23.

2.5K 123 3
                                    

Hned jakmile jsme pořádně vydýchali svůj orgasmus, jsem se zvedl z postele a začal se oblékat. Při každém pohybu jsem cítil jak mě bolí zadek. Nejen kvůli jeho velikosti, ale taky kvůli jeho ranámm co utržil můj zadek od jeho dlaní a hlavně kvůli jeho hrubému zacházení.

"Bolí mě kvůli tobě zadek idiote." začnu hladit svou bolavou půlku a zasyčím. Liam se nahý na posteli zasměje a nevypadá na to, že by se chystal vstát a obléknout.

"Ale líbilo se ti to." pokrčí rameny a natáhne se k jedné ze svých tašek odkud si vytáhne krabičku cigaret.

"Nemám tě rád." zanaříkám, když se konečně obléknu. Idiot. Ten zadek mě bude ještě chvíli bolet při každém sedání. Auvejsky.

"To ti mám říkat já." uchechtne se a zapálí si cigaretu. Přejdu k němu a seberu mu ji z úst. Není to tak, že bych nechtěl, aby kouřil. Jen už jsem od rána neměl ,tak mi udělal chuť. "Hej!" vykřikne, ale já si ho nevšímám a vydám se pryč z jeho pokoje, ve kterém ho zavřu a dojdu na balkón, aby nám nepáchnul cigaretou celý byt.

Musím říct, že sex s ním je opravdu dobrý. Dlouho jsem si ho takhle neužil. Myslím, že to nebude zase taková hrůza s ním bydlet a pokud mu půjdu na nervy, tak se zavře v pokoji nebo si na mě vybije zlost při sexu a je to. Navíc je s ním sranda a baví mě ho provokovat. Opravdu hodně.

Potom, co jsem vykouřil cigaretu jsem se vydal zpátky do bytu a našel jsem Juda jak leží rozvalený na gauči a spí. On je to sice hlídací pes a nedá na mě dopustit stejně jako já na něj, ale je to hrozný lenoch. Zase na druhou stranu už je to starý pán, tak si zaslouží svůj odpočinek. Nechtěl jsem ho budit a tak jsem si sednul před gauč na deku a začal jsem přepínat kanály. Nic v televizi nedávali, tak jako každou sobotu a tak jsem si jen povzdechl a přemýšlel, co si pustím za film. Nakonec se doplazím po čtyřech k velké soustě filmů, co mám pod televizí a začnu si vybírat.

"Hraješ si na Juda?" ozve se za mnou Liam a já se jen uchechtnu.

"Hledám film, co si pustím. V telce nic nedávají." stále si prohlížím názvy filmů, co tu mám a nemůžu se rozhodnout.

"Máš 'Toy story'?" znovu se ozve za mnou a já se zaraženě otočím za sebe, abych se přesvědčil jestli to, co řekl myslí vážně.

"Vážně?" zasměju se, ale hned vzápětí zvážním, když si všimnu jak přemýšlí nad tím jak si sednout na gauč, na kterém je Jud. "Opovaž se ho vzbudit!" řeknu výhružně a on nespokojeně mlaskne a protočí očima.

"Vždyť je to jenom pes."

"Není to pes! Je to člen rodiny Horanů, tak tě varuju. Jestli ho probudíš, jsi synem smrti. Na zemi je deka, tak ji rozlož ať se tam vejdeme oba a sedni si na ni."

"Bože ty naděláš povyku." znovu protočí očima, ale udělá to, co jsem mu řekl. "A jo myslím to vážně. Toy story je nejlepší film."

"To si nemyslím." řeknu mu pravdu a znovu se zasměju nad představou jak malý Liam sedí na gauči a hltá pohádku o hračkách.

"Ale já jo. Takže máš to? Pokud ne mám to v počítači." nekompromisnost byla slyšet v jeho hlase tak, že jsem se znovu musel zasmát, ale nakonec jsem po animované pohádce sáhnul. Mám ji kvůli synovci, co za mnou s bráchou občas jezdí.

Nakonec jsem se doplazil zpátky k Liamovi a rozvalil se vedle něj. Pustil jsem kreslenou pohádku a lehce se zasmál, když se Jud zavrtěl a opřel si hlavičku o mé rameno. Láskyplně ho políbím na tlamu a podrbu ho za uchem. Nikdo pro mě kromě Louise není důležitější než Jud. S rodinou se moc nestýkám. Žijí v Irsku. Přestěhovali se tam všichni, když mi bylo asi tak dvacet, ale já s nimi jet nechtěl. Navíc jsem něco jako černá ovce rodiny. Rodiče moc dobře nenesou, že jsem gay a že nebudu nikdy mít manželku a dítě jako můj bratr Greg. Ten jediný za mnou občas přiletí. Tedy...občas je silné slovo. Asi jednou za rok. Jud je moje rodina. Celý život při mě věrně stojí. Když mě táta chtěl uhodit, když jsem mu oznámil, že jsem gay, Jud po něm skočil, shodil ho na zem a vrčel a cenil zuby, jako kdyby byl můj táta nějaký zloděj. Jediné mé štěstí bylo, že už můj bratr žil ve svém domě a já tak ve svých osmnácti letech žil u něj do doby než jsem si ve městě našel práci v realitce a nevydělal jsem si na nájem, se kterým mi nakonec pomohl i Louis, který se ke mě nastěhoval.

I don't like you - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat