27.

1.9K 117 8
                                    

Potichu jsem za sebou zavřel dveře od bytu. Nakonec jsme se s Kylem trochu zdrželi. Je opravdu super. Navíc na mě nic nezkusil. Ani pusu. Nic. To se mi ještě nestalo. Vždycky alespoň pusa byla, ale on udělal něco romantičtějšího a naprosto kouzelného. Políbil mou dlaň s tím, že si tenhle večer hrozně moc užil a že by si ho rád zopakoval. Takže...máme spolu rande i zítra. Nemůžu se už dočkat!

Bylo mi divné, že ke mě Jud hned nepřiběhl, ale třeba mě neslyšel. Je to už stařeček, takže třeba slyšet nemusel. Všiml jsem si, že v obyváku svítí televize a tak jsem se tam vydal. Třeba ji Liam zapomněl vypnout. U něj bych se tomu ani nedivil.

Jenže to jsem se spletl. Liam v obyváku byl. Seděl na gauči a v ruce držel lahev vodky, který byla skoro prázdná. Doufám, že ji nevypil sám. Pane bože, co ho to zase popadlo? Už párkrát se sice tady v bytě opil, ale nikdy ne tolik. V lahvi už bylo jen po dně alkoholu a já se opravdu bát, že celou lahev koupil a vypil sám.

"Liame?" oslovím ho, když stojím ve dveřích a on se na mě opilecky otočí.

"Ne n-neeee!" zakřičí opilecky a zasměje se "Sk-Skřet je tadyyyy!" pořád křičí a já jeho přezdívku ignoruju a rozjedu se k němu, překrývajíc mu pusu dlaní.

"Liame nekřič, vzbudíš celý dům." snažím se ho utišit, ale on mi mou dlaň sundá. Jenže já idiot jsem se mu bránil a tak mou dlaň stiskl silněji až to zabolelo.

"Ne Liam si m-může dělat, co chce." jazyk se mu pletl, ale i přes to jsem mu rozuměl.

"Liame pojď, půjdeme spát." pokusím se ho zvednout a děkuju bohu, že se sám dal do pohybu, protože netuším jak bych ho sám zvládl zvednout. Po cestě k jeho pokoji stále něco žvatlal, ale jediné čemu jsem rozuměl bylo já, Niall a vodka. Nic jiného jsem v jeho opilé řeči rozeznat nedokázal.

Přišlo mi, že je hrozně těžký, ale to jsem nějak neřešil. Musel jsem ho dostat do postele. Měl jsem strach, aby neměl otravu alkoholem nebo tak něco, ale snad ne. Snad to nebylo tak hrozné. Když jsem otevřel dveře do jeho pokoje, on se rozešel sám a začal si svlékat tričko a kalhoty. Jenže málem spadnul a tak jsem k němu rychle přiskočil a chytl ho, aby se mu nic nestalo. Položil jsem ho na postel a sundal mu tričko, u kterého měl sundaný jen jeden rukáv.

To jsem, ale nečekal, co udělá. S opilým úsměvem si mě přitáhnul do polibku a začal mě svlékat. V pokračování mi bránily dvě věci. První, že o mě má někdo zájem nejen na sex a ta druhá, že byl opilý. Jenže, když jsem se od něj pokoušel odtáhnout, nic to nezměnilo. Držel mě u sebe moc silně a začal mi stahovat kalhoty.

"L-Liame pust mě!" zakřičel jsem a vrazil jsem do něj. Chtěl jsem se mu rychle vysmeknout, ale on mě chytil ještě silněji a snažil se mě shodit na postel.

"Nedělej, že se ti to nelíbí." zašeptal vzrušeně a já měl v tu chvíli pocit, že z něho všechen alkohol vyprchal.

"Ne!" zakřičel jsem, když se mu málem podařilo mé tělo shodit a úspěšně jsem vyprostil jednu ruku z jeho sevření a...já nevím proč jsem to udělal. Možná jsem chtěl, aby se probral, možná jsem s ním jen nechtěl spát, protože byl opilý a celkově se choval dost zle, ale ať už to bylo z jakéhokoliv důvodu, vrazil jsem mu tak silnou facku, že jsem slyšel jak mu zakřupala čelist.

Liam se přestal hýbat a pustil mě ze svého sevření. Nikdy jsem nikoho neuhodil. Nikdy jsem se s nikým nepral a teď jsem mu dal facku. Mému spolubydlícímu. Mému kamarádovi. Překryl jsem si ústa dlaní a vykuleně koukal na to, co jsem to udělal. Liam se na mě podíval zklamanýma a smutnýma očima, které se leskly, jako kdyby se mu do nich vehnaly slzy. V ringu dostává větší rány. Tohle ho ani nemohlo bolet. Snažil jsem se tím uklidnit, ale moc mi to nešlo.

I don't like you - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat