Amikor James meghallotta a kapott becenevét, rendesen meglepődött, de utána csak hallgatott tovább. Rendesen elbeszélgettünk így négyen, aminek nagyon örültem. Már csak a szüleimnek kell őket bemutatnom, és teljesen benne lesznek az életemben.

A kajálás után elváltak útjaink a lányokkal, így ketten indultunk haza Jamessel. Fogtuk egymás kezét útközben. Mire megszólalt:
- Örülök, hogy lettek barátaid.
- Én is. De ne beszéljünk erről úgy, mintha eddig egy pszihopata depis lány lettem volna. Oké?
- Jó, jó, bocsi.-mondta ezt, majd nyomott egy puszit az arcomra.

Nem sokkal késöbb megérkeztünk hozzám. Ma nem jött át hozzám és én sem mentem át hozzá, mert mostanában csak együtt voltunk (a lányokon kívül). Adott egy búcsúcsókot (ami jó szenvedélyesre sikerült), majd elindult haza.

Én becsuktam az ajtóm és a smároló szüleimmel találtam magam szemben...

(Sztorin kívül)
Hali! Remélem tetszett a rész. Nem sokára jövök a következővel. Bye!

Szerelemre Épülve ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora