46.

1.6K 84 1
                                    

Takhle krásně jsem se necítil už hodně dlouhou dobu. Najednou jsem cítil, jako kdyby ze mě spadla všechna bolest a starosti. Najednou jsem byl znovu šťastný a spokojený. Konečně jsem zase mohl klidně dýchat a uvažovat bez toho, aby mě bolelo všechno, co dělám. Konečně už jsem neměl výčitky. Konečně jsem se cítil znovu jako normální člověk, který je psychicky vyrovnaný.

Ráno jsem se probudil v Liamově hřejivém náručí. Přál bych vám zažít ten dokonalý pocit, když je vaše láska natisknutá na vaše záda a má přes vás přehozenou svou svalnatou paži a tiskne si vás k sobě, jako kdyby vás chtěla chránit.

Opravdu nádherný pocit a já se ho už nikdy nechci vzdát. Tak moc ho zbožňuju. Opravdu nevím, co bych dělal, kdyby se rozhodl, že už se mnou nebude a že už ho nebaví čekat až mu řeknu, co cítím. Teď mám, ale další jistotu, že se mnou ještě nějaký čas zůstane. Nechci o něho teď přijít. a nedovolím, aby mi odešel. Když už vím, že ho opravdu miluju, tak nechci, aby mě opustil. Nemůžu mě opustit.

Liam ještě tvrdě spal a tak jsem se opatrně otočil v jeho náručí a chviličku jsem pozoroval jeho bezchybnou tvář, kterou jako kdyby vytesali andělé. Byl nádherný a já musel opravdu uznat, že větší štěstí jsem mít nemohl. Po chvilce jsem se rozhodl, že už mě nebaví čekat na to, až se probudí a jelikož bylo kolem deváté hodiny, jsem se rozhodl, že ho probudím.

Zachumlal jsem se do jeho krku a nasál jsem jeho omamnou vůni. Cítil jsem jeho sprchový gel i šampon, dokonce u vůni ze včerejšího večera, kterou byl provoněný celý pokoj s vířivkou a nejspíše i voda. A taky jsem cítil jeho vůni. Jak už jsem říkal, jeho vůně mi nevadí a i kdyby byl zpocený tak, že by měl úplně mokré tričko, myslím že by mě to spíš vzrušilo, než aby se mi to znechutilo.

Po chvilce, co jsem si přišel jako feťák, jsem svými rty přejel po jeho hebké kůži. Miloval jsem ten pocit, že tohle můžu dělat jen a jen já. Opravdu se mi líbilo pomyšlení, že tenhle chlap patří jen mě a nikdo jiný na mě nemá nárok. Normální člověk se ve vztahu bojí alespoň trochu, že ho ten druhý podvede s někým jiným a to si můžou věřit jak moc chtějí. Prostě v každém člověku jsou pochyby. Já jsem však ty pochyby neměl tak silné. Většinou času tráví se mnou. Většinu času věnuje mě a na nikoho jiného se ani nepodívá. Proto vím, že nejspíše nikde nemá žádnou bokovku, se kterou by si užíval. Navíc se k ostatním chová pořád stejně chladně a nedostupně jako před tím i ke mě. Jen já jsem prostě natolik odolný a neústupný, že jsem dokázal poznat jaký ve skutečnosti je.

"Miláčku..." zašeptal jsem lehce a nepřestával líbat jeho krk. "Lásko..." znovu jsem zašeptal a doufal jsem, že se probudí. Nemám sice rád buzení, ale teď jsem se opravdu nudil. Chtěl jsem, aby se probudil a věnoval se mi. Navíc jsem začínal mít hlad. "Šmudlíčku..." tahle přeslazená přezdívka mi přišla k smíchu. Nikdy bych ho takhle neoslovil. K němu se to ani nehodí. Nedokážu si představit, že bychom šli po ulici a já ho takhle oslovil. Vždyť je to chlap jako hora a tohle by bylo opravdu k smíchu.

Liam najednou zamručel a trochu se zavrtěl. Je vzhůru! "Neříkej mi tak..." ozval se tiše a měl jsem problém mu rozumět, protože to doslova zamumlal. Byl unavený a jediné, co nejspíše chtěl byl spánek, ale já chtěl, aby se mi věnoval.

"Nespi." zatahal jsem zuby za jeho kůži na krku a on znovu zanaříkal.

"Ne." vydechl prostě a já se tak rozhodl použít nejúčinnější zbraně, které ho zaručeně měly dostat ze spánku do bdění.

"Když já mám chuť na sex." zanaříkal jsem a Liam v tu chvíli přesně podle mého očekávání otevřel oči. Zářivě jsem se na něho usmál a hned na to jsem byl přetočen pod jeho tělo. Konečně jsem dostal jeho pozornost.

I don't like you - NiamKde žijí příběhy. Začni objevovat